wychodzę z ukrycia :-)

1. Data: 2003-05-28 21:54:34

Temat: wychodzę z ukrycia :-)
Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was wszystkich :-)
Jak to wiele osób, siedziałam sobie do tej pory tutaj cichutko jak mysz pod
miotłą aż wreszcie stwierdziłam że czas napisać a utwierdziła mnie w tym
przekonaniu post pysi. Ja sama męczę się z pryszczami od dobrych czterech
lat i póki co nie widzę żadnej poprawy. Ostatnio się jednak zawzięłam i
doszłam do wniosku, że trzeba nieco pokombinować skoro ani leki ani
kosmetyki nie pomagają. Poszperałam nieco w archiwach alt.skincare.acne i
wynalazłam coś co może się sprawdzić. Chodzi o dietę niskowęglowodanową.
Wiem, że generalnie uznaje się że jedzenie nie wpływa na stan cery, ale
pomyślałam sobie, że w końcu próba nie strzelba :-). Tak więc od jutra aż do
przyszłego czwartku zero chleba, ziemniaków, ryżu, makaronu, słodyczy a
nawet owoców. Można jeść ryby, mięso, drób, jaja i warzywa (dokładną listę
produków które można wsuwać znalazłam tutaj:
http://atkinscenter.com/Archive/2001/12/15-464579.ht
ml). Brzmi nie
najciekawiej, ale osoby z a.s.a. twierdzą że już po tygodniu można
stwierdzić czy dieta działa czy nie. Jeśli działa, to dobrze by ją było
kontynuować (choć stopniowo można wprowadzać jedzonko z nieco wyższą
zawartością cukrów jak np. owoce - niektórzy później jedzą nawet czekoladę)
a jeśli nie, to ma się za sobą tylko jeden tydzień tortur :-)
Ja zaczynam od jutra i będę pisać czy coś się zmienia na lepsze czy nie
Pozdrawiam (szczególnie wszystkich trądzikowców ;) )
Katka

1. Data: 2003-05-31 19:10:35

Temat: Re: wychodzę z ukrycia :-)
Od: "n...@p...onet.pl" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> wrote in message
> Witam Was wszystkich :-)
[ciach]
> Pozdrawiam (szczególnie wszystkich trądzikowców ;) )
> Katka

Witaj Katka :-)
I jak Ci idzie? Zaczęłaś już dietę? Napisz coś jeszcze :-)
Pozdrawiam,
Ula

Jestem zalamana:((
czy istnieja..