Jak sie nazywa ten kwiatek ?

1. Data: 2004-07-18 06:57:44

Temat: Jak sie nazywa ten kwiatek ?
Od: "Bartek Szelc" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wziolem wczoraj od rodzinki taka roslinkie
http://free.of.pl/f/fotosy/kwiatek.jpg
Czy ktos wie jak on sie nazywa i czy moglby podac mniej wiecej
jakie warunki on lubi i czy kwitnie ?

2. Data: 2004-07-18 10:29:38

Temat: Re: Jak sie nazywa ten kwiatek ?
Od: "wlodek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyglada na Amarylis,

Pozdrawiam,
Włodek

3. Data: 2004-07-18 10:45:53

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wlodek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wyglada na Amarylis,
>
> Pozdrawiam,
> Włodek

Amarylis to raczej nie bo te mają dłuższe liście i ostro zakończone.
A może to jakiś Agapant ???

Sedecznie Miłka

4. Data: 2004-07-18 11:51:19

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Szelc napisał(a):
> Witam
> Wziolem wczoraj od rodzinki taka roslinkie
> http://free.of.pl/f/fotosy/kwiatek.jpg
> Czy ktos wie jak on sie nazywa i czy moglby podac mniej wiecej
> jakie warunki on lubi i czy kwitnie ?

Stawiam na Haemanthus alias krasnokwiat, alias słoniowe ucho. Kwitnie.
Niezbyt wymagająca. Miejsce słoneczne, podlewać obficie. W okresie
spoczynku ograniczyć- ale ile- to zależy od temperatury w pokoju.
Podobno bezproblemowy, ale u mnie rósł parę lat, zanim zdecydował się
zakwitnąć i zrobił to dopiero po wywaleniu na balkon. Za to czasem w
sklepie widuję osobniki kwitnące non stop. Widocznie lubią trudniejsze
warunki :)
Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

5. Data: 2004-07-18 21:27:53

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zakwitnąć i zrobił to dopiero po wywaleniu na balkon. Za to czasem w
> sklepie widuję osobniki kwitnące non stop. Widocznie lubią trudniejsze

krasnokwiat
u mnie w domu Tata nazywał to językiem teściowej ;-)
zakwitł po paru latach, na biało
nie wymagająca roślina

pozdr
Ania

6. Data: 2004-07-19 11:45:21

Temat: Odp: Jak sie nazywa ten kwiatek ?
Od: "Bartek Szelc" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dziekuje wszystkim za odpowiedz ju zwiem wszystko co chcialem.

obyczaje japonskie
pułapka na krety
bonsai - czym podlewac?
Spotkanie na Woli, byliśmy !