Jak się pierze dywany ?

1. Data: 2003-07-13 21:47:19

Temat: Jak się pierze dywany ?
Od: "Robert" <r...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi pomóc? Moja żona postanowiła samodzielnie wyprać dywany (dwie
sztuki).
Możecie mi poradzić, co jej poradzić ...
Jak nalezy to wykonać, może jakieś linki.
Zaznaczam że nie mamy odkurzacza z funkcją prania.

Pozdrawiam

Robert

1. Data: 2003-07-14 06:38:54

Temat: Re: Jak się pierze dywany ?
Od: "Lesio5" <I...@v...prI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Możecie mi poradzić, co jej poradzić ...
> Jak nalezy to wykonać, może jakieś linki.
> Zaznaczam że nie mamy odkurzacza z funkcją prania.

Kupuje sie preparat do czyszczenia metoda tzw. suchej piany. Rozcienczasz,
spieniasz produkt i otrzymana sucha piana czyscisz recznie dywan kawalek po
kawalku.
Metoda pracochlonna ale skuteczna.

Inny typ srodków do dywanów )metoda ekstrakcyjna) wymaga juz zwilzania i
odsysania uzyskanej piany - wiec odpada w waszym przypadku.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...

1. Data: 2003-07-14 06:54:49

Od: "Anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(dwie
> sztuki).
> Możecie mi poradzić, co jej poradzić ...

Ja prałam odkurzaczem, ale nie byłam z tego zadowolona. U nas na
bazarku widziałam człowieka, który miał przed sobą strasznie brudny kawałek
dywanu, jeszcze go na miejscu dobrudzał, a potem szczotką przy uzyciu
jakiego środka go czyścił.
Kupiłam ten proszek i moim zdaniem jest rewelacyjny. Nie pamiętam jego
nazwy, ale jest w małym pudełęczku, wcześniej był produkowany w
Bielsku-Białej, ale teraz chyba robią go gdzieindziej. Cała sprawa polega
tylko na właściwym sposobie czyszczenia. Trzeba to robić koniecznie tak jak
ten człowiek pokazuje, to znaczy bardzo małymi ruchami. Jeśli zaczniesz
machać szczotką, to dywan będzie brudny tak jak był, a jeśli robisz
prawidłowo, efekt jest doskonały. Ja do swoich dywanów uzywałam już
wszystkiego, róznych Persów, Vaniszy, itp., ale tylko to mi się sprawdza.

1. Data: 2003-07-14 07:41:34

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz wiedziec jak bylo to robione u mnie ?
Duza folia na trawe (mam domek z podworkiem)
na folie dywan, wiaderko z woda i jakims srodkiem
do prania, szczotka i ..... Potem plukanie na wieszaku
i suszenie (jakies 3 dni w ladne letnie dni)

MarcinP

1. Data: 2003-07-15 17:47:16

Od: "Ewik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja piorę dywany odkurzaczem i szczotką.Piana musi być gęsta i wychodzi super

1. Data: 2003-07-16 12:18:29

Temat: Odp: Jak się pierze dywany ?
Od: "Aseti" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert <r...@-...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:besjud$opn$...@n...onet.pl...
> [...]
> Możecie mi poradzić, co jej poradzić ...
> Jak nalezy to wykonać, może jakieś linki.
> Zaznaczam że nie mamy odkurzacza z funkcją prania.

Ja także piorę dywany pianą ( ze środka do dywanów Wezyr) oraz szczotką.
Jestem zadowolona :)
Przyznam, że używałam kiedyś np Vanisha. Niby wszystko się dobrze spierało,
ale potem plamy, których usiłowałam się pozbyć "wychodziły" z powrotem i
były jeszcze ciemniejsze : /

--
Pozdrawiam Aseti

Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo, jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

1. Data: 2003-07-16 14:43:49

Od: "Marudzik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki sposob prania (na mokro, bez odsysania) powoduje "zeszmacenie" dywanu,
tzn. przestaje byc sztywny, a byc powinien. Takie sa moje doswiadczenia.
Obecnie wynajmuje fachowca ze specjalnym odsysajacym odkurzaczem, ktory
czysci skuteczniej i nie niszczy.
Marudzik

1. Data: 2003-07-16 18:45:37

Od: "Wiola" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Możecie mi poradzić, co jej poradzić ...

>Właśnie jestem po praniu "wodnikiem" proszek dołożyli gratis. prałem po
połowie dywany z żoną i poszło bardzo szybko.
Rada : kupić np. Wodnika 3-funkcyjnego.

Robert

euroline junkers
Polar Diana
czy mozna sprzedac mieszkanie lokatorskie?
uwlaszczenie uzytkowań wieczystych
Koszt wykończenia łazienki?