Jak się nazywa

1. Data: 2008-05-13 12:00:00

Temat: Jak się nazywa
Od: "Flashka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nazywa taki metalowy kubek z sitkiem w dnie i uchwytem do
posypywania cukru pudru i gdzie go możnha kupić ? - nie jest to dyspenser
podobny do zwykłej solniczki jakiego jest pełno w necie

2. Data: 2008-05-13 12:08:31

Temat: Re: Jak się nazywa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 May 2008 14:00:00 +0200, Flashka napisał(a):

> Jak się nazywa taki metalowy kubek z sitkiem w dnie i uchwytem do
> posypywania cukru pudru i gdzie go możnha kupić ? - nie jest to dyspenser
> podobny do zwykłej solniczki jakiego jest pełno w necie

Z takim mechanizmem ułatwiającym przesiewanie, uruchamianym dźwigienką na
sprężynce przy uchwycie? Widuję stale w Makro. Nazwy jakiejś szczególnej
nie było, ale chyba podpisany był "Sitko do mąki".
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

3. Data: 2008-05-13 17:36:01

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> posypywania cukru pudru i gdzie go możnha kupić ? - nie jest to
> dyspenser podobny do zwykłej solniczki jakiego jest pełno w necie

Ja tam używam zwykłego sitka z drobnej siatki.

--
Magdalena Fabrykowska-Młotek

4. Data: 2008-05-13 17:42:59

Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"Flashka" <n...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jak się nazywa taki metalowy kubek z sitkiem w dnie i uchwytem do
> posypywania cukru pudru i gdzie go możnha kupić ? - nie jest to dyspenser
> podobny do zwykłej solniczki jakiego jest pełno w necie

Pewnie ci o cos takiego chodzi ?

http://www.smak-kuchni.pl/?podkat=50#admin/zdjecia/7
d64ae525417559257c0d01c18c5d58a.jpg

5. Data: 2008-05-13 17:45:00

Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posypywania cukru pudru i gdzie go możnha kupić ? - nie jest to dyspenser
> podobny do zwykłej solniczki jakiego jest pełno w necie

Albo to:
http://tortownia.pl/produkt.php?pid=116#zoom

6. Data: 2008-05-13 17:47:19

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flashka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak się nazywa taki metalowy kubek z sitkiem w dnie i uchwytem do
> posypywania cukru pudru i gdzie go możnha kupić ? - nie jest to dyspenser
> podobny do zwykłej solniczki jakiego jest pełno w necie

http://b2c.home.pl/product_info.php?cPath=143_204&pr
oducts_id=924

może to?

Gosia

7. Data: 2008-05-13 19:04:09

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flashka wrote:
> Jak się nazywa taki metalowy kubek z sitkiem w dnie i uchwytem do
> posypywania cukru pudru i gdzie go możnha kupić ? - nie jest to
> dyspenser podobny do zwykłej solniczki jakiego jest pełno w necie

Jeśli masz blisko sklep IKEA to są tam fajne przesiewacze do mąki.

8. Data: 2008-05-14 05:18:49

Od: "Flashka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może to?
>
> Gosia

o to najbardziej pasuje, dziękuję :-)

9. Data: 2008-05-14 06:13:56

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o to najbardziej pasuje, dziękuję :-)

za trochę mniejsze pieniądze kupiłam ten przesiewacz w TESCO

Pozdrawiam

Monika

10. Data: 2008-05-14 06:30:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> za trochę mniejsze pieniądze kupiłam ten przesiewacz w TESCO
>
> Pozdrawiam
>
> Monika

Też taki chciałabym kupić, ale dałam 500 zł na Caritas i chcę jeszcze
dać na fundację tvn, więc muszę zacisnąć pasa do wypłaty męża w czerwcu.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Mój plemnik...
Sos do brokułów taki jak w Ikei
[allegro] nowiutka chłodziarko-zamrażarka okazyjnie
KIDNAPEROM
Petro się zintensyfikował