Jak pozbyc sie krost, wagrow itp

1. Data: 2003-05-29 08:59:22

Temat: Jak pozbyc sie krost, wagrow itp
Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie minely trzy miesiace od pierwszej wizyty u dermatologa, ktory wzial
sie za moje bolace krosty na plecach, wągry na twarzy i plecach o nadmierne
przetluszczanie cery.
Poprawa jest ogromna.
Zniknely bolace, bulwiaste krosty, skora przetluszcza sie duzo mniej, wagrow
tez jest znacznie mniej.
Smarowalam sie Zinerytem (to jest antybiotyk) dwa razy dziennie oraz
Differinem na noc (przeciwko wagrom).
Lykalam Zinneryt (cynk), wit A+E, oraz H-Pantoten.
I tak przez trzy miesiące.
Teraz mam wystawiac sie troche na slonce, robic maseczki z glinki bialej,
lykac olej z wiesiolka oraz wit. PP, zeby podtrzymac efekty.
Wszystkim majacym problemy z cera polecam po prostu wizyte u dermatologa.
Warto tez sprawdzic, czy nie ma jakis zaburzen hormonalnych, bo wtedy
leczenie pewnie jest inne. Ja robilam takie badania zanim poszlam do
dermatologa.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-05-29 12:19:51

Temat: Re: Jak pozbyc sie krost, wagrow itp
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

takich konkretnych porad wlasnie się tu oczekuje, ale jak sama widzisz zero
zainteresowania, po prostu jesli temat nie dotyczy urody wtedy jest szeroko
rozwijany, jesli chodzi o konkretną pomoc od kogoś to niestety jej brak, ale
przeciesz to nie jakieś fachowe forum tylko takie "onetowe" hi,

1. Data: 2003-05-29 12:24:14

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rozwijany, jesli chodzi o konkretną pomoc od kogoś to niestety jej brak, ale
>przeciesz to nie jakieś fachowe forum tylko takie "onetowe" hi,

Moja droga, tu jest cale mnostwo konkretnych porad, ale ja mam wrazenie, ze Ty
tylko narzekasz albo szukasz sensacji.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-29 12:36:10

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> rozwijany, jesli chodzi o konkretną pomoc od kogoś to niestety jej brak, ale
> przeciesz to nie jakieś fachowe forum tylko takie "onetowe" hi,

Przepraszam, czy ty masz jakis problem, ze nikt sie toba nie interesuje?
bo to juz kolejny post, w ktorym sie skarzysz na brak zainteresowania
twoimi tekstami..

Pozdrawiam
ISIA, zaciekawiona

PS. A po _konkretna_ pomoc w dziedzinie urody nalezy sie udac do
dermatologa lub kosmetyczki, my tu tylko doradzamy kierujac sie wlasnym
doswiadczeniem.

1. Data: 2003-05-29 13:03:29

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

o właśnie o to mi chodziło, super jest reakcja, dziwczyny nie śpią,
po pierwsze pierwszy raz pisze na temat braku odpowiedzi!!!!!
pierwszy......chyba mnie pomyliłaś z kimś:)) ale to nie ważne, po drugie, wiele
osob właśnie tu szuka porad i to profesjonalnych, inaczej to forum nie miało by
racji bytu i o to chodzi. myślę, ze to koniec tego tematu prawda -
dziewczynki?:)))) bo i nie ma nad czym:))))
bea

1. Data: 2003-05-29 13:15:46

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> o właśnie o to mi chodziło, super jest reakcja, dziwczyny nie śpią,
O tej porze? ;-)

> po pierwsze pierwszy raz pisze na temat braku odpowiedzi!!!!!
> pierwszy......chyba mnie pomyliłaś z kimś:))
Oj, chyba nie, specjalnie sprawdzilam czy mnie pamiec nie myli :-)

> ale to nie ważne, po drugie, wiele
> osob właśnie tu szuka porad i to profesjonalnych,
Profesjonalnych porad szuka sie u zawodowcow i _placi_sie_ za nie...

> inaczej to forum nie miało by
> racji bytu i o to chodzi.
... a tutaj jest grupa dyskusyjna, na ktorej wymieniamy sie
doswiadczeniami i opiniami o kosmetykach

> myślę, ze to koniec tego tematu prawda -
> dziewczynki?:)))) bo i nie ma nad czym:))))
Ja na to jak na lato :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 13:47:13

Od: "ROGAL" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pobijcie sie :D:D:D hihihi ;]

1. Data: 2003-05-29 13:50:42

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
wiele
> osob właśnie tu szuka porad i to profesjonalnych, inaczej to forum nie
miało by
> racji bytu i o to chodzi.

Owszem grupy dyskusyjne maja racje bytu, pomimo że nie siedzą na nich sami
profesjonaliści. Na grupie medycznej nie siedzą sami lekarze a na książkowej
sami bibliotekarze:-) Ktoś kto poświęcił pół życia i niemało pieniędzy na
wykształcenie oczekuje że za podzielenie sie ta wiedzą otrzyma odpowiednią
zapłatę i ponosi całą odpowiedzialność za porady jakie daje. Tutaj wszystko
jest bezpłatne, więc nie oczekuj że wysokiej klasy specjaliści będą spędzali
całe dnie na sieci odpowiadając na pytania na grupach. Zresztą to jest grupa
dyskusyjna, na której prowadzi się dyskusję a nie forum kosmetyczne gdzie
porad udzielają kosmetyczki i lekarze.
DominikaNM

1. Data: 2003-05-29 13:54:34

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

odpowiedz na dwa posty bo juz dzis spadam do gabinetu kosmetycznego do pracy, z
jednej do drugiej, co do rogala : no koments:)))
co do odpowiedzi, myślę ze jednak się mylisz, wiele osbo związanych wlaśnie z
kosmetyką dermatologią tu zagląda, wiem bo pracuje w tej dziedzinie i wiem, ze
wiele osob jednak poszukuje tu profesjonalnych porad, poza tym ja naprawde
dopiero dzis sie wkurzyłam, hihih chyba się dziś nudzę w pracy(sekretarka) po
południu kosmetyczka.uf:)))
fajnie by było poczytać konkretne rady od czasu do czasu , chyba się rozumiemy
i już więcej sie nie odzywam:))))
od jutra piszmy nowe tematy:)))
ps. naprawde podobala mi sie ta walka z wągrami, ciekawie, konkretnie!!!
pozdrawiam
bea

1. Data: 2003-05-29 14:11:15

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> południu kosmetyczka.uf:)))
> fajnie by było poczytać konkretne rady od czasu do czasu , chyba się rozumiemy
Chyba jednak nie do konca sie rozumiemy, ale juz nie mam napedu, zeby
pisac kolejny raz.
W kazdym razie nie mam zbyt wysokiego mniemania o rozsadku osob, ktore
na grupach dyskusyjnych poszukuja _profesjonalnych_ porad...

Jesli zalezy ci bardzo, zeby twoje porady byly traktowane jako
profesjonalne moze podpisuj sie 'bea, kosmetyczka z X-letnim doswadczeniem'?

Pozdrawiam
ISIA, absolutnie niezawodowa poradniczka kosmetyczna ;-)

Gliss Kur "jedwabisty połysk"?
apis
Problem z wrastającymi włosami na męskiej buzi
paznokcie
depilacja woskiem