mieso mielone w sloiku - jak zrobic ???

1. Data: 2003-02-10 13:21:27

Temat: mieso mielone w sloiku - jak zrobic ???
Od: "_Rafi_" <r...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Jestem to calkiem nowy, wiec na poczatku pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Trafilem do Was, gdyz mam problem.
Nie wiem jaki jest przepis na mieso mielone w sloiku. Chodzi mi o taka
swoja konserwe pasteryzowana. Nie wiem jakie skladniki, proporcje oraz
dokladnie ile czasu i ile razy gotowac. Czy moze ktos z Was, kto juz ma
doswiadczenie w robieniu takiej potrawy moglby mi wyjasnic te zagadnienia..?
Bylbym bardzo zobowiazany :)

Wszystkiego dobrgo papa
--
pozdro
------------------

1. Data: 2003-02-10 13:29:38

Temat: Re: mieso mielone w sloiku - jak zrobic ???
Od: "Iwona Malek" <k...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie ja tez przylaczam sie do prosby, jak zrobic taka niezbyt tlusta
mielonke w sloiku

Kaczucha

1. Data: 2003-02-10 18:04:03

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Rafi_" <r...@o...com> napisał w wiadomości

> [...]
> dokladnie ile czasu i ile razy gotowac. Czy moze ktos z Was, kto juz ma
> doswiadczenie w robieniu takiej potrawy moglby mi wyjasnic te

Witaj!
Ja robilam kielbase w sloiku wg. przepisu Herbatki, wyszla pyszna. Poczytaj,
moze sie skusisz http://www.digipills.com/minilienok/ajout.php

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-02-10 18:21:58

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Trafilem do Was, gdyz mam problem.
> Nie wiem jaki jest przepis na mieso mielone w sloiku.

Oops, przepraszam:))) http://minilien.com/?MXQMy2LQhX
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-02-11 11:24:02

Od: "Betty" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokladnie ile czasu i ile razy gotowac. Czy moze ktos z Was, kto juz ma
> doswiadczenie w robieniu takiej potrawy moglby mi wyjasnic te

Witaj,
niedawno podawałam przepis na tuszonkę mięsną w słoiku. Możesz zmienić
proporcje, tzn. mniej mięsa tłustego, więcej chudego. Znajdziesz go w wątku
"Kiełbaska do wędzenia - domowa" z dn. 9.02.
Betty

1. Data: 2003-02-11 19:45:44

Od: "_Rafi_" <r...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

CMOOOOOOOOOK DZIEWCZYNY !!!!!!!!!!!

JESTESCIE KOCHANE
DZIEKUJE

--
pozdro

zimno, głodno, mało pieniedzy i tylko mikrofala
NTG ława do kuchni
nowa ankieta na vege.pl - zapraszamy do jej wypelnienia!
a co z Wegier...
Berlin