Modna kuchnia razem z salonem ale co dalej?

1. Data: 2002-12-11 16:53:45

Temat: Modna kuchnia razem z salonem ale co dalej?
Od: "USRobo" <u...@N...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Sam wybralem taki projekt w którym kuchnia lączy sie z salonem (tzn.
oddzielona jest blatem).
Wysztko elegancko wyglada... do pewnego czasu.
Mianowicie bylem u znajomych na imprezie wszystko było super do momentu jak
pani domu zaczęla w tej otwartej kuchni przygotowywać kolację. Nie jest to
przyjemnie jak ktoś 2m przed tobą robi kotlety, obiera ziemniaki itp.

Wiec mam pytanie jak to zrobić by można było w razie potrzeby oddzielić
salon od kuchni?
Ja wymyśliłem roletę schowaną w sucicie podwieszanym która po naciśnięciu
guziczka schodzi w dół (do blatu) i zasłania kuchnię.

Macie inne pomysły???

pozdrawiam
_____________
Michał
USRobo GG - 69947
Usuń NOSPAM. z mojego adresu.

1. Data: 2002-12-11 17:42:29

Temat: Re: Modna kuchnia razem z salonem ale co dalej?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 11 Dec 2002 17:53:45 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <u...@N...irc.pl> i powiedziała:

> [...]
> pani domu zaczęla w tej otwartej kuchni przygotowywać kolację. Nie jest to
> przyjemnie jak ktoś 2m przed tobą robi kotlety, obiera ziemniaki itp.

Było pomóc, a nie się głupio gapić ;->

Zuzanka, której otwarta kuchnia wybitnie polepsza stosunki z
goścmi ;-)

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2002-12-11 18:45:20

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Macie inne pomysły???

szklana sciana - przesuwana - miod:-)

-----------------------------------
ania
www.koncepcja.aem.pl
Krakuf
kompromis F650 CS

1. Data: 2002-12-11 20:03:46

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "USRobo" <u...@N...irc.pl> napisał w wiadomości

> Wiec mam pytanie jak to zrobić by można było w razie potrzeby oddzielić
> salon od kuchni?

Suwane drzwi Komandora ze szklanym nieprzezroczystym wypełnieniem.

J.

1. Data: 2002-12-11 20:21:07

Od: "USRobo" <u...@N...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Suwane drzwi Komandora ze szklanym nieprzezroczystym wypełnieniem.
A jakiej maxc szerokości mogą być takie drzwi? I gdzie je chowac?

plan
*****************
* Kuchnia *
* *
* *********
* *
* Jadalnia *
* ********
**** *
* *
* Salon *
*********************

michal

1. Data: 2002-12-11 22:42:40

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Dec 2002 17:53:45 +0100, "USRobo" <u...@N...irc.pl>
wrote:

> [...]
>przyjemnie jak ktoś 2m przed tobą robi kotlety, obiera ziemniaki itp.
>
>Wiec mam pytanie jak to zrobić by można było w razie potrzeby oddzielić

Zabudować barek na tyle wysoki by nie było widać. A przed nim wysokie
krzesełka.
Eulalka

1. Data: 2002-12-11 23:49:59

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakiej maxc szerokości mogą być takie drzwi? I gdzie je chowac?

Nigdzie nie chowac, chodzi mi o dokladnie cos takiego, jak przy przecietnej
szafie wnekowej: dwa albo trzy skrzydla, ktorymi mozna kuchnie odgrodzic
calkiem albo czesciowo. Oczywiscie przy takim rozwiazaniu te drzwi nawet
calkiem zsuniete beda kuchnie zawsze troche odgradzaly, ale mozna to
wykorzystac zaslaniajac nimi nawet przy otwartej kuchni widok z salonu na
czesc czysto uzytkowa kuchni (zlew z garami,te sprawy). Widzialem takie
rozwiazanie w praktyce i podobalo mi sie.

plan
*****************
* Kuchnia *
* *
* ===+====+==== *********
* *
* Jadalnia *
* ********
**** *
* *
* Salon *
*********************

J.

1. Data: 2002-12-12 07:24:16

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pani domu zaczęla w tej otwartej kuchni przygotowywać kolację. Nie jest to
> przyjemnie jak ktoś 2m przed tobą robi kotlety, obiera ziemniaki itp.

Przygotowywac wczesniej szamanie, a jak jest impra to wkladac je do
piekarnika czy do innego wynalazku. A takie rozwiazanie typu kuchnia-salon
wlasnie nie podoba mi sie ze wzgledu na ww sytuacje.
Pzdr

1. Data: 2002-12-12 07:25:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@w...pl> napisał(a):

> Zabudować barek na tyle wysoki by nie było widać.

1,5 m?

> A przed nim wysokie
> krzesełka.

Z drabinkami?

MSPANC,

JoP

P.S. Jeszcze nie widziałam barku na tyle wysokiego, żeby skutecznie zasłaniał
cały syfek kuchenny.

1. Data: 2002-12-12 07:50:45

Od: "Marek" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A drzwi charmonijkowe?, widziałem kiedyś takie, przegradzające jadalnię od
części wypoczynkowej- były szerokości ok. 8 m.
Marek.

Jak sie to nazywa :)))))
lodowki Bosch
czy zmywarce potrzebna sol?