scianki kabiny prysznicowej

1. Data: 2003-12-11 14:28:26

Temat: scianki kabiny prysznicowej
Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z powodu malej powierzchni lazienki mam nietypowe rozmiary brodzika i kabiny
przysznicowej. Troche na wlasne zyczenie i nie w tym jest problem. Czeka
mnie homemade i o ile jesli chodzi o brodzik to nie ma problemu to z kabina
bedzie... Mianowicie szukam pomyslu jak zrobic kabine aby miala jak
najciensze scianki, wiecie, oszczednosc miejsca. Szczerze mowiac to
interesuja mnie jedynie pomysly mozliwe do realizacji wlasnorecznej a nie
informacje ktora firma mi to moze zrobic.

Asia

1. Data: 2003-12-11 14:38:37

Temat: Re: scianki kabiny prysznicowej
Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy szkło hartowane spełnia to kryterium? Bo cieńszego to już chyba nic
> nie ma ;)
Zapomnialam dodac, ze nie stac mnie na szklo hartowane :) Chyba, ze nie
jest tak drogie jak mi sie wydaje...

Asia

1. Data: 2003-12-11 14:40:39

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <J...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]Szczerze mowiac to interesuja mnie jedynie pomysly
> mozliwe do realizacji wlasnorecznej [...]

Czy szkło hartowane spełnia to kryterium? Bo cieńszego to już chyba nic
nie ma ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-12-11 14:42:51

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomnialam dodac, ze nie stac mnie na szklo hartowane :)

Płyta plastikowa w takim razie ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-11 14:48:38

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Szczerze mowiac to
> interesuja mnie jedynie pomysly mozliwe do realizacji wlasnorecznej
a nie
> informacje ktora firma mi to moze zrobic.

Samemu do zrobienia i do tego cienkie i tanie oczywiscie ?

proponuje zrobic zaslonke z foli z rolki
chyba jedyna rzecz ktora bedzie spelniac wszystkie Twoje kryteria
:-)
MarcinP

1. Data: 2003-12-11 14:58:44

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> proponuje zrobic zaslonke z foli z rolki
> chyba jedyna rzecz ktora bedzie spelniac wszystkie Twoje kryteria
> :-)

A wiesz, że to niegłupi pomysł może być. Fajny drążek (np. 3/4 koła,
zależy od lokalizacji kabiny) plus fajna zasłonka (albo dwie z dwóch
stron) plus odpowiednio wyprofilowane podłoże...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-12-11 15:03:04

Od: "margol" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Zapomnialam dodac, ze nie stac mnie na szklo hartowane :) Chyba, ze
> nie jest tak drogie jak mi sie wydaje...

poliweglan

margol

1. Data: 2003-12-11 15:03:49

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być zasłonka?
Czy to za mało coolowe?
Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2003-12-11 15:06:13

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam, że są z wodoszczelnego materiału zasłonki w handlu. B.ładne. Ja
kupiłem z przeceny za 70,-
Zaleta: Nie widać zacieków, jak na szkle :)
Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2003-12-11 15:39:20

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poliweglan
a konstrukcja ??

Asia

Jak walczyć z prusakami
uszkodzony panel - jak naprawić i czym ?
Futryny co z nimi zrobić ?
[OGRZEWANIE] promienniki podczerwieni?
ŻELAZKO