ankieta komunikaory

1. Data: 2004-05-06 16:46:15

Temat: ankieta komunikaory
Od: i...@t...pl (iska) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Prosze o wypelnienie mojej anonimowej ankiety, ktora jest mi niezbedna do
badan prowadzonych przy obronie licencjatu. Z gory dzieki wszystkim za
poswiecony czas i wyjasniam iz aby ankietaz zostala prawidlowo zapisana
musimu w 1 pytaniu zaznaczyc odpowiedz nr 4 :)

http://www.ankietakomunikatory.prv.pl/

Dzieki wszystkim
Pozdrowinka ISKA

1. Data: 2004-05-06 16:52:07

Temat: Re: ankieta komunikaory
Od: "Arystokrates" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iska <i...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c7dq4n$jji$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> poswiecony czas i wyjasniam iz aby ankietaz zostala prawidlowo zapisana
> musimu w 1 pytaniu zaznaczyc odpowiedz nr 4 :)

Jesli przy kazdym pytaniu nalezy nacisnac 'wyslij' to ja sobie odpuszczam te
ankiete i pewnie mnostwo osob zrobi to samo.

1. Data: 2004-05-06 19:31:55

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Arystokrates<c...@o...pl>

[...]
> Jesli przy kazdym pytaniu nalezy nacisnac 'wyslij' to ja sobie
> odpuszczam te ankiete i pewnie mnostwo osob zrobi to samo.

Help...

Skup się i przeczytaj uważnie. Jeszcze raz. I jeszcze raz. I... eureka! Mam
nadzieję...

P.

1. Data: 2004-05-06 21:24:49

Od: B <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:

> [...]
> poswiecony czas i wyjasniam iz aby ankietaz zostala prawidlowo zapisana
> musimu w 1 pytaniu zaznaczyc odpowiedz nr 4 :)

Dlaczego wybranie pewnych odpowiedzi zmienia odpowiedzi udzielone wczesniej?
Spadaj z taką ankietą.

1. Data: 2004-05-06 22:19:21

Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anonimowość w internecie bardzo utrudnia nawiązywanie znajomości
mało ludzi posiada mikrofon do PC i jakiś sensowny komunikator głosowy (skype)
jeśli już na odległość to ciekawe są te urządzenia http://www.radioam.net/sq5rb

1. Data: 2004-05-07 06:39:44

Od: "kohol" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszmarna ta ankieta, szczerze mówiąc.
Wypełniłam, ale mam kaca moralnego.
kohol

1. Data: 2004-05-07 11:22:23

Od: "mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iska" news:c7dq4n$jji$1@atlantis.news.tpi.pl...

[...]
28/36 Czy czujesz się odpowiedzialny za swoje słowa wypowiadane podczas rozmów
w Internecie?

Jestem szczery i naturalny w tych rozmowach, tak - jestem odpowiedzialny
Nie, nie jestem gdyż traktuję to jako pewną formę zabicia czasu
To zależy od rozmówcy

29/36 Fakt anonimowości w czasie rozmów prowadzonych w Internecie jest:

Atutem Internetu
Wadą Iternetu

ciekawe ...
chciałam zaznaczyc obie opcje w 29 ale przy zaznaczeniu wady
przestałam być szczera w 28 ;)
powiesz czemu tak to wykoncypowałaś?

Mań
~~
http://manicore.blog.pl

begin 666 navbar_faq.gif
M1TE&.#EA$ `0`-4``,P``.R>GN%@6^DZ`//!P=LW,>8J"-,8%_C:VN>'A]DC
M$/I*`-DU+MD5">VCH^5Y=O?6UOE:`-Y*1OOM[?&WM^<#`-PH$]X
R'.J6EO7.
MSN<=`.,V#N8U`.-O;-8B&MU"/OQ#`.L^`/KGY^(P!]L5$^^OK^>
)B>%H9?3'
MQ]TD!?]F`-8C(.5[>_Y'`.4V"-PR'N4S"-L].MT;%=<7#M]/2__
__P``````
M`````````````````````````````````"'Y! 44`#4`+ `````0`! ```9G
MP)IP2"P:(0%,`&(<3DZOT0#FH35KG4TDY!HL#+'C2S42.!Z6UHQ
2=*0XGB&C
MI4D4,TJ4T'0!-4I70BP*"QH?@34!%E\%$X@>7Q(BB#4`EI.4&01
,E!,K,@>4
/-0@D%0"B(BPF;**(00`[
`
end

1. Data: 2004-05-07 16:37:11

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"mania" <m...@o...pl> wrote in message
> "iska" news:c7dq4n$jji$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ciekawe ...
> chciałam zaznaczyc obie opcje w 29 ale przy zaznaczeniu wady
> przestałam być szczera w 28 ;)
> powiesz czemu tak to wykoncypowałaś?

Ha, dopiero teraz przejrzalam cala ankiete, bo przy wypelnianiu wysiadlam na
pierwszym przystanku ( wole telefon).

Ktoregos dnia siedzialam przy swoim komputerze, a Misiek przy swoim ( w
innym pokoju). Znalazlam cos fajnego na necie i - zamiast go zawolac -
przeemailowalam mu strone.

I w tym momencie cos mnie t k l o, ze c u s jest nie tak i zarzadzilam
rodzinne spotkanie w living roomie ( juz ustnie!:) Misiek wezwal na nie
Nikodema dzwoniac na dol ze swojej komorki do jego.

Koszmar!!!!!

Dobrze ze sie obudzilismy z niego na samym poczatku:)

Kaska

Jak pracować nad samym sobą ?
Z serii Przygoda z...
Resocjazlizacja???
Żyć ze świrem...
sprzedam ksiażke akademicką o psychologii - 581 stron, 30 zł