Jak przytyc?

następny post »
Data: 2003-03-26 20:40:57
Temat: Jak przytyc?
Od: "kazoo" <e...@i...pl>

Mam pytanie jak przytyc? Rzucam to pytanie w nadziei, ze moze akurat ktos
mial podobny problem. Odpowiedzi w stylu wiecej jesc, jesc odzywki, sam
smalec albo 12 posilkow dziennie prosze sobie darowac:_)
Mam 28 lat, 180cm wzrostu, 68kg. Probowalem juz "kilku" sposobow. Moze po
prostu sie nie da?

Krzysiek