Re: Modna kuchnia razem z salonem ale co dalej?

From: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Modna kuchnia razem z salonem ale co dalej?
Date: Wed, 11 Dec 2002 17:42:29 +0000 (UTC)

Pewnego dnia, a było to Wed, 11 Dec 2002 17:53:45 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <u...@N...irc.pl> i powiedziała:

> Witam!
> Sam wybralem taki projekt w którym kuchnia lączy sie z salonem (tzn.
> oddzielona jest blatem).
> Wysztko elegancko wyglada... do pewnego czasu.
> Mianowicie bylem u znajomych na imprezie wszystko było super do momentu jak
> pani domu zaczęla w tej otwartej kuchni przygotowywać kolację. Nie jest to
> przyjemnie jak ktoś 2m przed tobą robi kotlety, obiera ziemniaki itp.

Było pomóc, a nie się głupio gapić ;->

Zuzanka, której otwarta kuchnia wybitnie polepsza stosunki z
goścmi ;-)

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski