Jak to zrobic???

1. Data: 2003-05-29 18:32:20

Temat: Jak to zrobic???
Od: Dro77naR <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie jak zrobic takie ciasto jak to, w ktore zawijaja Twistera
w KFC??? Strasznie mi to smakuje i chcialbym sobie sam zrobic. Czy to
jest zwykle ciasto nalesnikowe czy siakies inne?

Dro77naR

d...@w...pl
gg 549869

1. Data: 2003-05-29 18:45:09

Temat: Re: Jak to zrobic???
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Dro77naR napisal(a):

>Czy ktos wie jak zrobic takie ciasto jak to, w ktore zawijaja Twistera
>w KFC??? Strasznie mi to smakuje i chcialbym sobie sam zrobic. Czy to
>jest zwykle ciasto nalesnikowe czy siakies inne?

To chyba Kopernika byla teoria o wypieraniu lepszego pieniadza przez
gorszy....?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-29 18:50:56

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dro77naR napisał:
> Czy ktos wie jak zrobic takie ciasto jak to, w ktore zawijaja Twistera
> w KFC??? Strasznie mi to smakuje i chcialbym sobie sam zrobic. Czy to
> jest zwykle ciasto nalesnikowe czy siakies inne?

To jakas posrednia forma miedzy tortilla a nalesnikiem. A
moze to tortilla?

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-29 18:59:28

Od: Dro77naR <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:r8lcdvg3m8ivps06d2agf9osrh022hthi9@4ax.com>
Marcin E. Hamerla napisał(a):

> To chyba Kopernika byla teoria o wypieraniu lepszego pieniadza
> przez gorszy....?

dziekuje za odpowiedz na moje pytanie

Dro77naR

d...@w...pl
gg 549869

1. Data: 2003-05-29 19:00:00

Od: Dro77naR <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bb5ket$32j$1@atlantis.news.tpi.pl>
walkie! napisał(a):

> To jakas posrednia forma miedzy tortilla a nalesnikiem. A
> moze to tortilla?

No wlasnie nie wiem, bo nigdy tortilli nie jadlem :)))

Dro77naR

d...@w...pl
gg 549869

1. Data: 2003-05-30 09:49:32

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Dro77naR:
> w <news:r8lcdvg3m8ivps06d2agf9osrh022hthi9@4ax.com>

> dziekuje za odpowiedz na moje pytanie

no to idź do supermarkietu twojego wyboru i kup sobie opakowanie
tortilli, najlepiej kukurydzianej i spróbuj czy pasuje.
A co do wypierania lepszego przez gorszy, to przedpiśca ma jak
najbardziej rację.

Aha, jak chcesz robić samemu tortille, to zobacz w archiwum, jest kilka
różnych przepisów.

Waldek

1. Data: 2003-05-30 21:45:31

Od: Dro77naR <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:3ED7292C.3050805@ukbf.fu-berlin.de>
Waldemar Krzok napisał(a):

> Aha, jak chcesz robić samemu tortille, to zobacz w archiwum, jest
> kilka różnych przepisów.

Wiem, szukalem i znalazlem. Jutro prawdopodobnie przetestuje swoje
zdolnosci :)))

Dro77naR

d...@w...pl
gg 549869

szukam przepisu na sałatkę owocową z truskawek
przepisy potrzebne
Ogórkowa dzis u mnie
fartuch do gotowania
wloskie forum dyskusyjne