Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?

1. Data: 2009-05-12 11:35:34

Temat: Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam slady czarnej gumy od butow na bialej lodowce. Jak to wyczyscic?
Probowalem woda, plynem, ktory ma wybielacz (bleach), i wciaz widac.

Dzieki,

--
Jan-xx

2. Data: 2009-05-12 15:43:58

Od: "Kasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cifem albo innym mleczkiem
K.

3. Data: 2009-05-12 16:34:14

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cifem porysuje.
Rozpuszczalnikiem do farb ftalowych, benzyna ekstrakcyjna, ostatecznie
zmywaczem do paznokci
Jacek

4. Data: 2009-05-12 18:58:00

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cifem porysuje.
> Rozpuszczalnikiem do farb ftalowych, benzyna ekstrakcyjna, ostatecznie
> zmywaczem do paznokci
> Jacek

Ani cifem ani żadnym innym mleczkiem o właściwościach sciernych a juz na
pewno nie zmywaczem do paznokci!!!
Wyłącznie benzyna ekstrakcyjną.

P.

5. Data: 2009-05-12 19:23:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan-xx pisze:
> Hej!
>
> Mam slady czarnej gumy od butow na bialej lodowce. Jak to wyczyscic?
> Probowalem woda, plynem, ktory ma wybielacz (bleach), i wciaz widac.

Gumką do ołówków.
--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2009-05-12 19:23:50

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jan-xx pisze:
> Hej!
>
> Mam slady czarnej gumy od butow na bialej lodowce. Jak to wyczyscic?
> Probowalem woda, plynem, ktory ma wybielacz (bleach), i wciaz widac.
>
> Dzieki,

Z płytek PCV ślady po czarnych butach "wygumkowywało" się butami na
białej, gumowej podeszwie (trampki lub tenisówki).
Spróbuj dobrą (białą) gumka do ołówka.

pozdrawiam
SALAMON

7. Data: 2009-05-14 13:37:41

Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulala - ile odpowiedzi :) . Dziekuje.

Sprobowalem gumka i niezbyt toto poszlo - zostaly "gumowe" slady po gumce.
Czy zamiast benzyny ekstrakcyjnej moze byc normalna? A rozpuszczalnik
rozpusci lakier na lodowce? Jestem w Szkocji - nie wiem, skad wziac benzyne
ekstrakcyjna.

--
Jan-xx

8. Data: 2009-05-14 13:44:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Czy zamiast benzyny ekstrakcyjnej moze byc normalna? A rozpuszczalnik
> rozpusci lakier na lodowce? Jestem w Szkocji - nie wiem, skad wziac

ZOOM Amway'a - adres i telefon w necie lub ksiazce telefonicznej.
A gumka ma material scierny - korund.

9. Data: 2009-05-17 10:06:11

Od: acelnószz <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tym samym, czym z bialej wanny i scianek kabiny prysznicowej.

Klopot z sufitem sypialni - stamtad slady butów nie daly sie usunac.
JaC

-----

10. Data: 2009-05-17 11:23:59

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 14:37, "Jan-xx" <j...@g...pl> wrote:

> Jestem w Szkocji - nie wiem, skad wziac benzyne
> ekstrakcyjna.

Spróbuj kupić w aptece. Serio.

extraction naphtha - tak podaje słownik

Wyspiarze przyzwyczajeni są do tego, że w aptekach powinno być
wszystko, co się kojarzy z chemią. Sama w aptece pracuję /w Irlandii/,
więc wiem, czego tam szukają. Ostatnio - jedna z klientek żachnęła
się: Żeby w aptece nie było proszku do pieczenia!!!

Możesz zapytać i o benzynę.

A z innych środków - może preparat do czyszczenia kuchennych płyt
ceramicznych? Jeśli nie pomoże - to na pewno nie porysuje.

No i wydaje mi się, że mleczko do czyszczenia, które do takich płyt
się nadaje, też można wypróbować. /np. mleczko z Lidla. Jest tam u was
Lidl w Szkocji? /

Ania

wyjęcie plytek ceramicznych
Firma Elektryczna