Jak pokroic fete...

1. Data: 2003-02-10 18:09:04

Temat: Jak pokroic fete...
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

...w ladna kostke?

Jak probuje to sie kruszy albo lepi do noza. A mozna kupic np. taka w
sloiku w zalewie pocieta w ladne kostki, czasem tez w restauracjach w
salatce greckiej jest ladnie pokrojona.
Przy mieszaniu z pomidorami zazwyczaj robi mi sie papka :-\
Dzisiaj pierwszy raz kupilem male pomidorki cherry, moze bedzie lepiej.

Lukasz Madeksza
ICQ# 71995227

1. Data: 2003-02-10 18:36:51

Temat: Re: Jak pokroic fete...
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> ...w ladna kostke?
> Lukasz Madeksza
> ICQ# 71995227

wyjmij ja rano z opakowania/kartonika/woreczka , az sie podsuszy a
wieczorem pokroj w kostke

Jola L-L

1. Data: 2003-02-10 18:47:10

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L schrieb:
> wyjmij ja rano z opakowania/kartonika/woreczka , az sie podsuszy a
> wieczorem pokroj w kostke

Ha, to juz dzisiaj nie bardzo, ale przyda sie na przyszlosc :-)

Lukasz Madeksza
ICQ# 71995227

1. Data: 2003-02-10 20:00:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003 19:09:04 +0100, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

> [...]
>Przy mieszaniu z pomidorami zazwyczaj robi mi sie papka :-\
>Dzisiaj pierwszy raz kupilem male pomidorki cherry, moze bedzie lepiej.

znaczy ona strasznie mokra i nie scisla. ja kupuje fete albo z
owczego mleka, grecka, albo grecka lub francuska z krowiego i ta
z krowiego jest bardziej gumowata w krojeniu, od biedy sie da
pokruszyc, ale wychopdza takie kostki jak do zalewy..moze pchnac
pomysl Joli o krok dalej i postawic te fete na sitku nad
czyms.....moze przygniesc....

Pierz.

P.S. Jolu - praskam sie po pysku i po czerepie, pamiec zawodna
jest, na email odpowiem lada moment
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-10 20:28:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz Madeksza" <m...@g...de> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Przy mieszaniu z pomidorami zazwyczaj robi mi sie papka :-\
> Dzisiaj pierwszy raz kupilem male pomidorki cherry, moze bedzie lepiej.

Sa rozne gatunki fety. Sa takie, ktore sie wrecz daja smarowac ale tez sa
twardsze z dziurkami powietrza. Nie sugeruj sie kostkami fety na zdjeciach
lub w restauracjach. Podejrzewam, ze grecki chlop swoj ser kruszy a nie
kroi. Jak chcesz to spytam mojego greckiego kolege, ktory ma mala knajpke.

Irek kochany

1. Data: 2003-02-10 22:22:06

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>Przy mieszaniu z pomidorami zazwyczaj robi mi sie papka :-\
>Dzisiaj pierwszy raz kupilem male pomidorki cherry, moze bedzie lepiej.

Sprobuj najciensza struna od gitary lub skrzypiec....

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-10 22:50:49

Od: "Celyna" <c...@e...eu.org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" <j...@p...net> wrote:

> Sprobuj najciensza struna od gitary lub skrzypiec....

... albo nozem maczanym co chwila we wrzatku- troche pomaga :)

Pozdrawiam
Celyna

_____________________________
Mózgi jak kosmos. Pustka absolutna.

1. Data: 2003-02-11 09:35:22

Od: Katarzyna Brzezinska-Malec <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> Uzytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
>
> wyjmij ja rano z opakowania/kartonika/woreczka , az sie podsuszy a
> wieczorem pokroj w kostke

można też włożyć na 20-30 min do zamrażalnika - znacznie lepiej się kroi
i nie rozpada od razu ;) podczas mieszania w sałatce.

pozdrowienia,
Kasia

1. Data: 2003-02-11 18:41:10

Temat: Odp: Jak pokroic fete...
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz Madeksza <m...@g...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:b28psa$19jg0r$...@f...de...
> [...]
> Przy mieszaniu z pomidorami zazwyczaj robi mi sie papka :-\
> Dzisiaj pierwszy raz kupilem male pomidorki cherry, moze bedzie

Taki stary grupowicz i nie wie ?
Albo posmarowac nóz oliwa, albo miec nóz do krojenia sera ;-)
pozdr.Alex

Parmezan
tlusty czwartek
mieso mielone w sloiku - jak zrobic ???
zimno, głodno, mało pieniedzy i tylko mikrofala
NTG ława do kuchni