Problem z wrastającymi włosami na męskiej buzi

1. Data: 2003-05-29 08:09:21

Temat: Problem z wrastającymi włosami na męskiej buzi
Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój chłopak ma mały problem :) Otóż włosy wrastają mu na buzi i nie może się
dokładnie ogolić... Myślałam nad tym, żeby mu sprawić jakiś mały prezencik w
postaci pilingu... ale nie wiem czy to tak naprawdę pomoże?
Czy ktoś powie mi jak zaradzić w takiej sytuacji?
A może po prostu zaproponuje jakiś dobry piling dla męskiej buzi?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Kasia :)

--
Gdy nie wiem co robić
To na wszelki wypadek wolę się zachować przyzwoicie

1. Data: 2003-05-30 13:57:34

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Royale" <R...@w...pl> wrote in message

Czyżby tylko mój chłopak miał problem z wrastającym zarostem? :> Ktokolwiek
słyszał ktokolwiek wie.. proszę o poradę :)
Ślicznie dziękuję i pozdrawiam tego słonecznego dnia
Kasia :)

1. Data: 2003-05-30 19:20:18

Od: "zona alberta" <misia[CUT]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:bb7o1c$mpq$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki Royale z adresu <R...@w...pl> napisał:

> Czyżby tylko mój chłopak miał problem z wrastającym zarostem? :>
> Ktokolwiek słyszał ktokolwiek wie.. proszę o poradę :)

no dobrze... :)
albert mial taki problem dopoki nie zaczal sie codziennie golic, ale jak sam
zaznacza - moze to byc kwestia skory a nie czestosci golenia.

pozdrawiam,
zona alberta

1. Data: 2003-05-30 20:03:08

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zona alberta" <misia[CUT]@fr.pl> wrote in message

> no dobrze... :)

Ufff nareszcie :))))

> albert mial taki problem dopoki nie zaczal sie codziennie golic, ale jak
sam
> zaznacza - moze to byc kwestia skory a nie czestosci golenia.

Sądzisz, że piling może pomóc? Przecież nawet jakby codzinnie się golił hnie
wygoli tych wrośniętych włosów...

> pozdrawiam,

Pozdrawiam serdecznie :)

> zona alberta

Kasia

1. Data: 2003-05-31 06:01:03

Od: "zona alberta" <misia[CUT]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:bb8dfb$64c$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki Royale z adresu <R...@w...pl> napisał:

> Sądzisz, że piling może pomóc? Przecież nawet jakby codzinnie się
> golił hnie wygoli tych wrośniętych włosów...

z tymi wrosnietymi poradzilismy sobie troszke inaczej i chyba bardzo
nieprofesjonalnie:
po peelingu albert podwazyl je cieniutenka igla i wyrwal penseta.

zona

1. Data: 2003-05-31 08:06:46

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Royale" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sądzisz, że piling może pomóc? Przecież nawet jakby codzinnie się golił
hnie
> wygoli tych wrośniętych włosów...

Regularny peeling powinien pomóc. Jest tez dostępny krem z firmy SVR, Xerial
30, który zapobiega wrastaniu włosków. Powinien tez używać jakiegoś kremu do
twarzy - mój mąż chwali sobie bardzo linię dla mężczyzn z Vichy, faktycznie
skóra już nie jest podrażniona jak to bywało przedtem:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-05-31 12:08:40

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote in message

> Regularny peeling powinien pomóc.

A jaki peeling polecasz?

> Jest tez dostępny krem z firmy SVR, Xerial
> 30, który zapobiega wrastaniu włosków.

Czy tego kremu używa się tylko i wyłącznie po goleniu, czy na codzień?

> DominikaNM

Pozdrawiam Cię serdecznie
Kasia

paznokcie