Jak podac karpia?

1. Data: 2000-12-19 07:57:50

Temat: Jak podac karpia?
Od: "mMm" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam sprawdzonego i pusznego przepisu na rybe.
Moze ktos sie podzieli - chcialbym zablysnac na wigilie...
Pozdrowka.
mMm

1. Data: 2000-12-19 08:23:32

Temat: Re: Jak podac karpia?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mMm" <m...@n...com.pl> napisał...
> Szukam sprawdzonego i pusznego przepisu na rybe.
> Moze ktos sie podzieli - chcialbym zablysnac na wigilie...
> Pozdrowka.
> mMm

No to w galarecie po żydowsku... mniam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-12-19 11:51:39

Od: ">pawkal<" <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

> Szukam sprawdzonego i pusznego przepisu na rybe.
> Moze ktos sie podzieli - chcialbym zablysnac na wigilie...
> Pozdrowka.
> mMm

Mi tam smakuje najnormalniejszy samzony karp (oczywiscie w Wigilie).......
jest jedno: ale: MUSI go usmazyc moja mama.......... jak ona to robi nie
wiem! Mamusine gotowanie jest najlepsze! :-)

pzdr
pawkal

1. Data: 2000-12-19 17:42:32

Od: Kocanka <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

mMm wrote:

> Szukam sprawdzonego i pusznego przepisu na rybe.
> Moze ktos sie podzieli - chcialbym zablysnac na wigilie...
> Pozdrowka.
> mMm

Witam !
Smażony karp to rzeczywiście jest to - a jak?
Koniecznie na maśle (prawdziwym ma się rozumieć)
lekko przyprawiony (przedtem obłożony cebulš).
Smacznego ;)

Kocanka
k...@h...com

WWW Wirtualna Kuchnia - poprawka i zyczenia :-)
kutia
Co zrobic z nadmiarem zuru buraczanego
sherry
mielenie maku i szyszki z ryzu i zapach na swieta