Jak oswietlic blaty kuchenne?

1. Data: 2002-08-31 23:29:14

Temat: Jak oswietlic blaty kuchenne?
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkrotce kupie szafki do kuchni. Czy macie jakies pomysly na oswietlenie
blatow kuchennych? Jarzeniowki czy jakies inne lampki, ktore mozna podczepic
pod wiszace szafki?
Prosze tez mnie uswiadomic do czego sluza lampki na gzymsach gornych szafek?
Czy tylko do ozdoby? Bo blatu chyba nie oswietla.
Bede wdzieczna za podzielenie sie wszelkimi pomyslami.
A czy moze sa gdzies z necie jakies fajne stronki z szafkami kuchennymi i
akcesoriami do szafek?
Pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-08-31 23:52:46

Temat: Odp: Jak oswietlic blaty kuchenne?
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <n...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Wkrotce kupie szafki do kuchni. Czy macie jakies pomysly na oswietlenie
> blatow kuchennych? Jarzeniowki czy jakies inne lampki, ktore mozna
podczepic
> pod wiszace szafki?

jarzeniowki daja zimne, nieprzyjemne swiatlo - to moja opinia

mozna podczepic lampki pod szafki, ale one oswietla tylko blat,a na kuchnie
bedzie padalo rozproszone swiatlo

> Prosze tez mnie uswiadomic do czego sluza lampki na gzymsach gornych
szafek?
> Czy tylko do ozdoby? Bo blatu chyba nie oswietla.

i ja jestem wlasnie za takimi lampkami, tzw. "konikami" - po pierwsze ladnie
oswietlaja szafki, calkowicie wystarczaja do oswietlenia blatu, dobrze
oswietlaja rowniez kuchnie, nieznacznie mozna regulowac kierunek padania
swiatla, ciekawie wygladaja

mam zainstalowane cztery takie lampki a wlacznik jest przymocowany pod
najblizej umiejscowiona od wejscia do kuchni szafka

> Bede wdzieczna za podzielenie sie wszelkimi pomyslami.
> A czy moze sa gdzies z necie jakies fajne stronki z szafkami kuchennymi i
> akcesoriami do szafek?

http://www.rejs-am.pl/main.pl/index.html - w akcesoriach pokazana jest
lampka, o ktorych pisalam

http://www.ronach.pl/f2.htm

http://www.intermat.pl/

pozdrawiam

Beata

1. Data: 2002-09-04 10:09:04

Temat: Re: Jak oswietlic blaty kuchenne?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Sep 2002, Beata S. wrote:

> [...]
> oswietlaja szafki, calkowicie wystarczaja do oswietlenia blatu, dobrze
> oswietlaja rowniez kuchnie, nieznacznie mozna regulowac kierunek padania

Do tego wyglądu nie jestem przekonany. Ten gzyms w ogóle mi się nie
podoba, szczególnie w niezbyt dużych kuchniach...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-04 18:55:26

Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0209041208020.1741-100000@joanna.
jfedor.org...

> Do tego wyglądu nie jestem przekonany. Ten gzyms w ogóle mi się nie
> podoba, szczególnie w niezbyt dużych kuchniach...

Jezeli mowa o gzymsie to mowa tu o wysiegniku przy lampce czy o listwie
wykonczeniowej mebli ?

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2002-09-04 19:24:09

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002, Beata S. wrote:

> Jezeli mowa o gzymsie to mowa tu o wysiegniku przy lampce czy o listwie
> wykonczeniowej mebli ?

Chyba o tym drugim. Znaczy takie coś wystające nad szafką, w czym
zamontowane są halogeny.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-04 20:02:46

Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0209042123250.3014-100000@joanna.
jfedor.org...

> Chyba o tym drugim. Znaczy takie coś wystające nad szafką, w czym
> zamontowane są halogeny.

Ja pisalam o ladnym wygladzie lampek na wysiegnikach - "konikach", a nie o
halogenach.

te drugie rzeczywiscie nie wygladaja ladnie ze wzgledu na ich montaz,
natomiast te pierwsze przykreca sie do gory szafki i w tym przypadku
delikatny gzyms moze wykanczac szafki lub nie musi

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2002-09-05 07:08:32

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Beata S." informuje:
> te drugie rzeczywiscie nie wygladaja ladnie ze wzgledu na ich montaz,

Dlaczego? Ja mam dokładnie w ten sposób zamontowane halogenki. Nie widać
żadnych kabli itp. Blaty mam dobrze oświetlone. W sumie mam 9 halogenków
zapalanych trzema włącznikami i albo mam w kuchni stadion albo intymny
półmrok.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-09-05 09:00:47

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata S." <b...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja pisalam o ladnym wygladzie lampek na wysiegnikach -
"konikach", a nie o
> halogenach.
> [...]

Napisz, proszę, coś więcej. Jakie lampki - na zwykłą żarówkę czy
halogeny? Jakiś system czy pojedyncze? I w ogóle :) Co prawda w
ramach akcji "żyrandolom - stanowcze nie" zdecydowałam się na
oświetlenie kuchni z szafek, ale nie bardzo mi się uśmiecha
wystająca listwa z halogenami, a takie reflektorki mogłyby być
ciekawe.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-09-05 09:30:30

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oświetlenie kuchni z szafek, ale nie bardzo mi się uśmiecha
> wystająca listwa z halogenami, a takie reflektorki mogłyby być

zalezy od Ciebie i Twojego gustu - ja mam zainstalowane halogenowe
"koniki" na szafkach i podluzne zarowki pod szafkami - a dlaczego
tak poniewaz koniki nie oswietlaja czesci blatu pod szafka (wiszaca of korz
;-))

pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-09-05 19:46:38

Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chopek" <c...@m...org> napisał w wiadomości

> "Beata S." informuje:
>
> Dlaczego? Ja mam dokładnie w ten sposób zamontowane halogenki. Nie widać
> żadnych kabli itp.

oczywiscie, ze montaz jest rownie estetyczny i co do tego nie mam zarzutow,
ale mnie osobiscie nie podoba sie ta listwa - deska w ktorej sie je
montuje - ale to tylko moja opinia bo i moj gust :-)

pozdrawiam
Beata S.

Robactwo!
kupie dzialke w okolicach zegrza (warszawa)
Kupie mieszkanie W-wa
Halogen na 220V !!
Proszę o informacje na temat...