Jak przestac?

1. Data: 2003-04-01 01:53:26

Temat: Jak przestac?
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Jak przestac przejmowac sie byle czym??
Wystarczy byle glupstwo a ja juz spac nie moge w nocy.
Dlaczego tak sie dzieje?
Co za to odpowiada? Czy to moze byc genetyczne? Moja mama ma tak samo.

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-04-01 07:23:28

Temat: Re: Jak przestac?
Od: "Beka" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Dlaczego tak sie dzieje?
> Co za to odpowiada? Czy to moze byc genetyczne? Moja mama ma tak samo.

Jest to bardzo trudne. Zajęło mi to parę lat. Już potrafię, odsuwam te myśli
i mówię sobie głośno, że bedę się martwić, kiedy przyjdzie pora. A tak
naprawdę to zastanawiam sie dlaczego mnie to tak poruszyło. O co w tym
chodzi, czego to we mnie tak naprawdę dotyka i wtedy staram się pracować nad
tą sferą. Jeżeli to dotyka mojej wiary w samą siebie, to zastanawiam się
dlaczego. Czego jeszcze nie potrafię i dlaczego w sobie zaakceptować. To
ciężka praca, ale daje świetne efekty. Beka

1. Data: 2003-04-01 14:39:16

Temat: Odp: Jak przestac?
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak przestac przejmowac sie byle czym??
> Wystarczy byle glupstwo a ja juz spac nie moge w nocy.
> Dlaczego tak sie dzieje?
> Co za to odpowiada? Czy to moze byc genetyczne? Moja mama ma tak samo.

jak przestać? - normalnie.

- a jak dokładnie Ty to robisz, że przejmujesz się byle czym? Wyobrażasz
sobie coś? Mówisz do siebie coś w myslach? Czy treść i forma Twoich myśli i
wyobrażeń może być genetyczna? :)

1. Data: 2003-04-01 18:14:39

Od: Magdalena Nawrocka <m...@w...fr> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Apr 2003 03:53:26 +0200, m...@y...com wrote:

>Jak przestac przejmowac sie byle czym??
>Wystarczy byle glupstwo a ja juz spac nie moge w nocy.
>Dlaczego tak sie dzieje?
> Co za to odpowiada? Czy to moze byc genetyczne? Moja mama ma tak samo.

Mysle, ze to moze byc dziedziczne. Dziedziczymy tak rozne cechy
charakteru. Staraj sie nad soba popracowac. Jesli sama wiesz, ze to
glupstwo to sie po prostu nie przejmuj. Wyluzuj sie przed snem: ciepla
kapiel, joga, cwiczenia oddechowe, dobra lektura. Zycze dobrych
rezultatow,

Magda N

1. Data: 2003-04-02 07:42:03

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> jak przestać? - normalnie.

Czy mozesz mi powiedziec dlaczego az tak bardzo przejmujesz sie
codziennoscia tych ktorzy sa jakby inni niz Ty sam? - to troche dziwne. :)
Serio pytam.

Czarek

1. Data: 2003-04-02 17:10:58

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz mi powiedziec dlaczego az tak bardzo przejmujesz sie

- co spowodowało, że myślisz w ten sposób?

1. Data: 2003-04-03 07:26:12

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> - co spowodowało, że myślisz w ten sposób?

Najpierw Ty odpowiedz. :))

Czarek

1. Data: 2003-04-03 07:38:05

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
> Jak przestac przejmowac sie byle czym??
> Wystarczy byle glupstwo a ja juz spac nie moge w nocy.
> Dlaczego tak sie dzieje?

Co chciałabyś w zamian? Jakbyś mogła przez chwile wyobrazić sobie, że już
przestałaś się przejmować byle czym to co i jak byś robiła w zamian?

matriały multim. o Adis- poszukuje
czy zwiazki rozniace sie 5latami...
Tak na rozluźnienie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDD
Nawrot
Wakacyjne smutki (1)