Modna kuchnia razem z salonem ale co dalej?

1. Data: 2002-12-12 07:59:36

Temat: Re: Modna kuchnia razem z salonem ale co dalej?
Od: "Patrik" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo zrobić tak:.

plan
*****************
* Kuchnia *
* *
* *****====+==== *********
* *
* Jadalnia *
* ********
**** *
* *
* Salon *
*********************

wtedy drzwi chowałyby się w ścianie po lewej i prawej stronie. widizłaem
takie co ś co prawda nie w kuchni ale między dwoma pokojami. super to
wyglądało bo po otwarciu drzwi pomieszczenia łączyły się ze sobą a drzwi
były schowane w ścianie.
pozdrawiam
patrik

1. Data: 2002-12-12 08:35:31

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> 1,5 m?

> Z drabinkami?
>
> MSPANC,
>
> JoP
>
> P.S. Jeszcze nie widziałam barku na tyle wysokiego, żeby skutecznie
zasłaniał
> cały syfek kuchenny.

Dla mnie jest to malo smieszne.
A dlaczego az 1,5 m?
Wystarczy zeby barek byl wyzszy o ok. 20 cm od poziomu blatu roboczego.

Karol

1. Data: 2002-12-12 10:24:08

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zuzanka, której otwarta kuchnia wybitnie polepsza stosunki z
> goścmi ;-)

Mam taka i jest to najlepsze rowiazanie m.in. z ww.powodu!
Robiac bzudrna kawe czy herbate, drinka, sok cokolwiek
nie tracisz "watku" rozmowy......

Ew. rozwiazaniem moze byc wysoki barek jezeli tak bardzo
przeszkadza Ci czyjas praca w kuchni...... ale jezeli to jest
powod to po co otwierac kuchnie?

Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-12-12 11:41:31

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <at9fb9$7gr$1@aquarius.webcorp.pl>, Patrik wrote:

> wtedy drzwi chowałyby się w ścianie po lewej i prawej stronie. widizłaem
> takie co ś co prawda nie w kuchni ale między dwoma pokojami. super to
> wyglądało bo po otwarciu drzwi pomieszczenia łączyły się ze sobą a drzwi

Ja też takie widziałam i wygląda fatalnie, gdy drzwi są zasunięte.
Była to wina materiału, z kt. są zrobione drzwi. Wielgachna płyta,
taka jak w szafach przesuwanych, od podłogi do sufitu. Płyta, kt.
nie kryje się gdzieś w kącie czy wnęce, tak jak w przypadku szaf
wnękowych, ale płyta szpecąca sam środek _obu_ pokojów. Nie
wiem z czego jeszcze można zrobić takie drzwi, żeby ładnie wyglądały.
Jakiś czas temu też musiałam podjąć decyzję czy otworzyć kuchnię na
pokój i od prawie roku (odkąd się wprowadziłam) niemal codziennie
cieszę się, że zdecydowałam się pozostawić ścianę. Wiem teraz, że nie
miałabym ochoty patrzeć z "salonu" na meble kuchenne (nawet gdybybył
idealny porządek, a u mnie niestety rzadko jest:) i nawet gdyby nigdy
się tam nic nie gotowało, a wiadomo, że się gotuje. Poza tym
straciłabym ścianę, na kt. można coś ustawić. Dodatkowo mieszkanie z
otwartą kuchnią jest głośniejsze - echo, akustyka (większość moich
sąsiadów tak ma, więc wiem) i jeśli nie mieszka się samemu to, gdy
jedna osoba ogląda w "salonie" tv, czy czyta, czy pracuje i potrzebuje
spokoju, to zwyczajnie osoba buszująca w kuchni jej przeszkadza. W
kuchni mamy też zmywarkę, kt. jakkolwiek cicha by była, to i tak
przecież zawsze będzie słychać, że pracuje, do tego lodówka, też
cicha, ale przecież od czasu do czasu wydaje z siebie jakieś dźwięki.

Renata

1. Data: 2002-12-12 12:35:59

Od: "USRobo" <u...@N...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

bylem sie popytac.

Mila pani zaspiewala mi za 3 skrzydal po 1m ok 2500zł z robocizna.

Duzo czy malo?

i czy warto?
moze cos lepszego......

michal

1. Data: 2002-12-12 12:47:43

Od: "Goldoni" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "USRobo" <u...@N...irc.pl> napisał w wiadomości
>[ciach] ..

> Wiec mam pytanie jak to zrobić by można było w razie potrzeby oddzielić
> salon od kuchni?
> Ja wymyśliłem roletę schowaną w sucicie podwieszanym która po naciśnięciu
> guziczka schodzi w dół (do blatu) i zasłania kuchnię.
>
> Macie inne pomysły???

Mamy taką samą sytuację i skłaniamy się do częściowego oddzielenia kuchni od
salonu na tej zasadzie, że zabudujemy przejście na wysokość szafek + 20 cm.
PLUSY takiego rozwiązania: salon i kuchnia są nadal przestrzennie połączone,
dochodzi dodatkowy blat, na wymurowanej ściance można też zrobic blat i
rodzaj barku
MINUSY: nie ma bezpośredniego przejścia z kuchni do salonu, ale dla mnie to
żaden problem.
Dla mnie to kompromisowe rozwiązanie - nie chiciałbym mieć całkiem
zabudowanej kuchni, ale całkiem otwartej też nie.
I co Wy na to ??

Goldoni

1. Data: 2002-12-12 14:07:59

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mila pani zaspiewala mi za 3 skrzydal po 1m ok 2500zł z robocizna.

Duuuuzoooo
Popytaj szerzej, zwlaszcza u stolarzy oglaszajacych sie, ze robia zabudowy
wnek i tym podobne, jak sie czujesz na silach, mozesz sam sprobowac: gotowe
(tzn niezupełnie, bo zrobione na zamówienie, ale odbierane w sklepie i
zabierane do domu samodzielnie) drzwi z szynami Stanleya mozesz kupic w
Castoramie i samemu wmontowac,

J.

1. Data: 2002-12-12 15:32:43

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
napisał w wiadomości
.waw.pl...
> [...]Nie wiem z czego jeszcze można zrobić
> takie drzwi, żeby ładnie wyglądały.[...]

Z drzwi :) http://www.wim.katowice.pl/ - montuje się zwykłe
skrzydło drzwiowe, tylko trochę inaczej wykończone. Będę mieć
coś takiego między sypialnią a łazienką, jak trochę poużytkuję,
to opiszę wrażenia. Koszt - ok. 2000zł.

A co do odgrodzenia kuchni - mnie się marzy coś takiego, jak
jest w MediaMarkt w Zabrzu, jeśli komuś to coś mówi. Coś w
rodzaju żaluzji pionowej z ogromnych szklanych tafli (no, w domu
to one będą mniej ogromne) -

zamknięte: (* - obrotowe mocowanie)

==*== ==*== ==*==

otwarte:
***

"Gwiazdki" jeżdżą w szynach w podłodze i suficie. Złożone
zajmuje niedużo miejsca, a dobrze przemyślane jest całkiem
dekoracyjne (widac tylko ostatni panel).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-12-12 21:57:41

Od: "Misiaczyk-Struzik Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można też spróbować te drzwi suwane schować na ścianie jadalni za przesłoną
z karton-gipsu

Dorota

1. Data: 2002-12-13 17:28:28

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Dec 2002 07:25:40 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
<j...@N...gazeta.pl> wrote:

>P.S. Jeszcze nie widziałam barku na tyle wysokiego, żeby skutecznie zasłaniał
>cały syfek kuchenny.

To sobie kup okularki
Eulalka

Jak sie to nazywa :)))))