Jak tuszowac:-)

1. Data: 2003-07-10 16:49:16

Temat: Jak tuszowac:-)
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam mały a moze duzy probelm...jest cieplo a od nastepnego tyg ma byc
upalnie...mam lekka nadwage a dokladnie najgrubsze mam uda:-( niewiem
kompletnie jak mam sie ubierac by sie w lato, przewaznie nosze jakies
spodnie 7/8 przewanie czarne, jakis plaszczyk itp ale ile mozna chodzic tak
samo ubranym??? moze macie jakies swoje tiki na ubior?? tylko nie mowcie bym
brala sie za diete:p bo stosowalam wiele i juz mam dosc nie chce sie tak
tym przejmowac, cvhce poprostu dobrze wygladac nawet z tymi dodatkowymi
kg:-)))

Pozdrawiam

Monia

1. Data: 2003-07-10 18:29:28

Temat: Re: Jak tuszowac:-)
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Mam dla Ciebie dobra wiadomosc: idzie moda na kobiety XL (tak przynajmniej
twierdza w sierpniowej ELLE). Jestem jak najbardziej za:))

Ale poki co: ostroznie ze spodniami 7/8, 3/4 i innymi dlugosciami miedzy
kostka a kolanem - takie cos optycznie skraca nogi, a przez to jeszcze
bardziej je pogrubia. Przestaw sie na spodnie dlugie (nawet bardzo) o
luznych, prostych albo lekko rozszerzanych nogawkach. Do tego buty na
obcasie. I nie boj sie kolorow: pewnie, nie kazdy desen jest OK, ale nadwaga
to jeszcze nie powod, zeby chowac sie w szarosciach:))

Ja oprocz dlugich spodni lubie dlugie (nawet do kostki) spodnice albo z
klinow, albo proste ale za to z dlugimi rozpierdakami (grube uda schowane i
klimatyzacja pierwsza klasa:)) Od gory: dekold w serek (wysmukla szyje).
Bluzki i marynarki w ksztalcie klepsydry (podkreslaja talie), niekoniecznie
bardzo dlugie.

Generalnie idz na zakupy i poprzymierzaj przerozne (nawet najdziwniejsze)
rzeczy. Ja w ten sposob odkrylam kilka fasonow, na ktore bym wczesniej nawet
nie spojrzala, a potem okazalo sie, ze byly strzalem w 10.

Pozdrawiam,
Aga

PS. Przekonalam sie kiedys, ze najlepiej wyszczupla dobrze dobrany stanik:
biust idzie w gore, widac talie, a i czlowiek jakos prosciej chodzi.

1. Data: 2003-07-10 18:45:12

Temat: Re: Jak tuszowac:-) [OT]
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najmocniej przepraszam za ten "dekold". Jutro kupie sobie wielki zeszyt i
odrecznie go zapisze: dekolt, dekolt, dekolt.

Wstyd mi. I to bardzo.

Aga

1. Data: 2003-07-10 19:26:58

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brala sie za diete:p bo stosowalam wiele i juz mam dosc nie chce sie tak
> tym przejmowac, cvhce poprostu dobrze wygladac nawet z tymi dodatkowymi

Witam!!!

Miałam podobny problem :) Już powoli się go pozbywam. Nie chciałaś nic
słyszeć o dietach, ale ta jest naprawdę świetna. JA sama testowałam na
siebie wiele diet, ale zawsze brakło mi silnej woli - nie mogę chodzić
głodna. Dieta, którą stosuję nazywa się Montignac (od nazwiska jej autora
:) - może słyszałaś o niej. Wyklucza całkowicie cukier, ziemniaki, białe
pieczywo. Tydzień przyzwyczajałam się do niej a teraz juz nawet ochoty na
słodycze nie mam - nawet bawi mnie przygotowywanie różnych posiłków - nie są
zbyt skomplikowane:-) i przede wszystkim schudłam juz cztery kilo (na diecie
prawie od 6 tygodni), zresztą po samych ubraniach czuję, że robią się za
duże. Naprawdę gorąco polecam!!! Ja też już myślałam, że żadna dieta mi nie
pomoże :-)

A.

1. Data: 2003-07-10 19:39:39

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje bardzo za rady agi:-)))) napewno cos u siebie wyszperam :-)) a jak
nie to kupie a co tam:-)

a jeslki chodzi o diete Montignac to tez na niej bylam owszem polecam ale
potem jak schudlam zaczelam na nowo jesc bo omyslalam ze juz nei utyke i
gucio przytylam 4 kg, mam wszystkie ksiazki montignaca i nawet ta nowa
Montignac nad wisla...i moze zaczne bo to prawie nie dieta tylko inaczej sie
poprostu je

A, ale wiesz najbardziej denerwuja mnie posilki tłuszczowe weglowodanowe itd
niewiem ile dziennie i jak ich jesc czy 2 weglowodanowe 1 tluszczowy czuy
odwrotnie itd a moze to bilakowe??? aaa widzisz zapomnialam

Monia

1. Data: 2003-07-10 20:08:19

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewiem ile dziennie i jak ich jesc czy 2 weglowodanowe 1 tluszczowy czuy
> odwrotnie itd a moze to bilakowe??? aaa widzisz zapomnialam

Jem 2 weglowodanowe i jeden tluszczowy (obiad). NA sniadanie jem musli z
mlekiem (przygotowane przez siebie: platki owsiane+suszone morele i
śliwki) - bardzo mi smakuje. Na obiad kurczak lub ryba z warzywami, albo
olmlet z pieczakami, pomidorami a na kolacje bardzo czesto jem makaron +
jakis sos (z samych warzywek), albo chlebek WASA. Najadam sie do woli :)
Oczywiscie czasem pozowle sobie na kawalek gorzkiej czelolady - inaczej nie
da rady. Jak na razie zamierzam tak cale wakacje jeszce pojesc, a potem
zobaczymy.. NAjważniejsze, że odzwyczaiłam się od białego pieczywa
(przynajmniej tak sobie wmawiam :), słodycze też aż tak mnie kuszą...
Oczywiście czasami łamię diete, ale tylko czasami.. .:)

Naprawde polecam. :-))

A.

1. Data: 2003-07-10 20:48:25

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:

> [...]
> spodnie 7/8 przewanie czarne, jakis plaszczyk itp ale ile mozna chodzic tak
> samo ubranym??? moze macie jakies swoje tiki na ubior??

Dluzsze topy - ja swego czasu mialam sporo takich leciutkich "kamizelek"
do pol uda i dluzszych. Takze dluzsze zakiety. A zamiast diety rowerek i
duzo chodzenia, mi zadzalalo - wyrzucilam garderobe dla grubych i
spokojnie nosze mini ^_^

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-11 09:42:26

Od: "Margot" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nadwaga
> to jeszcze nie powod, zeby chowac sie w szarosciach:))
[..........]

do tych świetnych rad dołączę jeszcze jedną. Nigdy nie zakładaj obcisłych
spodni. Zawsze warto kupić ciut luźniejsze. Człowiek w obcisłych wygląda jak
baleron i tak się też czuje. A jak mam luźniejsze, to czuję się jakbym
dopiero co schudła parę kilo i też zaczynam od razu ładniej chodzić. Cała
sylwetka się jakoś prostuje.
pozdrawiam wszystkich
Margotka

1. Data: 2003-07-11 09:58:48

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>a jeslki chodzi o diete Montignac to tez na niej bylam owszem polecam ale
>potem jak schudlam zaczelam na nowo jesc bo omyslalam ze juz nei utyke i
>gucio przytylam 4 kg,

Oczywiscie, ze przytylas, jesli wrocilas do poprzednich nawykow. Faza II MM
jest na cale zycie i tego trzeba sie trzymac, chocby z grubsza.

Ja jestem na MM jakies 3 czy 4 tygodnie, fakt, ze schudlam, choc specjalnie mi
na tym nie zalezalo, ale co najwazniejsze: cellu prawie zniknal, skora jest
czysta i blyszczaca, i mam niesamowicie wiele energii. Fakt, ze troche pracy to
kosztuje: nie jem NIC z bialej maki, nawet makaron mam z maki razowej, a chleb
pieke sama. Nie jem ZADNEJ zywnosci wysokoprzetworzonej, wszystko przygotowuje
sama. Czuje sie po prostu fantastycznie i bede tak jesc cale zycie.

>A, ale wiesz najbardziej denerwuja mnie posilki tłuszczowe weglowodanowe itd
>niewiem ile dziennie i jak ich jesc czy 2 weglowodanowe 1 tluszczowy czy
>odwrotnie itd a moze to bilakowe???

Ja jem 1 tluszczowy i 2 weglowaodanowe, a jakie - to zmieniam czesto. Np. w
niedziele tluszczowe jest sniadanie: np. jajecznica + pomidory zapiekane z
serem zoltym i swiezymi ziolami, albo salatka z mozzarelli, pomidorow, oliwy i
bazylii. Przewaznie tluszczowy jest lunch, a wieczorem jem juz tylko zupe
warzywna, makaron razowy z sosem (np. spagetti, ale bez miesa), ryz naturalny z
sosem, brokuly i kalafior z pikantym zielonym sosem... etc. Pomysly jeszcze mi
sie nie wyczerpaly.

Staram sie rowniez nie uzywac slodzikow, jedynie w awaryjnej sytuacji.
Jedyne, czego sie niezbyt dokladnie trzymam, to duze ilosci owocow, ktorych w
MM nie powinno sie jesc zbyt wiele (cukier). Staram sie jednak wybierac owoce
jagodowe.

Troche to zachodu, ale jak sobie patrze na moje prawie juz wolne od cellu uda i
posladki, to mam spora satysfakcje.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-11 10:03:04

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>brala sie za diete:p bo stosowalam wiele i juz mam dosc nie chce sie tak
>tym przejmowac, cvhce poprostu dobrze wygladac nawet z tymi dodatkowymi

Zdecydowanie sukienki - takie letnie, luzniejsze, ale bez duzych wzorow. Kazda
kobieta w nich dobrze wyglada. Jesli masz ladne lydki, super sprawdzaja sie
sukienki krotsze, np. do kolan. No i modne w tym roku tuniki: swietnie
wygladaja do spodni-rybaczek. Do tego buty na platformie - podwyzszaja i
'prostuja' sylwetke.

Radze poeksperymentowac w sklepie - duzy wybor bardzo kobiecych ciuchow w
wiekszych rozmiarach ma np. C&A, H&M, Xanaka.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Fryzjer