Jak pozbyc sie osadu z jezyk?

1. Data: 2004-08-01 20:58:52

Temat: Jak pozbyc sie osadu z jezyk?
Od: "Kamil" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie. Szczoteczka jestem w stanie wyczyscic tylko polowe. Dalej
jest juz odruch wymiotny i nic z tego.

2. Data: 2004-08-02 21:34:13

Temat: Re: Jak pozbyc sie osadu z jezyk?
Od: "Bastiano" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj płynów do płukania ust

Bastiano

3. Data: 2004-08-04 13:52:42

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil wrote:

> jak w temacie. Szczoteczka jestem w stanie wyczyscic tylko polowe.
> Dalej jest juz odruch wymiotny i nic z tego.

Nie wiem, czy w Polsce mozna dostac te paste, ale radze poszukac -
pasta Odol-med 3 Extreme do higieny zebow i jezyka. Jest 'ostra' i
czuc po niej swiezosc w ustach, nawet rano po przebudzeniu. Nie
'zdrapie' osadu tak, jak szczoteczka, troche jednak pomoze.

Obrazek i reklamowka do ew. sciagniecia:
http://www.odol-dent3.ch/om3/c_anzeige.html

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.

4. Data: 2004-08-07 01:00:13

Od: "Horton" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może to jest grzyb ?

http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2004-08-07 07:36:19

Od: "fot" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie. Szczoteczka jestem w stanie wyczyscic tylko polowe. Dalej
> jest juz odruch wymiotny i nic z tego.

ciekawostka

moze zabrzmi to smiesznie, ale w azji sadzi sie, ze stan jezyka pokazuje
stan twojego organizmu - niejako w jezyk wpisany jest czlowiek, glowa jest
na koncu jezyka a nogi gdzies tam blisko przelyku z tylu

zalecaja czyszczenie tego osadu tak jak sie myje zeby szczoteczka

do tego warto zadbac o swoj organizm - duzo ruchu, sen itp., ponoc wtedy
osad znika

moze cos w tym jest - bo zauwazylem u siebie, ze jak spedze dzien na swiezym
powietrzu, albo wogole sporo pocwicze, to nastepnego dnia osad znika i przez
jakis czas jezyk jest zupelnie czysciutki

6. Data: 2004-08-07 12:56:02

Od: "Kamil" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> jakis czas jezyk jest zupelnie czysciutki

Pewnie podczas intensywnego ruchu wydziela sie duzo sliny ktora czysci
jezyk,,

7. Data: 2004-08-10 00:11:55

Od: "Vister" <vister@WyCiNkA_AtNySpAmOwA.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> swiezym
> przez
> >

> Pewnie podczas intensywnego ruchu wydziela sie duzo sliny ktora czysci
> jezyk,,

Zupełnie nie wiem, jak to ma się do niedoborów witaminy E, ale tak mi sie
skojarzyło.... I tym tropem proponuję podążać.
pzdrw
Vis

pigulka-odstawienie-krwa wienie
Śpiączka po wylewie
aids
Borelioza
Okulary, jednym pasuje innym nie (i-vo Uvex)