Jak to w końcu jest z wychowaniem?

41. Data: 2005-08-20 21:01:00

Temat: Re: Jak to w końcu jest z wychowaniem?
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:de851r$19i$1@news.onet.pl...

> Ale co to ma do rzeczy? :)

Nic.
Twoje zdrowie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

42. Data: 2005-08-20 22:02:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
> A w jaki sposób rozgraniczasz dzieciństwo nie-proste
> i trudne?

Nie-proste w sensie znaczaco ~skomplikowane.

Decyduje podmiot i jego wlasciwosci.

Dam ci taki sobie przyklad:
Wyobraz sobie kwiat polny i kwiat ogrodowy wzrastajace
na lace - surowe warunki "polowe" okaza sie czyms prostym
dla kwiatu polnego i czyms skomplikowanym dla kwiatu
ogrodowego...
ale czy mozna odpowiedzialnie stwierdzic, ze beda to
warunki trudne czy skutkujace problemami?
Rzeczywiscie?

No nie wiem, ja to bym tak nie powiedzial. :)
W moim pojeciu takie stwierdzenie byloby juz przesada, ale...

gdybym byl jak kwiat polny, to moge sobie wyobrazic,
ze wowczas raczej bez problemu mogloby mi cos takiego
"przejsc przez gardlo". ;)

> To co może się wydawać trudne (nawet osobie to
> przeżywającej), w danym przypadku faktycznie
> (w skutkach) może być ~trudnostką.

Nie, nie. :)
Poza "chwytem" obliczonym na wzruszenie praktycznie
nic nie zauwazam w stwierdzeniu twojego znajomego.
Kropka. :)
Widocznie nadaje na jakichs innych falach. ;)

> On użył chyba zwrotu "miały problemy".

Wszystko jedno. :)
To nie jest "ten [co trzeba]" jezyk opisu rzeczywistosci.
Przesadzil. :)

--
Czarek

43. Data: 2005-08-22 14:39:28

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jbaskab w news:05081920270971@polnews.pl:

> E, no, nie udawaj :)
> Tak w przybliżeniu: mądra, piękna (jakoś), ...

Nie udawałam:). Najpierw stwierdziłam że nie ma koło mnie wspaniałych kobiet,
później, że jest jedna, a później, że wszystkie (no, prawie;) jakoś są
wspaniałe. I zgupiałam;)

Aska

44. Data: 2005-08-22 14:44:03

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek

> Czyżby Twoja mama? :)
> (Nie twierdziłam, że miałyby być bez wad)

Nie, moja mama jest przekochana, cudowna, troskliwa, ciepła, mięciutka i w
ogóle:) ale nie jest "Wspaniała kobietą". Przecież nie może być wspaniały ktoś,
kogo znasz na wylot, z jego wszystkimi paskudnymi cechami:)

Aska

45. Data: 2005-08-23 17:17:35

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab w news:67da.00000e9d.4309e4b2@newsgate.onet.pl:

> [...]
> mięciutka i w ogóle:) ale nie jest "Wspaniała kobietą". Przecież nie
> może być wspaniały ktoś, kogo znasz na wylot, z jego wszystkimi

A nie może?
Ja bym się upierała, że tak - no ale... na razie to teoria :)

Natek

Arnold na prezydenta! ;)
(cross-post)
entropia ujemna
co dla was jest najaważniejsze w przyjaźni?
jak radzić sobie z nerwowością