co dla was jest najaważniejsze w przyjaźni?

1. Data: 2005-08-19 12:42:08

Temat: co dla was jest najaważniejsze w przyjaźni?
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wspólne zainteresowania? lojalność? szczerość?

czy każdy może być prawdziwym przyjacielem? czy przyjacielem się jest, czy
tylko się bywa?

pozdro

Tłiti

2. Data: 2005-08-19 13:21:41

Temat: Re: co dla was jest najaważniejsze w przyjaźni?
Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tłiti" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> wspólne zainteresowania? lojalność? szczerość?

że trwa...
reszta nie ma znaczenia.

> czy każdy może być prawdziwym przyjacielem? czy przyjacielem się jest, czy
> tylko się bywa?

według mnie to z definicji SIĘ JEST.
"przy_ja_ciel - ciel(ę) który przy mnie jest".

> pozdro
>
> Tłiti

Zdrówko
Albert

3. Data: 2005-08-19 14:29:52

Od: "Dr. Pasikonik" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti wrote:
> wspólne zainteresowania? lojalność? szczerość?

sex.

> czy każdy może być prawdziwym przyjacielem? czy przyjacielem się jest, czy
> tylko się bywa?

Rzecz gustu.

Dr.P.

4. Data: 2005-08-19 17:06:21

Od: Tomi <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti napisał(a):
> wspólne zainteresowania? lojalność? szczerość?
>
> czy każdy może być prawdziwym przyjacielem? czy przyjacielem się jest, czy
> tylko się bywa?

Pies jest najlepszym przyjacielem , jak znajdziesz wierniejszego to napisz.

5. Data: 2005-08-19 17:18:46

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomi w news:de53qc$20m$2@atlantis.news.tpi.pl:

> Pies jest najlepszym przyjacielem , jak znajdziesz wierniejszego to
> napisz.

Tomi - o tej porze w piaskownicy już nie ma tłoku.

Natek

6. Data: 2005-08-19 19:57:55

Od: "bibliofil.org" <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Aug 2005 14:42:08 +0200, tłiti <k...@o...pl>
napisał:

> wspólne zainteresowania? lojalność? szczerość?
>
> czy każdy może być prawdziwym przyjacielem? czy przyjacielem się jest,
> [...]

Przyjazn sama w sobie. Wlasnie dlatego ze w niej nic nie jest wazne lub
raczej wazniejsze, niczym sie nie handluje i niczego wielkiego nie
oczekuje - poprostu przyjazn jest bez powodu i bez celu a jednak jest
..... Ciekaw nieprawdaz?

Milego dnia.

7. Data: 2005-08-19 21:15:24

Od: "kazoo" <s...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

> czy każdy może być prawdziwym przyjacielem? czy przyjacielem się jest, czy
> tylko się bywa?

Zaufanie.

jak radzić sobie z nerwowością
wirusy odpowiedzialne za schizofrenię?