Z serii Przygoda z...

1. Data: 2004-05-06 13:46:52

Temat: Z serii Przygoda z...
Od: "AR" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy wysiadalem z pociagu relacji Warszawa-Gdynia na stacji festiwalowego
miasteczka Sopot nie przypuszczalem, ze moj pobyt oslodzic moze jakas
przygoda.Jak kazdy turysta nie posiadajacy noclegowej rezerwacji zaczalem
rozgladac sie za jakas informacja. Pozna pora nie sluzyla tym zabiegom gdyz
wszedzie zastawalem drzwi zamkniete. Byl juz wieczor kiedy stanalem
naprzeciw dyskoteki z ktorej wnetrza dochodzily rytmiczne dzwieki disco
polo. Dwoch roslych facetow stojacych w przejsciu ostatecznie mnie
przekonalo, ze torbe podrozna powinienem zostawic w szatni. Polkolisty
obficie zaopatrzony bar zapraszal szeregiem wolnych fotelikow na wysokiej
nodze. Zamowilem koktail o smiesznej nazwie "Jodyna", ktory przypominal ja
tylko kolorystycznie, bo w smaku byl bez zazutu. Powoli sala zaczela sie
zapelniac. Po ktoryms z kolei podejsciu do "Jodyny" chyba z polecenia pana
Wojtka barmana podeszla do mnie kobieta o urodzie mojej dawnej profesorki za
ktora dzieci z podworka wolaly babajaga. Spiewnym glosem przedstawila sie
jako Tamara i poprosila mnie do tanca. Zaczalem gibac sie w rytm basu
nasladujac miejscami Presleya z czasow kiedy chciano go jeszcze filmowac.
Musialem pociesznie wygladac skoro w polowie tanca zaprosila mnie do swojego
stolika. Siedzialy przy nim cztery dziewczyny. Okazalo sie, ze wszystkie
byly Ukrainkami. Jedna z nich o imieniu Ola porazila mnie swoja niezwykla
uroda. Poprosilem ja na parkiet uprzednio wykosztowujac sie na zmiane
repertuaru. Mialem ochote ja dotknac, a przy okazji dowiedziec sie o niej
czegos wiecej. Powiedziala mi w tancu, ze pochodzi z Iwan Frankowska (dawny
Stanislawow) i ze jeszcze kilka dni wczesniej zajmowala stanowisko
pielegniarki w miejscowej przychodni. Mowila, ze ma 23 lata z czego ostatnie
trzy spedzila u boku meza alkoholika, ktory swoje stresy wyladowywal bijac
ja piesciami. Do Polski przyjechala po lepsze zycie za namowa Tamary. Ola
zaimponowala mi nie tylko pieknoscia, ale takze niezwykla szczeroscia z jaka
opowiadala o sobie. Kiedy wiec zaproponowala mi wspolne grzeszenie nie
oponowalem majac w glebokim zapomnieniu przykazania dekalogu. Uzgodnilem z
Tamara szefowa Oli cene na $100 za reszte nocy, gdyz nie lubie robienia
oszczednosci kosztem wsluchiwania sie w cykanie kuchennego minutnika. W celu
dokonania konsumpcji udalismy sie do poblizkiej willi i tam na poczatek
oplukalismy nasze ciala w ogrodowej spa. Pachnac dobrym mydlem i lekko
podsuszeni zpielismy sie w milosnych pieszczotach przetaczajac sie po
ogromnym lozu o ksztalcie serca. Kiedy wtulalem sie ustami w jej cudowne
piersi przejela nagle inicjatywe wkladajac sobie w usta moja nabrzmiala
dzide. Wirowala jezykiem z mistrzowska wprawa masujac przy tym rekoma moje
podkurczone jadra. W pewnym momencie zaczela obcalowywac cale moje krocze
przesuwajac jezyk w miejsce, ktore zwykle lezy poza zasiegiem kobiecego
zainteresowania. Zaangazowanie Oli znacznie przekraczalo standart podobnych
uslug swiadczonych na zachodzie. Zwolna przejmowalem kontrole i po chwili
nasadzilem ja sobie , a ta w szalenczym tempie pogalopowala sprawiajac mi
tym ogromna rozkosz. Jej jezdzieckie umiejetnosci wskazywaly, ze hippika
zajmowala sie juz od dawna. Dzwieki wydobywajace sie z jej napompowanej
powietrzem pochwy przypomnialy, ze czas zmienic pozycje. Przerabianie
kamasutry zakonczylo sie w pozycji klasycznej kiedy dreszcz emocji zaczal
targac jej cialem a z pod powiek poplynely lzy szczescia. Szczytowalem
chwile pozniej majac wrazenie, ze wtlaczam w Ole wszystkie swoje soki.
Orgazm jaki przezylem wart byl zawartosci calego mojego portfela, ale
przypomniawszy sobie niepopularnosc dawania napiwkow w Polsce postanowilem
sie nie wychylac.
Bladym switem dotarlem do Gdanska podmiejska kolejka gdzie w hotelowym
zaciszu zapadlem w wielogodzinna drzemke.
AR.

1. Data: 2004-05-06 14:08:00

Temat: Re: Z serii Przygoda z...
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AR" pisze coś tam w news:c7dfbg$6lu$1@absinth.dialog.net.pl
[...] i kończy:
> Bladym switem dotarlem do Gdanska podmiejska kolejka gdzie w hotelowym
> zaciszu zapadlem w wielogodzinna drzemke.
> AR.

No dobrze, ale na czym polega problem?

Czy chodzi o to, że źle sypiasz?
A może boisz się jeździć kolejką?

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-05-06 14:16:20

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 May 2004 15:46:52 +0200, AR napisał(a):

> Bladym switem dotarlem do Gdanska podmiejska kolejka gdzie w hotelowym
> zaciszu zapadlem w wielogodzinna drzemke.
> AR.

i obudziłem się z ręką w nocniku...

Ps. Czytadła się czytało za młodu ?

1. Data: 2004-05-06 14:41:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

AR:
> ... wykosztowujac sie na zmiane repertuaru
> ... wart byl zawartosci calego mojego portfela

Taaa... portfel znacznie poprawia sikusna 'urode'. ;D

--
Czarek

1. Data: 2004-05-06 17:09:56

Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oponowalem majac w glebokim zapomnieniu przykazania dekalogu. Uzgodnilem z
> Tamara szefowa Oli cene na $100

Chyba masz za duzo kasy co?

Zaangazowanie Oli znacznie przekraczalo standart podobnych
> uslug swiadczonych na zachodzie.

pamietaj, że jestesmy w unii, może to właśnie efekt wprowadzenia nowych
norm?

Zwolna przejmowalem kontrole i po chwili
> nasadzilem ja sobie , a ta w szalenczym tempie pogalopowala sprawiajac mi
> tym ogromna rozkosz.

i zarażając jakims syfem (chciałes pewnie napisać)

> [...]
> targac jej cialem a z pod powiek poplynely lzy szczescia. Szczytowalem
> chwile pozniej majac wrazenie, ze wtlaczam w Ole wszystkie swoje soki.

To był twój pierwsz raz prawda?

> Orgazm jaki przezylem wart byl zawartosci calego mojego portfela,

Tak, teraz jestem pewnien, że:

1. masz 17 lat
2. kasiastych rodziców 9ewentualnie gdzieś ukradłes te 100$

Chyba powinienneś to wysłać do "bravo", tam kiedyś chyba była rubryka
pod tytułem "mój pierwszy raz".

--
_________________Linux_registred_user_#352462_______
_____________

1. Data: 2004-05-06 17:23:16

Od: "kaska" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy wysiadalem z pociagu relacji Warszawa-Gdynia na stacji festiwalowego
> miasteczka Sopot nie przypuszczalem, ze moj pobyt oslodzic moze jakas
> przygoda.
/ciach/

co tu duzo mowic gosciu ma bogata wyobraznie i niezwykly dar do pisania
erotycznych opowiadan.

mi sie podobalo ;)

kaska

1. Data: 2004-05-06 18:36:11

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

AR napisal(a):

> Kiedy wysiadalem z pociagu relacji Warszawa-
Gdynia na stacji
> festiwalowego miasteczka Sopot nie
przypuszczalem, ze moj pobyt

Ty Ty....!!! panie buchaj :D pomyliles grupy
na ta grupe zagladaja (chyba) tez dzieci i to z
problemami
-zreszt? na pewno np : ...., ...., ..., ;)
naczytaja sie a pozniej co
!!!

I odpowiedz na Twoj problem: na drugi raz nie
wysiadaj, jedz dalej.....
bedziesz mial gwarancje ze nie zarobisz syfa ;)
----
mixxos

1. Data: 2004-05-07 09:26:47

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AR" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]

hehehe, masz jakies kolezanki? Moze by spoznal jakas dziewczyne?
Duch

1. Data: 2004-05-08 15:52:34

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję udać się na alt.pl.hum.grafomania:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2004-05-23 20:01:30

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AR" <a...@y...com> wrote in message
> [...]

Tak, tak - w koncu sie obudziles spocony i podniecony, a twoja mamusia
krzyczala: "wstawaj, juz 7:30! Nie zdazysz na lekcje a dzis masz sprawdzian
ze srodowiska!"
--
Bluzgacz
GG: 5015

Resocjazlizacja???
Żyć ze świrem...
sprzedam ksiażke akademicką o psychologii - 581 stron, 30 zł
Uwaga2!
Media