Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?

21. Data: 2011-10-21 17:39:49

Temat: Re: Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?
Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mniej więcej, jak na tej grupie.

-----
> normalny rodzic nie ma czasu na taka dzialalnosc.
> Wiec do "wladzy" dostaja sie zawsze te same osoby-pierdolniete matki z
nadmiarem wolnego czasu, przerostem ambicji i wrodzona glupota.

22. Data: 2011-10-23 11:16:42

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-21 19:37, _ąćęłńóśźż pisze:
> Wrzucisz link do różnego prawa o szkolnych Radach Rodziców?

http://www.prawo.vulcan.edu.pl/przegdok.asp?qdatprz=
akt&qplikid=1
art. 53 i następne

A co do mundurków, to poczytaj art 64a.

Co to znaczy "różnego prawa o szkolnych Radach Rodziców"?
Jacek

23. Data: 2011-10-23 15:55:37

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jeszcze inne ustawy czy rozporządzenia są pomocne?

-----

24. Data: 2011-10-24 07:13:36

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A nie wystarczy ustawa?
Można jeszcze szukać w uchwałach rady miasta tylko po co?
Jak chcę zjeść schabowego, to wystarczy mi jeden nóż i jeden widelec,
kilka byłoby zbędnym nadmiarem. Z przepisami nie zawsze tak jest ale w
tym przypadku wystarczy.
Jacek

25. Data: 2011-10-24 22:35:19

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> Pomysł "umundurowania" dzieci spotkał się z przychylnością rodziców i
> większość szkół wprowadziła mundurki.[...]
> Jak to u Was wygląda drodzy Grupowicze?

Mundurków nie ma, rękawy wszystkich koszul i bluz umazane atramentem,
pisakami itp. Plastikowe tarcze przypinane na agrafkę tylko w dni
świąteczne. Co zrobić,swiat się zmienia a Fukujama bije się w piersi.
zx

26. Data: 2011-10-31 11:40:03

Od: " Jop" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przejrzawszy listę widzę, że mam zupełnie inne doświadczenia.

W naszej szkole jeszcze przed Giertychem ubiorem galowym były dzianinowe
granatowe kamizelki z haftowaną tarczą i nazwą szkoły, a sportowym popielate
T-shirty z dużym logo.
Za Giertycha, jak wszędzie, wprowadzono mundurki z takim samym haftem -
koszulki polo: białe, niebieskie i granatowe do wyboru oraz bluzy granatowe i
niebieskie, również wg upodobań.
I są noszone do dziś. Wiadomo,że nie przez wszystkich, zwłaszcza starsze
dziewczyny się wyłamują, ale znakomita większość nosi.
Bluzy i polo są znanych firm FotL i Gildan, dostępne w wielu hurtowniach,
szkoła domawia wg potrzeb, zawsze można dokupić w sekretariacie, nie kosztują
fortuny.
Są na tyle dobrej jakości, że moje dzieci noszą jedno po drugim.
I nie tylko moje, ludzie odsprzedają mundurki młodszym, można tez oddać do
szkoły, są wtedy przekazywane mniej zamożnym.

Ja jestem jak najbardziej za mundurkami, córa twierdzi, że fajnie, ze je mają,
bo nie musi rano myśleć co ubrać ;-)

Pozdrawiam
J.

religia i etyka w gimnazjum