a co z Wegier...

1. Data: 2003-02-10 10:58:49

Temat: a co z Wegier...
Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja sie wtrace do: co mozna przywiezc z ..Wegier oprócz salami
madziarskiej papryki???
agnicha

1. Data: 2003-02-10 11:14:57

Temat: Re: a co z Wegier...
Od: "mamast" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam różnego rodzaju pasty np. do gulaszu, do pizzy!
Magda

1. Data: 2003-02-10 11:59:10

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnicha" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> to ja sie wtrace do: co mozna przywiezc z ..Wegier oprócz salami
> madziarskiej papryki???

Hi, hi... ja z Budapesztu znów przywiozłabym sobie takich pysznych ogórków
kiszono-konserwowych:-) Takich na wagę, sprzedawanych z wielkiej beczki na
targu - pewnie na ten targ bym nie trafiła, ale nic to:-) Te ogórki jadłam
dobre 5 lat temu podczas pobytu w Budapeszcie i do dziś pamiętam jakie
wspaniałe były :-))))

A tak na serio to z Węgier oczywiście Tokaja trzeba przywieźć!

Pozdr.
Monika

1. Data: 2003-02-10 13:24:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnicha wrote:

> to ja sie wtrace do: co mozna przywiezc z ..Wegier oprócz salami
> madziarskiej papryki???

Makaron mają dobry, znajomy Wegier do zupy rybnej specjalnie
przywozi.

Krycha

1. Data: 2003-02-10 19:48:16

Od: "mamast" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam jeszcze o jednym! Oni mają rewelacyjne naczynia- garnki,
patelnie no i przede wszystkim kociołki do gulaszu! Polecam -niedrogie, a
naprawdę bomba!!! I jak z tego smakuje!!!
Pozdrawiam
Magda

Berlin
krem