Jak stworzyć idealne warunki bytowe dla mężczyzny? ;)

1. Data: 2001-08-31 15:22:46

Temat: Jak stworzyć idealne warunki bytowe dla mężczyzny? ;)
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Historyjka tym razem bedzie taka:
:))

Na łożu śmierci mąż obiecał rozpaczającej żonie, że po śmierci
przemówi do niej we śnie i opowie, jak wygląda życie w niebie.
I rzeczywiście, po kilku dniach żona słyszy głos zmarłego męża.
- Kochanie! - wykrzykuje.- Jak cudownie znów cię słyszeć!
Powiedz, jak tam jest?!
- Fajnie...
- Ale co robicie. Jaki macie plan dnia?
- Wstajemy bardzo wcześnie i dupczymy.
- Dupczycie?
- A potem jemy śniadanie.
- To wy tak jeszcze przed śniadaniem?! A w ogóle, to co jecie?
- Sałatę.
- Oo. To bardzo zdrowo. A co robicie potem?
- Dupczymy.
- Znowu!? I co dalej?
- Dupczymy sobie do obiadu.
- A co jest na obiad?
- Też przeważnie sałata. Czasem jakieś warzywa.
- Aha. A potem?
- Potem dupczymy do kolacji. I znowu sałata.
- No to co to za niebo, jak wy tam tylko dupczycie i jecie sałatę?!
- A kto ci powiedział, że ja jestem w niebie? Ja teraz jestem
królikiem w Australii!

1. Data: 2001-08-31 15:41:02

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet

> Historyjka tym razem bedzie taka:

Straszny spam, ale kto by nie chciał być królikiem i to w Australii

:---)))))
eTaTa

1. Data: 2001-08-31 15:48:52

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> Straszny spam....

Taaa..., powiedzmy opcja weekendowa. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-08-31 15:55:56

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet

Powiedz mi, czy pohamowałeś się kiedyś przed przeczytaniem postu, Uwaga spam nie
czytać!

eTaTa

I jak to jest z tą reinkarnacją?
Pytają czym chce się być?
Czy mogę mieć spore kłopoty później?
:-))

eTaTa

1. Data: 2001-08-31 16:04:06

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> Powiedz mi, czy pohamowałeś się kiedyś przed przeczytaniem
> postu, Uwaga spam nie czytać!

Co to ma do rzeczy? :)

> I jak to jest z tą reinkarnacją?

W jednej z ewangelii jest wzmianka o Abrahamie ktory widzial
i wzial na swe rece Mesjasza (jako czlowieczego noworodka),
wiec w tym sensie reinkarnacja jest faktem biblijnym.
Sa tez inne niejasne wzmianki na ten temat. :)

> Pytają czym chce się być?

Nie wiem. :)
Mysle ze kiedys dawno temu moglismy reinkarnowac jako
np malpy. ;)

> Czy mogę mieć spore kłopoty później?
> :-))

Napewno. :)
Wg niektorych religii np 'niepelnoscprawnosc z urodzenia' to
karma z poprzedniego wcielenia.

A gdybys mogl wybierac to jaki masz pomysl dla Siebie?
Ja chcialbym byc... facetem ponownie. :)))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-08-31 16:29:05

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet <

> Co to ma do rzeczy? :)

A nic, nic.
Tak mi się tylko zastanowiło.
W sprawie odruchu ciekawości.

> Sa tez inne niejasne wzmianki na ten temat. :)

Tam na każdy temat są niejasne wzmianki.
Na podstawie tego dzieła można wszystko wymyślać.
Ale jakoś nikt pełnej prawdy nie doszedł.
drugie tyle można napisać na temat
"żuconego kamienia"

> Nie wiem. :)
> Mysle ze kiedys dawno temu moglismy reinkarnowac jako
> np malpy. ;)

Ty może tak, ale ja musiałem być żółwiem.:-((

> Napewno. :)
> Wg niektorych religii np 'niepelnoscprawnosc z urodzenia' to
> karma z poprzedniego wcielenia.

No tak znów będę żółwiem :-((

> A gdybys mogl wybierac to jaki masz pomysl dla Siebie?
> Ja chcialbym byc... facetem ponownie. :)))

Ja królikiem!
Jezu! Jakie proste, szybkie, przyjemne i krótkie jest życie królika.
I w sałacie!

pozdry eTaTowe

1. Data: 2001-08-31 16:37:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild:
> Ja królikiem!
> Jezu! Jakie proste, szybkie, przyjemne i krótkie jest życie królika.
> I w sałacie!

Hmmm... zycze Ci wiec aby Ci nie brakowalo.... :)
tej salaty. ;)))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-09-01 15:33:43

Od: "WB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9modud$q95$...@n...onet.pl...
> Ja królikiem!
> Jezu! Jakie proste, szybkie, przyjemne i krótkie jest życie królika.
> I w sałacie!

Jak dlugo byles krolikiem, ze tak duzo wiesz?
Ja kiedys slyszalem rozmowe miedzy krolikami,

ze ludzie to maja dobrze,
bo cale zycie graja w karty nazywane banknotami .

WB pozdrawia

1. Data: 2001-09-01 18:24:40

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WB

> Jak dlugo byles krolikiem, ze tak duzo wiesz?

> Ja kiedys slyszalem rozmowe miedzy krolikami,

Taaaa.......
Często Ci się to zdarza?

> ze ludzie to maja dobrze,
> bo cale zycie graja w karty nazywane banknotami .

Taaaaa.....
Mają dobrze Ci co wygrywają.
Każdy wygrywający, produkuje przegrywającego.
Przegrywający odpada z gry.
Wygrywający musi zagrać z następnym.
Zwykle wygrywa, bo już umie grać.
Produkuje kolejnego przegranego
i...

Skąd ja to znam?
Panie dziejku.

Prawdziwy i dumny i uczciwy królik robi tylko dwie rzeczy dobrze.
I niech tak zostanie!
Nie uczyć królików gry!
eTaTa

1. Data: 2001-09-01 21:20:28

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Skąd ja to znam?
> Panie dziejku.
>
> Prawdziwy i dumny i uczciwy królik robi tylko dwie rzeczy dobrze.

Boże, ale macie tematy, zastanowcie sie raczej czy cokolwiek jest po śmierci,
a Biblia może okazac sie nie prawdziwa i co wtedy...

Pozdrwiam Wika

jedynak z kims, kto ma rodzenstwo sie nie dogada
Samotne kobiety i faceci na grupie - rozwiązanie
Jak stworzyć idealnego mężczyznę?
sprawdzam dzialanie
Co to oznacza?