Jak rozwijać talent plastyczny?

31. Data: 2008-08-19 20:23:52

Temat: Re: Jak rozwijać talent plastyczny?
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.08.2008, o godzinie 21.58.01, na pl.soc.dzieci.starsze, medea
napisał(a):

> http://img117.imageshack.us/my.php?image=krakowskapa
rase4.jpg

Pamięć niezła. I jak na 5 lat rzeczywiście całkiem nieźle (choć jeżeli to
jest rewelacja, to muszę pomyśleć o zajęciach dla mojej córki :) ).

*Habeck*
- Schutzbach

32. Data: 2008-08-19 20:30:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Pamięć niezła. I jak na 5 lat rzeczywiście całkiem nieźle (choć jeżeli to
> jest rewelacja, to muszę pomyśleć o zajęciach dla mojej córki :) ).

Pomyśl!
Mnie właśnie ta pamięć najbardziej zaskakuje, bo Maja potrafi wszystkie
szczegóły uwzględnić, kiedy rysuje stroje księżniczek na przykład.
Oczywiście, że warsztat musi jeszcze dopracować, dlatego jednak myślę o
zajęciach dokształcających. ;)

Ewa

33. Data: 2008-08-19 20:39:10

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> szczegóły uwzględnić, kiedy rysuje stroje księżniczek na przykład.
> Oczywiście, że warsztat musi jeszcze dopracować, dlatego jednak myślę o

Michał (5,5) nadal maluje esy-floresy. Z moich obserwacji prac
dzieciaków w przedszkolu to takiego cuda żadne nie namalowało. Może
Habeck też ma uzdolnione dziecko, a nawet nie wie?

--

Paulinka

34. Data: 2008-08-19 20:43:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Michał (5,5) nadal maluje esy-floresy. Z moich obserwacji prac
> dzieciaków w przedszkolu to takiego cuda żadne nie namalowało. Może
> Habeck też ma uzdolnione dziecko, a nawet nie wie?

Ja też obserwuję rysunki innych dzieci w jej wieku i nigdy nie widziałam
tak narysowanych ludzi. I tylko dlatego myślę, że ma uzdolnienia, no i
dlatego, że ewidentnie lubi rysować i sprawia jej to przyjemność. :)

Ewa

35. Data: 2008-08-19 20:48:23

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja też obserwuję rysunki innych dzieci w jej wieku i nigdy nie widziałam
> tak narysowanych ludzi. I tylko dlatego myślę, że ma uzdolnienia, no i
> dlatego, że ewidentnie lubi rysować i sprawia jej to przyjemność. :)

Ja Ci tu kadzić nie chcę, bo nie o to chodzi, ale to co rysuje Twoja
Maja mnie osobiście wprawia w osłupienie. Jeśli nie patrzyła na jakieś
zdjęcie krakowskiej pary i rysowała z pamięci, to dbałość o szczegóły
jest niesamowita.

--

Paulinka

37. Data: 2008-08-20 08:11:35

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> Maja mnie osobiście wprawia w osłupienie. Jeśli nie patrzyła na jakieś
> zdjęcie krakowskiej pary i rysowała z pamięci, to dbałość o szczegóły

To ja muszę pomyśleć nad Aleksem ;) . Co prawda ludzi nie rysuje, ale
jako maszyny budowlane i lokomotywy...

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

36. Data: 2008-08-20 08:11:35

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

39. Data: 2008-08-20 09:53:12

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja muszę pomyśleć nad Aleksem ;) . Co prawda ludzi nie rysuje, ale
> jako maszyny budowlane i lokomotywy...
>
> Marzena

dorzucę przykłady 4-5latkowego rysowania Pinka
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,560696,2,7.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,560695,2,6.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,546173,2,20.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,560680,2,8.html

pozdr.Pasik

38. Data: 2008-08-20 09:53:12

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

41. Data: 2008-08-20 11:46:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> dorzucę przykłady 4-5latkowego rysowania Pinka
> [...]

Niezły jest (vide: http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,546197,2,16.html)

Qra, choć mnie się najbardziej spodobał ludzik najprawdopodobniej męski :-)

Jakies lastminute z 13-latkiem?
mam taki dylemat...
Wymioty podczas jedzenia!
koraliki do nawlekania