pigulka-odstawienie-krwawienie

1. Data: 2004-08-01 20:27:07

Temat: pigulka-odstawienie-krwawienie
Od: "klepole" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialbym prosbe o odpowiedz na moje pytanie do kogos, kto sie orientuje w
tych sprawach. Moja dziewczyna skonczyla wlasnie brac drugie opakowanie
pigulek. Po pierwszym opakowaniu krwawienie wystapilo wieczorem drugiego
dnia odstawienia. W czasie brania drugiego listka zaczala brac antybiotyki
na zapalenie pecherza. W tym czasie bylismy na urlopie w Afryce Polnocnej.
Jest juz trzeci dzien odstawienia po skonczonym drugim opakowaniu i nie ma
wciaz krwawienia! Od momentu brania antybiotykow, gdzies po 13,14 pigulkach
zrezygnowalismy w ogole ze wspolzycia. Czy powinienem sie martwic, iz
jeszcze nie ma krwawienia ? Czy tez ta nieregularnosc jest czyms naturalnym
i krwawienie nawet przy pigulkach moze wystapowac za kazdym razem zupelnie
innego dnia z tych 7 dni odstawienia, badz tez mogly na ta konkretna
nieregularnosc wplynac zmiana klimatu lub interakcja wlasnie antybiotykow ?
Mnie i mojej dziewczynie wydawalo sie wczesniej, iz biorac pigulke
krwawienie przychodzi tego samego dnia odstawienia bez wzgledu na reszte.
Bardzo prosze o mozliwie szybka odpowiedz,bo chcialbym uspokoic ja i siebie,
jesli niepotrzebnie sie martwimy.

Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2004-08-01 21:07:54

Temat: Re: pigulka-odstawienie-krwawienie
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest juz trzeci dzien odstawienia po skonczonym drugim opakowaniu i nie ma

organizm sie dopiero prywyaja do pigulek , poz atym zmiana klimatu i zapelenie
pęhcerzz wiec....... krwawienie wazne zeby wystapilo w ciagu tej 7 przerwy -
ja zazwyvzaj dostaje na 3 bądź 4 dzien zznam dziewczyny co dopiero na 5 - al
eto tez dopiero o 3 opakowaniach pigułek unormowało się )

Od momentu brania antybiotykow, gdzies po 13,14 pigulkach
> zrezygnowalismy w ogole ze wspolzycia. Czy powinienem sie martwic, iz
> jeszcze nie ma krwawienia ?

skoro zrezygnowaliście to w zm problem ?? tak sie zdarza i juz !

> [...]
> innego dnia z tych 7 dni odstawienia, badz tez mogly na ta konkretna
> nieregularnosc wplynac zmiana klimatu lub interakcja wlasnie antybiotykow ?

mogły wystąpic wszystkie te przyczcyny !!! poza tym to dopiero drugie
opakowanie i jak napisałam wczesniej organimz przyzwyczaja sie hormonów !!i
jesli nie było biegunek, wymiotów i interakcji z innymi lekami to
zabepieczenie było ( a jak sam napisales zrezygnowaliście ze wspólzycia )

procedura jest taka z ejak si eboierze antybiotyk to trzeba zabepiezac sie
dodatkowo w trakcie jego brania i 7 dni po !!

> [...]
> Bardzo prosze o mozliwie szybka odpowiedz,bo chcialbym uspokoic ja i siebie,

myśle ze nie macie sie czym stresowac o ile nie wspólzliscie w przerwie i
pamietajcie o wzieciu kolejnej 8 dnia

> Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz

nie ma za co

pozdrawiam

Aska

Śpiączka po wylewie
aids
Borelioza
Okulary, jednym pasuje innym nie (i-vo Uvex)
Ostrogi