Jak uwolnić się od faceta który porzucił mnie 3 lata temu i ciągle wraca?

1. Data: 2006-09-14 10:59:46

Temat: Jak uwolnić się od faceta który porzucił mnie 3 lata temu i ciągle wraca?
Od: "gapa" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

3 lata temu odszedł... bolało... Miał nową wybrankę a ja depresje,
smutek i żal...
Starałam się o nim zapomnieć, ale bezskutecznie :(
Bez przerwy jest gdzieś obok mnie... Jak jest szczęśliwy to nie mam
z nim kontaktu, ale to rzadkie momenty. Przeważnie przeżywa ze mną
każdą swoją porażkę uczuciową i emocjonalną...
Przychodzi... wydzwania... płacze...
Twierdzi, że jestem wspaniałą kobietą i że kocha mnie jak siostre
itp...
Mój rozum go nie chce!!!!!!!!!
Serce jest na huśtawce już od 3 lat :(
Rozmawiałam z nim i prosiłam, żeby nie dzwonił. Najdłużej
wytrzymał 3 miesiące :(((
Co robić??
Jak to zrobić??
Jestem wykończona i bezradna :(((

2. Data: 2006-09-14 11:54:37

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gapa" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
s.com...

niema ludzi niezastapionych to raz, a pozatym, spojrz co to jest za facet,
tak wlasnie troche bardziej rozumem...

3. Data: 2006-09-14 13:12:22

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

gapa napisał(a):
> 3 lata temu odszedł... bolało... Miał nową wybrankę a ja depresje,
>
> Jak to zrobić??
> Jestem wykończona i bezradna :(((

zasugeruj, żeby zrobił sobie test na HIV, bo tobie wyszedł pozytywny
--
I'll tear your soul apart

4. Data: 2006-09-14 13:13:25

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

tomla napisał(a):
> Użytkownik "gapa" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> niema ludzi niezastapionych to raz, a pozatym, spojrz co to jest za facet,
> tak wlasnie troche bardziej rozumem...

no właśnie, sparciała szmata do podłogi, a nie facet, ot co

--
I'll tear your soul apart

5. Data: 2006-09-14 13:22:43

Od: "gapa" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diabełson napisał(a):

> zasugeruj, żeby zrobił sobie test na HIV, bo tobie wyszedł pozytywny
> --
> I'll tear your soul apart

to były ćpun... pewnie nie zrobi to na nim wrażenia ;)

wiem, że nic on nie wart... (moja głowa wie)
ale cały czas mu niańcze :(
gość wysysa ze mnie życie :(
jak mogę uspokoić emocje skoro cały czas wraca?????????
jak nie odbieram telefonu to dzwoni z innego numeru itd...
jak ma doła to robi wszystko żeby się ze mną skontaktować, nie
bacząc na to ile mnie to kosztuje :(
wampir :(((

help

6. Data: 2006-09-14 13:48:55

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak nie odbieram telefonu to dzwoni z innego numeru itd...
> jak ma doła to robi wszystko żeby się ze mną skontaktować, nie

No w tej sytuacji to widzę tylko takie wyjścia:

a. zastrzelić go z zimną krwią
b. sprowokować go do napaści na siebie i jak się uda przeżyć,
iść na policję
c. wyjść za niego za mąż (to i tak nie ma wielkiego znaczenia kim
on jest, każdy inny facet może okazać się tak samo upierdliwy i
porąbany, a rozwody są dla ludzi...)
d. zastosować taktykę "jak Kuba Bogu...", czyli odwrócić role,
zanudzając go i zniesmaczając na maksa

Bo inaczej to nie daję wielkich szans.

Pac

7. Data: 2006-09-14 14:07:30

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"gapa" <g...@a...pl> wrote in message
ps.com...

[ciach ]

>jak nie odbieram telefonu to dzwoni z innego numeru >itd...
j>ak ma doła to robi wszystko żeby się ze mną >skontaktować, nie
> [...]

Znam podobny przypadek ' kiedys' bliskiej mi przyjaciolki.
Dzisiaj nie mam juz do niej szacunku i zapewne nie tylko ja. Wszelkie rady
zyczliwych osob nie pomagaly, zaczela w zwiazku z tym oklamywac rodzine, ale
przedewszystkim sama siebie.15 lat pozniej nadal nie moze o nim zapomniec.
Wmiedzy czasie facet sie ozenil z inna, splodzil dzieci i nadal zaliczal
nowe ofiary caly czas wracajac do naiwnej 'znajomej' , ktora podobnie do
Ciebie nie mogla sie mu opszec, podczas kiedy przezywal kolejna "swoją
porażkę uczuciową i emocjonalną" jak to delikatnie nazwalas... Obecnie jest
juz rozwiedziony i "moze by 'znajoma' juz w konu doczekala sie swojego
ukochanego", gdyby nie fakt, ze zapadla na chorobe zwana 'schizofrenia' z
ostrymi objawami .Nigdy nie ulozyla sobie zycia, w tym nie zalozyla wlasnej
rodziny.
Jezeli jestes bystra, to wyciagniesz wnioski dla siebie z tej historii.

8. Data: 2006-09-14 14:13:52

Od: " Himera24" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gapa <g...@a...pl> napisał(a):

> Jak to zrobi=E6??
> Jestem wyko=F1czona i bezradna :(((

zmien numer telefonu.

9. Data: 2006-09-14 14:17:13

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

Himera24 wrote::
> zmien numer telefonu.

Poproś jakiegoś kolege, zeby odebrał pare
jego telefonów do Ciebie i mu przemowił do rozsądku :>

10. Data: 2006-09-14 14:26:56

Od: "gapa" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera24 napisał(a):

> zmien numer telefonu.

zmieniłam już dwa razy :(
przeprowadziłam się trzy razy :(
niestety mam firme - i tu zawsze mnie namierzy :(

Autyzm
co to moze byc ???
Propozycja
Re: wola