Jak walczyć z prusakami

1. Data: 2003-12-11 12:37:20

Temat: Jak walczyć z prusakami
Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w 15-to piętrowym bloku z zsypami na śmieci. Tam gdzie są zsypy, jest
robactwo. Walczę z nimi od wielu lat... Sanepid stwierdził, że najlepsze są
trutki pokarmowe... Kupuję, rozkładam, dodatkowo stawiam pudełka ze specjalnym
klejem, raz na pół roku robię generalne szorowanie,połączone z wystawianiem
mebli z kuchni i z łazienki... jest tych prusaków mniej niż kiedyś...ale są...
Może ktoś zna jakieś skuteczne metody na prusaki... czekam na wiadomości...

1. Data: 2003-12-11 13:17:33

Temat: Re: Jak walczyć z prusakami
Od: "yoasik" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Może ktoś zna jakieś skuteczne metody na prusaki... czekam na
wiadomości...

Skutecznej metody nie znam :-(
Można ograniczyć bytność tych stworzeń przez uszczelnienie wszystkich
otworów prowadzacych na zewnątrz mieszkania: uszczelka w drzwi wejsciowe,
dobrze poogladać czy są dziury przy wszelakiego rodzaju rurach (np. przy
kaloryferach, w łazience itd), bo od sąsiadów też lubią przyjść.
powodzenia w walce
J.

1. Data: 2003-12-11 14:28:09

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...krakow.neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Marianka" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]

są...
> Może ktoś zna jakieś skuteczne metody na prusaki... czekam na

Ostatnio był obszerny watek na ten temat: szukaj: "obrzydliwy temat (
karaluchy )Pomocy !" z 03.11.24 13:38 od IWONA

Pozdrawiam

P,

1. Data: 2003-12-11 15:14:00

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> P,
> Dziękuję za informację, znalazłam ten "obrzydliwy temat"...Pozdrawiam -
Marianka

1. Data: 2003-12-11 15:22:52

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> J.
> Dziękuję za informacje.Uszczelnione wszystko co się da mamy, ale sąsiadka pod
nami ma boazerie i myślę, że tam u niej prusaki mają raj... W tak wysokim bloku
trudno o solidarność w walce z tym paskudztwem, ale się nie poddaję...
Wskazówki Sanepidu były niezłe, bo ilość prusaków ze 100% zmalała do 10%...
Ale i tych chciałabym sie pozbyć. Pozdrawiam - M

1. Data: 2003-12-11 22:17:29

Temat: troche nie na temat
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam w 15-to piętrowym bloku z zsypami na śmieci. Tam gdzie są zsypy,
jest
> robactwo.

kompletnie sie z tym nie zgadzam!!!
mieszkam juz w 3cim bloku ze zsypem i nie ma zadnych robakow
sa to bloki wybudowane kolo 85roku

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-12-12 06:58:46

Temat: Re: troche nie na temat
Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> matjaw
> Zazdroszczę.Mój blok jest z 1976 roku/wielka płyta/, a ja mieszkam w nim od
1983 /zamiana mieszkania/. Poprzednio mieszkałam w 10-ciopiętrowym i też były
prusaki. Ponieważ stale z nimi walczę nie mam ich tak dużo, ale marzę o dniu,
kiedy nie będzie ich wcale...Pozdrawiam - M.

uszkodzony panel - jak naprawić i czym ?
Futryny co z nimi zrobić ?
[OGRZEWANIE] promienniki podczerwieni?
ŻELAZKO
Poszukuje dobrego fachowca od kuchni na wymiar