Jak usunąć atrament ze skóry ekologicznej

1. Data: 2005-11-06 16:11:17

Temat: Jak usunąć atrament ze skóry ekologicznej
Od: "lech" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam sofę w kolorze kremowym ze skóry ekologicznej. Wczoraj dzieci popisały ją
długopisem; jak to usunąć. Dodam, że próbowaliśmy spirytusem i kwaskiem
cytrynowym, bez rezultatu

2. Data: 2005-11-07 09:33:33

Temat: Re: Jak usunąć atrament ze skóry ekologicznej
Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lech" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> długopisem; jak to usunąć. Dodam, że próbowaliśmy spirytusem i kwaskiem

Spróbuj Ludwika a najlepiej Pana Propera.
EWa

3. Data: 2005-11-07 09:58:42

Od: "yaris" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lech" <l...@v...pl> wrote in message
> [...]
> ją
> długopisem; jak to usunąć. Dodam, że próbowaliśmy spirytusem i kwaskiem
Jest w Avonie taki olejek SSS kiedys nawet jego zalety były wysmiewane ale
co prawda to prawda rozpuścił mi nawet lepik z koszuli dżinsowej i ja sobie
go chwale nawet do smarowania drzwi żeby nie skrzypiały. Może on pomoże zmyc
ten atrament bo bardzo dobrze roozpuszcza dziwne substancje. Zaznaczam NIe
jestem dystrybutorka Avonu ! :-)))

4. Data: 2005-11-07 12:35:37

Od: "Ada" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "lech" <l...@v...pl> wrote in message

czym na codzien czyscic taka sofe? tezmam skore ekologiczna w waniliowym
kolorze, szukam preparatu do czyszczenia i konserwacji

POMOCY !!!: Pralka ARDO TL600 nie wiruje
baterie do umywalki i wanny..
Jak powiesić na ścianie starą witrynę-nadstawkę?
kibelek podwieszany a kompakt
Mieszkanie + garaż Trzebnica