Jak walczyć ze strachem?

141. Data: 2016-06-07 17:24:29

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:nj6bs7$qrr$...@d...me...

>A nie martwi Cię korelacja pomiędzy niewiedzą o DNA
>z byciem przeciwnikiem żywności GMO?
>Bo ja mam dziwne wrażenie, że te same 80% Amerykanów
>będzie też myślało że kwaśne pH się zobojętnia cukrem.

Ja też mam wrażnie, że czytelnicy "dzieł" dałkinsa, uważają, że można zjadać
niemowlęta.

142. Data: 2016-06-07 17:29:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 17:24:29 +0200, Ghost napisał(a):

> Ja też mam wrażnie, że czytelnicy "dzieł" dałkinsa, uważają, że można zjadać
> niemowlęta.

Ja mam wrażenie, że przerabiasz ich krew na macę :->

143. Data: 2016-06-07 17:55:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-06 23:40, obywatel re uprzejmie donosi:

Strach pytać, co jesz.

144. Data: 2016-06-07 17:55:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-06 23:38, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

I psia karma, ale tylko sucha.

145. Data: 2016-06-07 17:55:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ja mam wrażenie, że przerabiasz ich krew na macę :->

Czy ktoś zechce mi przetłumaczyć z PISma na pismo powyższe gaworzenie?

Nie rozumiem co ma jedzenie niemowląt albo krew w macy wspólnego z DNA w
ogórkach czy pomidorach? Surrealistyczne skojarzenia macie...

Przecież tamta ankieta w USA nie dotyczyła *ludzkiego* dna w ogórkach czy
pomidorach lecz dna w ogóle...

Jak bardzo trzeba nieuważać w szkole aby nie wiedzieć, że żywność sklada
się przeważnie z żywych komórek, a każda komórka ma wewnątrz swoje DNA???
Clueless!!

146. Data: 2016-06-07 18:03:47

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-07 o 17:55, Pszemol pisze:

> Czy ktoś zechce mi przetłumaczyć z PISma na pismo powyższe gaworzenie?
>
> Nie rozumiem co ma jedzenie niemowląt albo krew w macy wspólnego z DNA w
> ogórkach czy pomidorach? Surrealistyczne skojarzenia macie...

"Głodnemu chleb na myśli"

Pozdrawiam
Piotr

147. Data: 2016-06-07 22:31:25

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

>Czy ktoś zechce mi przetłumaczyć z PISma na pismo powyższe gaworzenie?

>Nie rozumiem co ma jedzenie niemowląt albo krew w macy wspólnego z DNA

Paczpan, a ma wspólnego z cukrem, niemasowite!

148. Data: 2016-06-07 22:32:45

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Ja mam wrażenie, że przerabiasz ich krew na macę :->

Jedwabne wiecznie żywe... na szkieletczyźnie.

149. Data: 2016-06-07 22:53:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jun 2016 17:55:20 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-06-06 23:38, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> I psia karma, ale tylko sucha.

Z mokrej DNA wycieka.

150. Data: 2016-06-07 22:54:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 22:32:45 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Jedwabne wiecznie żywe... na szkieletczyźnie.

My tylko pasztet robimy :->

Raport Gęgaczy 2
I znowu zamach
Zrobi się niebezpiecznie