Jak rozwijać talent plastyczny?

40. Data: 2008-08-20 11:46:32

Temat: Re: Jak rozwijać talent plastyczny?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g8gpi8$mpt$1@inews.gazeta.pl...

> dorzucę przykłady 4-5latkowego rysowania Pinka
> http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,560696,2,7.html
> http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,560695,2,6.html
> http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,546173,2,20.html
> http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,560680,2,8.html

Niezły jest (vide: http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,546197,2,16.html)

Qra, choć mnie się najbardziej spodobał ludzik najprawdopodobniej męski :-)

42. Data: 2008-08-20 11:47:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g8fblm$qft$4@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ja Ci tu kadzić nie chcę, bo nie o to chodzi, ale to co rysuje Twoja Maja
> mnie osobiście wprawia w osłupienie. Jeśli nie patrzyła na jakieś zdjęcie
> krakowskiej pary i rysowała z pamięci, to dbałość o szczegóły jest
> niesamowita.

Dziewczynki z zasady są bardziej dbałe w szczegółach.

Qra, szowinistycznie ;-)

43. Data: 2008-08-20 11:47:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

44. Data: 2008-08-20 12:37:21

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Dziewczynki z zasady są bardziej dbałe w szczegółach.

a gdzie tam...!!

> Qra, szowinistycznie ;-)

nie w tym miejscu i momencie :))

45. Data: 2008-08-20 12:37:21

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Dziewczynki z zasady są bardziej dbałe w szczegółach.

a gdzie tam...!!

> Qra, szowinistycznie ;-)

nie w tym miejscu i momencie :))

47. Data: 2008-08-20 12:38:07

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PASIK <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> dorzucę przykłady 4-5latkowego rysowania Pinka
> [...]

i on te meble w kuchni to sam rysowal, czy mu pomagalas??

i.

46. Data: 2008-08-20 12:38:07

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

48. Data: 2008-08-20 12:39:18

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> http://img117.imageshack.us/my.php?image=krakowskapa
rase4.jpg

> Mam nadzieję, że się otworzy.

otworzylo, i naprawde mowilas prawde :)

i.

49. Data: 2008-08-20 12:39:18

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

51. Data: 2008-08-20 12:55:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

PASIK pisze:

> dorzucę przykłady 4-5latkowego rysowania Pinka
> [...]

No ale chyba nie masz wątpliwości, że Twój syn ma uzdolnienia plastyczne? :)

Ewa

Jakies lastminute z 13-latkiem?
mam taki dylemat...
Wymioty podczas jedzenia!