Jak sie robi syrop???

1. Data: 2003-12-13 09:01:03

Temat: Jak sie robi syrop???
Od: "gwiazdka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z panstwa wie moze jak mozna zrobic taki syrop na przeziebienie
dmowym sposobem???Kiedys moja mama taki robila i pamietam tylko ze jedym ze
skladników byl czosnek i cytrna.Gdy juz bylo gotowe to odstawialo sie to na
noc a rono bylo juz gotowe!Pomocy!Jestem chora!!!
Pozdrawiam serdecznie.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-13 11:21:08

Temat: Re: Jak sie robi syrop???
Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama robila syrop z cebuli i cukru. Cebulke siekala drobno i duzo cukru
do tego, po paru godzinach zaczyna sie wytwarzac syrop. Moze byc dobry
pomysl z dodaniem czosnku do tego:)
Pozdr

1. Data: 2003-12-13 13:04:09

Od: "gwiazdka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo.

1. Data: 2003-12-14 14:52:45

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gwiazdka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> noc a rono bylo juz gotowe!Pomocy!Jestem chora!!!

Ja robie tak :
cała głowka czosnku - zabki zmiażdżyć
4 cytryny - umyc, sparzyc i pokroic razem ze skorka
zalac przegotowana woda, mocno gorącą ale nie wrzątkiem
dodac 2-4 duże lyzki miodu ( do smaku - dzieci wola wiecej miodu)

Ja to robię w dzbanku na herbatę (podaje dla orientacji ile tej wody) ,
odstawiam na noc, rano przecedzam przez gaze, do sloiczków i do lodowki.Pic
po duzej lyzce 2-3 razy dziennie.
Nam pomaga przy przeziebieniu a profilaktycznie tez dziala (1 lyzka na noc)
pozdrawiam
Beatka

1. Data: 2003-12-15 07:19:34

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
To nie musi być koniecznie syrop. Do szklanki ciepłego mleka wciśnij ząbek
czosnku, dodaj łyżkę miodu, łyżeczkę masła, zamieszaj i pij 3-4 razy
dziennie na zdrowie.

waldek
====

zupa soczewicowo-grzybowa