Jestem zalamana:((

1. Data: 2003-05-28 20:51:15

Temat: Jestem zalamana:((
Od: "pysia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane dziewczyny
Dbam o to moje cialko z calych sil, kupuje rozne kosmetyki. Wcieram, masuje,
tonikuje, kremuje i nic! Ciagle nowe okropne "syfy" na buzce i plecach,
rozszerzone pory, tlusta i swiecaca sie cera:(( ehh i do tego ten cellulitis
na udach!
Ale mam dola:(( plakac sie chce!

Pysia co patrzec na siebie nie moze
buuuuuuu

1. Data: 2003-05-28 21:10:54

Temat: Re: Jestem zalamana:((
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze daj ciałku trochę odetchnąć :-) Mówię serio.
Pozdrawiam. A.

1. Data: 2003-05-28 21:27:38

Od: ":-\)" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pysia" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> tonikuje, kremuje i nic! Ciagle nowe okropne "syfy" na buzce i plecach,
> rozszerzone pory, tlusta i swiecaca sie cera:(( ehh i do tego ten

nie przejmuj sie, bedzie lepiej:) wyjdz na sloneczko, wystaw buzie,
oczywiscie nie przesadzaj.

1. Data: 2003-05-28 22:43:23

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pysia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tonikuje, kremuje i nic! Ciagle nowe okropne "syfy" na buzce i plecach,
> rozszerzone pory, tlusta i swiecaca sie cera:((

Może to kwestia wieku? Mi sie cera przestala blyszczec ok. 25 roku życia ;))
Poza tym wazne co sie je.

Sandra

1. Data: 2003-05-29 06:50:46

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może to kwestia wieku? Mi sie cera przestala blyszczec ok. 25 roku życia
;))
> Poza tym wazne co sie je.

Ja mam 27 tuz tuz i nadal mi sie blyszczy i to jak! Moglabym statki do
portow naprowadzac :))
Ale racja, wazne, co sie je. Czekoladzie mowimy stanowcze NIE (ale i tak to
nigdy nam to nie wychodzi :) )

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-29 07:11:48

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale racja, wazne, co sie je. Czekoladzie mowimy stanowcze NIE (ale i tak
> nigdy nam to nie wychodzi :)

Bez czekolady to jeszcze da się żyć, ale jak się obejść bez ostych
przypraw?? ;)

1. Data: 2003-05-29 07:18:36

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

znajdż post poniżej o ziemi wulkanicznej REWELACJA!!!!!!!!!!
JA MIAŁAM TO SAMO CO DO KREMÓW SPRÓBUJ KREM CYNAMONOWY DO OWIJANIA ALBO GUAM
ALGOMAR REWELACJA
ps. przetestowalam ok. 10 metod i ok. 30 kremow na celulitis i wybralam wlasnie
to! to samo z buzką polecam także maske jonową możesz iśc na nią do gabinetu
świetnie ściąga pory i nie jest prawdą ze moża ja stosować po 30 roku zycia,
masakę nalezy nakladać zgodnie z przebiegiem mięśni, nawilża, ściaga, odtruwa,
kup sobie też maseczkę z kwasem salicylowym firmy ERIS SERIA T rewelacja!!!
bea

1. Data: 2003-05-29 07:28:10

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Ale racja, wazne, co sie je. Czekoladzie mowimy stanowcze NIE (ale i tak to
> nigdy nam to nie wychodzi :) )

a moze mowisz nie po czekoladowemu i biedna czekolada nie rozumie, ze
mowisz jej stanowcze NIE?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 08:11:56

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> a moze mowisz nie po czekoladowemu i biedna czekolada nie rozumie, ze
> mowisz jej stanowcze NIE?

No wlasnie. A poza tym ja mam miekke serce i zawsze dodaje: no, dobra dam
Ci szanse :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-29 10:59:19

Od: "Kos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to sprawa hormonow
za malo seksu - taka jest moja opinia

> [...]
> tonikuje, kremuje i nic! Ciagle nowe okropne "syfy" na buzce i plecach,
> rozszerzone pory, tlusta i swiecaca sie cera:(( ehh i do tego ten

czy istnieja..
Tonik+zel
Paznokcie!
Skad katalog Avonu?