Jak sie to nazywa :)))))

1. Data: 2002-12-11 16:37:44

Temat: Jak sie to nazywa :)))))
Od: "Piotrek" <c...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niewiem czy to pytanie odpowiednie na ta grupe ale innej nie znalazlem.
Codzi mi mianowicie o nazwe urzadzenia albo, dekoracji co to jest sam
niewiem.
Ma to ksztalt rury w srodku woda leca bombelki no i jest to wszystko
podswietlane, jak sie ta rzecz nazywa i gdzie to moge kupic (online)?

Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2002-12-11 16:49:17

Temat: Re: Jak sie to nazywa :)))))
Od: "USRobo" <u...@N...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprościez robic to samemu :
składniki
rura plexi
pompka do akwarium
kostka (do kupienia w sklepach akwarium) akwarium
świetlowka

pozdrawiam
;-)

miki

1. Data: 2002-12-11 17:49:40

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "USRobo" <u...@N...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rura plexi
> pompka do akwarium
> kostka (do kupienia w sklepach akwarium) akwarium

Kiedys podobne cuda przywozono ze Zwiazku Radzieckiego.

Karol

1. Data: 2002-12-11 19:58:41

Od: "Piotrek" <c...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rura plexi
> pompka do akwarium
> kostka (do kupienia w sklepach akwarium) akwarium

Jestem zbyt leniwy ;) a szukam na to wlasciwego okreslenia i nikt mi nie
moze powiedziec jak to sie nazywa :)

Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2002-12-11 20:56:26

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

ja stawiam ze to jest lampa....
czy to taka zabawa zgadywanka, co to jest wisi na scianie i tyka?

Darek

1. Data: 2002-12-11 22:42:36

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Dec 2002 17:37:44 +0100, "Piotrek" <c...@p...com.pl>
wrote:

> [...]
>Ma to ksztalt rury w srodku woda leca bombelki no i jest to wszystko
>podswietlane, jak sie ta rzecz nazywa i gdzie to moge kupic (online)?
To lampka wodna, u znajomych robi za kolumny przy barku między pokojem
a kuchnią :-)))
Kupisz w sklepach z bajerami świetlnymi.
Eulalka

1. Data: 2002-12-11 22:45:23

Od: "Mau'Gosia" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <c...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ma to ksztalt rury w srodku woda leca bombelki no i jest to wszystko
> podswietlane, jak sie ta rzecz nazywa i gdzie to moge kupic (online)?

Mam w domu taką podłużną lampę, którą dostałam jakiś czas temu od teściowej.
W środku pływają w bezbarwnej cieczy (raz w górę, raz w dół) bąbelki z
jakiejś nieprzezroczystej substancji (u mnie czerwone, ale są i inne). Na
pudełku było napisane, że urządzenie nazywa się "Lava lamp". Nie jestem
tylko pewna czy o to Ci chodziło.

pozdrawiam

Mau'Gosia

1. Data: 2002-12-11 22:47:04

Od: Andrzej Garapich <gara@WYWAL_TOplusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Dec 2002 20:58:41 +0100, "Piotrek" <c...@p...com.pl>
wrote:

>Jestem zbyt leniwy ;) a szukam na to wlasciwego okreslenia i nikt mi nie
>moze powiedziec jak to sie nazywa :)

Swiecaca-rura-wypełniona-wodą-w-której-lecą-bąbelki
pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich
gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2002-12-12 14:44:27

Od: "Piotrek" <c...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiejś nieprzezroczystej substancji (u mnie czerwone, ale są i inne). Na
> pudełku było napisane, że urządzenie nazywa się "Lava lamp". Nie jestem

Wlasnie wlasnie, Lava Lamp to jest to okreslenie dzieki wielkie :)

Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2002-12-12 15:34:20

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ma to ksztalt rury w srodku woda leca bombelki no i jest to wszystko
> podswietlane, jak sie ta rzecz nazywa i gdzie to moge kupic (online)?

http://www.conrad.pl/?art=581360&back=list

Zaslav

lodowki Bosch
czy zmywarce potrzebna sol?