Jak walczyć ze strachem?

51. Data: 2016-05-27 14:47:52

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote in message
news:d6806eaa-49ca-4cfe-9230-a610e66ae40e@googlegrou
ps.com...
> Na mniescie gadaja o Monsanto, że niby ta ich kukurydza
> nie będzie mogła zostać posadzona u jednego rolnika
> a u drugiego nie, bo pszczółki bąki i inne zapylacze
> wymieszaja jedna kukurydze z drugą i rolnicy przegrają
> procesy wytoczone przez monsanto ze niby bez licencji
> pozwolenia uprawiają ICH zmodyfikowaną kukurydzę
> kiedy to te pszczółki wymieszały materiał genetyczny z
> jednego pola na drugie.

To tak nie działa. Rolnik który zastosuje kukurydzę Monsanto
będzie miał lepsze plony niż sąsiad obok i ten obok nie
znajdzie klientów na swoją (gorszą, chorą) kukurydzę.
I o to się cały krzyk roznosi.

52. Data: 2016-05-27 14:48:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message

> [...]
>
> "Dzięki wytwarzaniu czerwonego pigmentu (prodigiozyny[3]) oraz zdolności
> wzrostu na skrobi zawartej w chlebie, to właśnie ta bakteria mogła być
> odpowiedzialna za niektóre przypadki rzekomo będące cudami
> eucharystycznymi, polegającymi na pojawieniu się substancji
> przypominającej krew na hostii[4][1], szczególnie że ta przechowywana jest
> często w warunkach sprzyjających wzrostowi pałeczek[2]. Po naukowym
> wyjaśnieniu zjawiska Kościół katolicki wprowadził szczegółowe przepisy
> określające warunki przechowywania hostii oraz okres maksymalnego

Interesujące. Dzięki.

53. Data: 2016-05-27 15:25:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Fri, 27 May 2016 03:10:49 -0700 (PDT), v...@g...com
napisał(a):

>I to jest to.

No, strach się bać.

54. Data: 2016-05-27 16:00:49

Temat: Re: Jak walczy? ze strachem?
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-27 o 14:01, J.F. pisze:

> No bo trzezwi uczestnicza w wiekszej ilosci wypadkow :-)

Gdyby alkohol chronił przed wypadkiem, to napici nie mieli by wypadków.
Proporcje napitych do trzeźwych nie mają dla takiego wniosku kompletnie
znaczenia.

> A podania tego policja unika. Nie wie ?

http://www.brd24.pl/technologie/cala-prawda-pijanych
-kierowcach-polsce-raport/

> Ale czemu jezdzacych ?
> Zwroc uwage na to "uczestniczylo". Pijany pieszy potracony przez
> trzezwego kierowce to wypadek z uczestnictwem nietrzezwego.
> Nie wazne, czy z winy kierowcy czy pieszego.
>
> Pijany pasazer w samochodzie kto wie, czy policjantom liczby tez nie
> podkreca.
>
> Policja tu celowo cos naciaga ...

Bo tu nie chodzi o szczegóły. Chodzi o skalę.
I czy pijak częściej wpada na słup niż trzeźwy, który oglądał się za
babką... :)
Wątki trzeba czytać w całości i od początku, bo można kontekst zgubić.

Pozdrawiam
Piotr

55. Data: 2016-05-27 17:09:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcesz udowodnić, że choroba u niezaszczepionej, chorującej grupy N w
> przypadku zaszczepienia nie wystąpiłaby?
>
> Jak chcesz udowodnić, że u zdrowej, zaszczepionej grupy Z w przypadku
> niezaszczepienia wystąpiłaby choroba?
>
> Nie da się tego udowodnić, podobnie jak nie da się udowodnić, że pijany
> rowerzysta, gdyby nie pił alkoholu przed jazdą, nie wjechałby w słup
> oświetleniowy - wystarczy bowiem np.że, jako trzeźwy, obejrzałby się za
> łądną dziewczyną podczas jazdy :->
>
> Więc racz nie cytować bzdur, które służą "li "jedynie zastraszaniu durniów.

Cytowałam tę samą "bzdurę", którą się tak zachwycałaś.
Kotek się już chyba odwrócił na nice od tego obracania ogonkiem.

56. Data: 2016-05-27 17:12:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-27 00:16, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> A bzdury, które ty wypisujesz są wyciągnięte skąd?

Skoro faceci (pono) mają umiejscowiony mózg gdzieś tam, to gdzie mają
facetki?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

57. Data: 2016-05-27 18:26:41

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
et...

>Policja tu celowo cos naciaga ...

Jesteś może alkoholikiem?

58. Data: 2016-05-27 21:47:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 17:12:11 +0200, Qrczak napisał(a):

> Skoro faceci (pono) mają umiejscowiony mózg gdzieś tam, to gdzie mają
> facetki?

Feniksistki twierdzą, że w macicy - dlatego swoje macice traktują
WYJONTK-OVO :->

59. Data: 2016-05-27 22:10:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Feniksistki twierdzą, że w macicy - dlatego swoje macice traktują
> WYJONTK-OVO :->

Niektóre na internetach twierdzą, że żwir jem, ale Ty to chyba węgiel.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

60. Data: 2016-05-27 22:36:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

> facetki?

Feniksistki twierdzą, że w macicy - dlatego swoje macice traktują

A to twoja macica jest czyjaś i takie twierdzenia są normalne?

Raport Gęgaczy 2
I znowu zamach
Zrobi się niebezpiecznie
Zdrajcy