kregosłup rtg ????

1. Data: 2004-01-20 11:36:26

Temat: kregosłup rtg ????
Od: "adek07" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
bolała mnie dolna czesc kregosłupa i ból był przez całą prawą noge aż do
dużego palca u nogi pierwsze trzy dni nie moglem wstawac z lózka taki był to
potworny ból przez 10 dni brałem zastrzyki bardzo bolące w tylek i mi troche
przeszło juz moge chodzic ale jeszcze mam ból ato raz w stopie a to raz w
udzie innym razem w pośladku prawdopodobnie jesto jakis ucisk kregosłupa na
jakis nerw zrobiłem prześwietlenie lędzwiowej czesci kregosłupa i w opisie
jest tak opisane

POJEDYŃCZE GÓZKI SCHMORLA NA KRAWEDZIACH TRZONÓW OD L1 DO L4
NIEWIELKA SKLEROTYZACJA NA KRAWEDZIACH WYROSTKOW STAWOWYCH OD L3 DO L% ( TO
PEWNO CHODZI O L5 ) POZA TYM KREGOSŁUP LĘDZWIOWY PRAWIDŁOWY
bardzo boje sie tych gozków schmorla i tej sklerotyzacj na krawędziach
stawowych
może ktos mi powie czy to co mi wykrył rtg to cos groznego i jakie mogą byc
z tego problemy w póżnijszym czasie i jak z tym walczyc
p.s. mam 31 lat i jestem kierowcą prowadze auto 12 h dziennie i mam nadwage
jak ktos ma jakies informacje na ten temat to bardzo prosze i bede wdzieczny
pozdrawiam
ADEK 07

2. Data: 2004-01-20 11:37:42

Temat: Re: kregosłup rtg ????
Od: "adek07" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

SORY POMYLIŁEM GRUPY

3. Data: 2004-01-20 23:32:36

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PEWNO CHODZI O L5 ) POZA TYM KREGOSŁUP LĘDZWIOWY PRAWIDŁOWY
> bardzo boje sie tych gozków schmorla i tej sklerotyzacj na krawędziach

NTG, ale nie bój się, to nic groźnego.
Jesli nie jesteś młodzikiem, to wynik jest w normie!

pzdr/H

4. Data: 2004-01-22 12:27:24

Od: "Ania" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te gózki moga sie powiększyć jeżeli nie zadbasz o to by zrzucić parę
kilogramów-proponuję basen.

prosze o ocene jadlospisu
KKG-Wawa
:UBLIN