Jak sie robi plonking

1. Data: 2003-07-01 20:36:35

Temat: Jak sie robi plonking
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Od wielu lat czytam i pisuje na grupy, ale jak dotychczas nie mialam
okazji, zeby zrobic na kogos PLONK. Czy moze mi ktos wytlumaczyc, jak to
sie robi? Ja przegladam newsy na Macu, na Netscape.

Dzieki
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-01 20:43:40

Temat: Re: Jak sie robi plonking
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Od wielu lat czytam i pisuje na grupy, ale jak dotychczas nie mialam
> okazji, zeby zrobic na kogos PLONK. Czy moze mi ktos wytlumaczyc, jak to
> sie robi? Ja przegladam newsy na Macu, na Netscape.
Sorry, nie znam Maca i Netszkapy.
Robienie plonka jest przejawem:
1. nieznajomości odbierania news
2. PRLowskiej mentalności, ze można uwioęzić głosy inne niż obowiązujeące
3. no cóż braku intelektu, aby zniszczyć adwersarza argumentami
Po drugie kilfajle bywają rózne - jedne tylko filtrują wiadomości gromadząc
je na kompie - czyli nie wyświetlają, inne potrafią zdeletować wiadomośc
przed wejściem do kompa
Tyle mojej wiedzy.
A z doświadczenia wiem, że najlepszy jest plonk mentalny.
Tylko tu trzeba mieć silny charakter
Z wyrazami póki co niezasłużonego szacunku
Tracy

1. Data: 2003-07-01 20:50:21

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3F01F0D3.E7D9D017@olypen.com,
Magdalena Bassett <m...@o...com> a écrit:
> Od wielu lat czytam i pisuje na grupy, ale jak dotychczas nie mialam
> okazji, zeby zrobic na kogos PLONK. Czy moze mi ktos wytlumaczyc, jak
> to sie robi? Ja przegladam newsy na Macu, na Netscape.

Nie mam tu netscape, ale zazwyczaj nalezy podswietlic wiadomosc autora i
szukac w menu "Wiadomosc"

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-07-01 21:01:29

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:
> szukac w menu "Wiadomosc"

Dzieki, podzialalo!

Magdalena

1. Data: 2003-07-01 21:16:02

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3F01F6A8.CBA5B98E@olypen.com,
Magdalena Bassett <m...@o...com> a écrit:

> Dzieki, podzialalo!

La vie est belle a nouveau :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-07-02 15:58:38

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Jul 2003 13:36:35 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:

> [...]
>okazji, zeby zrobic na kogos PLONK. Czy moze mi ktos wytlumaczyc, jak to
>sie robi? Ja przegladam newsy na Macu, na Netscape.

PLONK to odglos jaki wydaje pacjent wpadajacy do KF...
;-)))
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

zagadka !