czy istnieja..

1. Data: 2003-05-28 20:09:41

Temat: czy istnieja..
Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy istnieja jakiekolwiek mentolowe kosmetyki poza head&shoulders? w takie
upaly marzy mi sie kapiel z zelem mietowym/mentolowym...

1. Data: 2003-05-28 20:30:35

Temat: Re: czy istnieja..
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> czy istnieja jakiekolwiek mentolowe kosmetyki poza head&shoulders? w takie
> upaly marzy mi sie kapiel z zelem mietowym/mentolowym...

uzwalam mietowego toniku do twarzy marki freemans - bardzo orzezwiajacy.

1. Data: 2003-05-28 20:58:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczek <g...@N...buziaczek.pl> napisał(a):

> czy istnieja jakiekolwiek mentolowe kosmetyki poza head&shoulders? w takie
> upaly marzy mi sie kapiel z zelem mietowym/mentolowym...

Rany, ja mentolu nie znoszę jak zarazy, z czasów kontaktów z przemysłem
tytoniowym zostało mi irracjonalne przekonanie, że to jest żrące (bo jest,
kryształków nie wolno dotykać gołą ręką, ale pewnie stężenia w kosmetykach sa
bezpieczne), więc skoro chcesz:

żel pod prysznic Frozen Pepper (miętowo - grapefruitowy)
Garnier którys tam do tłustej cery, taki niebieski
puder do kąpieli stóp IColoniali z pączkami magnolii

JoP

1. Data: 2003-05-29 07:26:33

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> żel pod prysznic Frozen Pepper (miętowo - grapefruitowy)
> Garnier którys tam do tłustej cery, taki niebieski
> puder do kąpieli stóp IColoniali z pączkami magnolii

Cala seria Avonu do stop jest o zapachu mietowym.
I oczywiscie mozna dodac pare kropli olejku mietowego do kapieli :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 12:06:54

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> czy istnieja jakiekolwiek mentolowe kosmetyki poza head&shoulders? w takie
> upaly marzy mi sie kapiel z zelem mietowym/mentolowym...

O ile kojarze to YR ma zel pod prysznic o zapachu miety.

mag.

1. Data: 2003-05-29 19:26:18

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa - i po prostu olejek mietowy (do kupienia w aptece lub drogerii) - kilka
kropelek do wanny

1. Data: 2003-05-29 21:53:38

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A musi byc mieta? Bo jak nie, to fajnie chlodzi "Cooling Moisture Gel" z
Avonu (tylko nie wiem czy jeszcze to maja w ofercie). A pachnie
mandarynkami.

Aga

1. Data: 2003-05-30 14:49:57

Od: "marzena" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosiaczek"
> czy istnieja jakiekolwiek mentolowe kosmetyki poza head&shoulders? w takie
> upaly marzy mi sie kapiel z zelem mietowym/mentolowym...

mentolowe moze nie ale IColloniali nie wiem jak to sie pisze, ma puder do
kapieli o zapachu zielonej herbaty. Przepis: Lyzka pudru na wanne i masz
piekny zapach, piekny kolor... az wychodzic sie nie chce. Cena cos w
granicach 25 zl. Starcza na dlugo Dostepne w Sephorach, Douglasach i
empikach.
Pozdrawiam
Marzena

Tonik+zel