Jak pracować nad samym sobą ?

1. Data: 2004-05-06 14:18:07

Temat: Jak pracować nad samym sobą ?
Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nie zadowolony z własnego postępowania, ale brak mi sił by je
zmienić, (zawsze jest to od jutra, od poniedziałku i tak mija kolejny rok)
przestałem się rozwijać - uczyć nowych rzeczy - coraz częściej robię
wszystko na odp... - brak celu czy depresja sam już nie wiem

no i uzależnienie od internetu - (tyle czasu tracę - może to lenistwo)

jak walczyć z tym leniem

Pomóżcie ! Proszę !

-------------
SoulAssassin

2. Data: 2004-05-06 17:13:03

Temat: Re: Jak pracować nad samym sobą ?
Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SoulAssassin wrote:
> [...]
> wszystko na odp... - brak celu czy depresja sam już nie wiem
>
> no i uzależnienie od internetu - (tyle czasu tracę - może to lenistwo)

1. Zainstaluj sobie Linuxa. dalej bedziesz spedzał duzo czasu przy
kompie, ale wiele sie przy tym nauczysz.

2. zobacz na stronę
http://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

jesli już musisz siedziec na tym necie to tam mozesz zrobic cos
pozytecznego.

--
_________________Linux_registred_user_#352462_______
_____________

3. Data: 2004-05-06 17:51:27

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, Marcin Maj wyciosał(a) na skale:

> [...]
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna
>
> jesli już musisz siedziec na tym necie to tam mozesz zrobic cos
ściągam mandarynę :) 10

Tylko czy nie za łatwy ?

4. Data: 2004-05-06 19:21:07

Od: Shriggar <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SoulAssassin pisze:

> ściągam mandarynę :) 10
> Tylko czy nie za łatwy ?

NTG ale:
Zainstaluj i sam się przekonaj... :^)

--
_/\_ c(*!*)o Shriggar
\''/ MANDRAKE

5. Data: 2004-05-06 19:44:00

Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>1. Zainstaluj sobie Linuxa. dalej bedziesz spedzał duzo czasu przy
>kompie, ale wiele sie przy tym nauczysz.
Przestań gościa naciągać na zwykłe SNOBOWANIE. Nic mu z tego nie przybędzie.
Jeśli chce się uczyć internetu to może to robić pod dowolnym systemem.

6. Data: 2004-05-06 19:46:00

Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>ściągam mandarynę :) 10
Zapragnij wyjść do ludzi

7. Data: 2004-05-06 20:05:53

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, Konik Bujany wyciosał(a) na skale:

> Zapragnij wyjść do ludzi

i tu masz racuję - potrzebny kontakt
Łyknąć mandarynę nie zaszkodzi ale z umiarem, ale najpierw do ludzi.

I co jeszcze ? czy to wystarczy ?
Obracam się w małym kręgu starych znajomych i trudno łapię
kontakt(dobry-długotrwały) z innymi.

8. Data: 2004-05-06 22:25:58

Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SoulAssassin wrote:

na

> ściągam mandarynę :) 10
>
> Tylko czy nie za łatwy ?

Ja mam slackware - trudniejszy ale jak się wszystko poustawia to chodzi
jak burza. no i stabilny jak cholera - nie do zepsucia.

9. Data: 2004-05-06 22:28:07

Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konik Bujany wrote:
> [...]
>
> Przestań gościa naciągać na zwykłe SNOBOWANIE. Nic mu z tego nie
> przybędzie. Jeśli chce się uczyć internetu to może to robić pod dowolnym

Oczywiscie, że tak. Zawsze jednak zostaje wikipedia.

A moim prywatnym zdaniem - system który daje wybór - OK lub ANULUJ - nie
sprzyja osobistemu rozwojowi.

10. Data: 2004-05-06 22:29:30

Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SoulAssassin wrote:
> Pewnego razu, Marcin Maj wyciosał(a) na skale:

na

> ściągam mandarynę :) 10
>
> Tylko czy nie za łatwy ?

Zobacz jeszcze na wikipedię. Moze się na coś przydasz.

--
[...]

Z serii Przygoda z...
Resocjazlizacja???
Żyć ze świrem...
sprzedam ksiażke akademicką o psychologii - 581 stron, 30 zł
Uwaga2!