Jak wyglądają ludzie na diecie wysokotłuszczowej...

21. Data: 2004-01-23 11:54:14

Temat: Re: Jak wyglądają ludzie na diecie wysokotłuszczowej...
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@W...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bur1iq$quq$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał
> w wiadomości news:bujuj1$o8m$1@inews.gazeta.pl...

> rzeczy jej osoba stala sie nierozerwalnie z tematem zwiazana.
>
> Faktycznie - jestem nierozerwalnie z dietą związana... ;)
> A co do wycieczek osobistych - bywają różne, różniste...
> ale - albo się tę granicę wyczuwa, albo nie...

Muszę dodać jeszcze jedno (żebyś mnie źle nie zrozumiał).
Grupa dyskusyjna nie jest od tego, aby ogłaszać publicznie swoje
indywidualne oceny o konkretnych osobach, zwłaszcza złe.

I nie dopatruj się w tym temacie aluzji do Ciebie! Są to jedynie moje ogólne
uwagi na temat wycieczek sobistych.

Krystyna

22. Data: 2004-01-23 12:19:04

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał
> w wiadomości news:bupogv$43t$1@inews.gazeta.pl...

> Ale tylko o tych, o których słyszała że są wege - jak nie słyszała to jej
> nie przeszkadzają - nawet niektórych cytaty wstawiała sobie do sygnaturki
na
> potwierdzenie własnych słów. :-)
>
> Sowa
>
> Zresztą warto te synaturki śledzić - ja mam z tego dużo radości, zawsze
mnie
> bawi jak ktoś sobie strzela do własnej bramki.

Znowu dyskusyjka z kategorii wycieczek osobistych :)
Baw się dalej... ;)
Już to kiedyś tłumaczyłam, ale widać - za trudne, żeby zrozumieć.

Ja nie dzielę ludzi według kryterium stosowanej diety, a według tego, co
mają mądrego do powiedzenia. Wśród każdej grupy dietowiczów znajdą się
jedni i drudzy. Lubię sentencje i wybieram takie, które są bliskie moim
poglądom, NIEZALEŻNIE od tego kto je napisał i czym się żywił.
Innymi słowy - nie mam uprzedzeń do ludzi według ich diety.
Mam nadzieję, że to jakoś tym razem zapamiętasz.
Są ludzie dobrzy i źli, mądrzy i głupi.

Aczkolwiek warto poszukiwać przyczyn z czego to się bierze, ale to już moje
osobiste wnioski. Ty wyciągaj dla siebie swoje.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Różnica pomiędzy człowiekiem dobrym a złym polega na wyborze.

[autor nieznany - niewykluczone więc, że wege ;) ale sentencja bardzo
mi odpowiada] :)

23. Data: 2004-01-23 12:54:22

Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Ktorej nie znasz. A moze sie myle? Przytocz w takim razie konkretne wyniki
> badan i statystyk.

Wlasnie, ja takze zwracam sie z prosba do optymalnych o przytoczenie
konkretnych wynikow badan i statystyk. Szczegolnie wazne sa badania w
zakresie dlugowiecznosci ktore przeprowadzil kwasniewski na swoich szczurach.

Wtedy moze sobie wszyscy porechotamy:-))

anna

24. Data: 2004-01-23 13:42:20

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I to wszystko na co Cię stać w odpowiedzi... zupełnie jak czarnegojanka,
> który gdzieś przepadł... :]

:-)

25. Data: 2004-01-23 14:07:17

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> konkretnych wynikow badan i statystyk. Szczegolnie wazne sa badania w
> zakresie dlugowiecznosci ktore przeprowadzil kwasniewski na swoich

Zacytuję w tym miejscu Krystyne*opty* (posty z 2 dni na grupie DO):

"Hej Marcinku, może masz jakieś merytoryczne argumenty przeciw temu
wnioskowi?
Krystyna
P.S.
Wiem... wiem, nie odpowiesz, wolisz nie czytać kłopotliwych pytań... ;)"

,

"To co Ty w końcu jadasz (oprócz chleba oczywiście), a czym gardzisz?
Z pewnością kilku optymalnych chciałoby się tego dowiedzieć.
-
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Nie wystarczy dużo wiedzieć, żeby być mądrym. Heraklit z Efezu
P.S.
Jaaasssne... nie dowiem się, przecież nawet nie chcesz czytać moich
kłopotliwych pytań... ;]"

,
"Temat tabu?"

Krystyna zwraca się złośliwie do Marcina z zastanawiającą częstotliwością,
nie odpowiadając wcale na posty Marcina lecz zupełnie innej osoby.
Oczywiście wiedząc, że jest w KFie z premedytacją wypisuje podobne złośliwe
bzdury.

Ale wracając do Twoich pytań, na które kiedyś już optymalni odpowiedzieli,
zacytuję:

"Każdy sądzi po sobie" a do tego przeczytaj zacytowane przeze mnie
wypowiedzi Krystyny*opty* i już masz odpowiedź...

Pozdrawiam,
Adam

26. Data: 2004-01-23 14:45:06

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@W...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bur21l$ra3$1@news.onet.pl...

> [...]
> indywidualne oceny o konkretnych osobach, zwłaszcza złe.
>
> I nie dopatruj się w tym temacie aluzji do Ciebie! Są to jedynie moje

Krystyno!
Marcin o ile wiem jest osobą zajętą, posiada małżonkę, więc nici z Twoich
amorów;-)))
Innego wytłumaczenia stałych ataków i docinków nie widzę;-)))

Jeśli chodzi o wycieczki osobiste, to jesteś jedną z bardziej
wtajemniczonych osób w tajniki "optymalnej" sztuki konwersacji na grupach
dyskusyjnych, więc rozumiem Twoją wypowiedź.

zobrazuję ją następującym schematem (dla nie wtajemniczonych):

a) pytanie "niewygodne" dla DO:
b) odpowiadamy: "ty jesteś anna/hanna/jack!!!! nie będę z Tobą gadać"

przykład drugi:
a) pytanie kłopotliwe dla DO
b) odpowiadamy " ty jesteś czarnyjanek"

przykład trzeci:
a) pytanie, które zachwiewa nasz (DO) wyimaginowany świat
b) odpowiadamy zgodnie z ideą:"tak myślą tylko ludzie, którzy mają źle
odżywiony mózg!!"

przykład czwarty:
a) pytanie demaskujące jakiś drobny błąd w naszej lub "miszcza" wypowiedzi
b) a co ty osiągnąłeś?? pochwal się ile ludzi wyleczyłeś!!

ważne!!! Kiedy ktoś użyje naszych metod, odpowiadamy:
b) "no no no! pogratulowac poziomu!"
lub:
"O czym ty piszesz,czlowieku rece opadaja.
I w jakim celu prezentujesz tutaj swoje
mocno naciagane teorie."

Kiedy to zawiedzie, można użyć "wiem ze jestes ograniczonym kretynem.", lub
"jestes zwyklym zawszonym kundlem,
ujadajacym ku uciesze gawiedzi." co oczywiście spotka się z pozytywną
reakcją innych towarzyszy...

Co ciekawe "opty-ślepota" objawia się w ten sposób, że tych skierowanych w
stosunku do nie członków TWA jak powyższe obraźliwe określenia nie
komentują, gdyż są wyrażone przez opty w stosunku do innowierców, więc w
słusznej sprawie!!!
Kiedy jednak zwrócimy choćby delikatnie uwagę komuś z towarzystwa wzajemnej
adoracji "opty", narażamy się na ataki osobiste, szereg uwa lub wręcz
protesty! Wczoraj osoba opty zwróciła uwagę drugiej opty, że jej zachowanie
(wypowiedź) są trudne do wytrzymania, z czego zrobił się cały wątek (grupa
DO wątek "od czego pęka głowa") z potępieniami za niski poziom kultury itp
itd. Szanowni "optymalni" (IMHO zupełnie błędne określenie w wypadku tych
osób) swoje cytaty sami czasami poczytajcie i zastosujcie myśli w nich
wyrażone do siebie!

Pozdrawiam,
Adam

P.S. Zacytuję Jurka wczorajszego posta, ale to POWINNO się odnosić do
optymalnych, wyłącznie do optymalnych:

"oczywiscie! jak ktos "przejedzie sie ostro" po opty, to to jest ciekawe!,
jak to samo zrobi opty w stosunku "innozercow" to skandal i hanba. No i to
wlasnie swiadczy o twoim "poziomie". Zanim innym zaczniesz moraly zajmij sie
najpierw soba."

27. Data: 2004-01-23 16:04:00

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:buqi1a$die$1@inews.gazeta.pl...

> Ktorej nie znasz. A moze sie myle? Przytocz w takim razie konkretne wyniki
> badan i statystyk.

To nawet do TEGO potrzebujesz naukowyh badań, czy statystyk???
Sam tego własną głową nie jesteś w stanie zauważyć i skojarzyć??? 8(
No nie rozczarowuj mnie... ;(

Czy są jeszcze w ogóle jakiekolwiek wnioski, do których nie potrzebne Ci są
linki, jako dowody? Czy już nie potrafisz samodzielnie myśleć i wnioskować?
No nie rozczarowuj mnie... ;(

Z tym podpieraniem się na grupach dysk. wszechwiedzącymi i ciągle
zmieniającymi się wynikami św. BADAŃ i STATYSTYK, to już jakaś mania...
Sam rozejrzyj się dookoła, kto stoi pod przysłowiową budką z piwem, moim
zdaniem - na ogół nie stoją tam wysokich lotów inteligenci.

A może ja się mylę i świat się już tak przekręcił na lewą stronę, że możesz
mi to udowodnić, że inteligecja społeczna w bardzo znaczącej większości
kluje się wśród tzw. marginesu społecznego, żyjącego na pograniczu
egzystencji?
Chętnie o tym poczytam... ;]

Krystyna

28. Data: 2004-01-23 16:06:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> szczurach.
>
> Zacytuję w tym miejscu Krystyne*opty* (posty z 2 dni na grupie DO):

O! 8) Nawet metody czarnegojanka... ;)

29. Data: 2004-01-23 16:20:12

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:burgqd$gtn$1@news.onet.pl...

<...ciach...>

> O! 8) Nawet metody czarnegojanka... ;)

(Do Anny)
I oto masz odpowiedź Krystyny*opty*, zresztą nie sądzę, abyś innej metody
się faktycznie spodziewała ;-))

Pozdrawiam,
Adam

30. Data: 2004-01-23 16:21:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@W...onet.pl>
napisał
> w wiadomości news:bur21l$ra3$1@news.onet.pl...

[...ciach nic nie wnoszące na grupę śmieci]

Adamo, przestań w kółko gadać o optymalnych, zacznij pisać coś o dietach.
Robisz dokładnie to samo, co kiedyś robił czarnyjanek...

A może już o dietach nie masz nic mądrego do powiedzenia i pozostaje tylko
zajmować się optymalnymi?

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia,
trzymają język za zębami. Oscar Wilde

Oczyszczanie - jak było [długie]
MM jak liczyć białka ?
kregosłup rtg ????