prosze o ocene jadlospisu

1. Data: 2004-01-20 10:28:29

Temat: prosze o ocene jadlospisu
Od: "p4blo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam zamiar zrzucic troszke kg :)
Chcialbym sie poradzic w kwestii jadlospisu.
Takie cos ustalilem sobie na dzisiaj.

sniadanie - mleko 0% + Platki kukurydziane
II sniadanie - jogurt truskawkowy maly i mandarynka
obiad - gotowana piers z kurczaka + fasolka szparagowa (mrozonka)
podwieczorek - jablko i pomarancza
kolacja - jajko na twardo i wedzona ryba (np makrela)
Woda mineralna, zielona cherbata.

Co o tym sadzicie ?

moze ktos ma pomysl na jakies poprawki ?

moze macie jakies pomysly ktore moglbym wykozystac
w odchudzaniu.
Cieplo pozdrawiam(w zimowy dzien)wszystkich grupowiczow.
Pawel

2. Data: 2004-01-20 11:52:26

Temat: Re: prosze o ocene jadlospisu
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik p4blo napisał:
> [...]
> podwieczorek - jablko i pomarancza
> kolacja - jajko na twardo i wedzona ryba (np makrela)

To jest twoja wlasna dieta?
bo ja zrobilabym tak( wg MM< do ktroego mocno sie sklaniasz)
1 sniadanie mleko jw plus musli( ale nie kukurydziane, wysoki IG)
2.2 sniadanie raczej jogurt bez cukru, bez mandarynki
3 obiad ok, ale wiecej warzyw surowych, salata,brokuly, zielona
pietruszka, ogorek, kiszony lub zielony
4 podwieczorek odpada, chyba ze zjesz go 4 godziny po obiedzie.
5 tylko kolacja mi sie podoba
6 i picie.

Powinienes zapoznac sie z zasadami MM indexem glikemicznym potraw ( IG),
bedzie ci latwiej komponowac posilki,
Powodzneia Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-20 14:24:44

Od: "p4blo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co mozna jesc miedzy posilkami, czy jest cos takiego zeby nie tuczylo a
sycilo ???

4. Data: 2004-01-20 16:17:24

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p4blo <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> podwieczorek - jablko i pomarancza
> kolacja - jajko na twardo i wedzona ryba (np makrela)

chłopie czy ty chcesz sie głodzić?
ja zgubiłem 15 kg na takiej oto diecie, a mam 56 lat
rano przed 7
śniadanie: 6 żółtek na tłuszczu i boczku ,pół kromki chleba z masłem do tego
kawa ze śmietaną wiejską ok 50 g
w pracy do 17 jakaś kawa i czasami śmietana ze 200 g, lub parę orzechów
obiad: mięso tłuste ok 200g, plus ziemniaki ok 100g na tłuszczu lub maśle, do
tego ze dwie łyżki surówki,lub kiszony ogóreczek
podwieczorek :kawa ze śmietaną i kawałkiem gorzkiej czekolady
kolacja: kawałek żółtego sera z masłem, lub kawałek wędliny z połową kromki
chleba z masłem
no i co? pozbyłem się nadwagi i wiecznej zgagi,żylaki przestały mi dokuczać,
kręgosłup i wątroba,obraz krwi się poprawił( trójglicerydy spadły o połowę)
więc miażdżyca nie postępuje,i stosuję takie żarcie od ponad 3 lat,
a ty słuchaj co ci gadają nawiedzone baby i sie głodz zamiast prawidłowo się
odżywiać, wybór należy do Ciebie.
pozdrowienia Ali

5. Data: 2004-01-20 18:34:45

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ...a ty słuchaj co ci gadają nawiedzone baby ...

To jest optymalny poziom bez braków b12?

Pozdrawiam (poza tym nawiedzonym)
Adam

6. Data: 2004-01-20 23:36:30

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p4blo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Woda mineralna, zielona cherbata.
>
> Co o tym sadzicie ?
>
> moze ktos ma pomysl na jakies poprawki ?

Jesli chodzi o poprawki:
proponowalbym herbate zamiast "cherbaty"
;)))

A na serio: poczytaj grupe wstecz!
Twoj jadlospis jest nie do zaakceptowania...

pzdr/H

7. Data: 2004-01-22 12:10:41

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ali napisał:
> a ty słuchaj co ci gadają nawiedzone baby

A kogo masz na mysli piszac nawiedzone baby? Mnie? Ktora jako jedyna
staram sie poprawic jego jadlospis? Wez sie chlopie troszke
powstrzymaj.Nie kazdy musi byc na DO.
Nawiedzona Hafsa

8. Data: 2004-01-22 18:09:30

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co mozna jesc miedzy posilkami, czy jest cos takiego zeby nie tuczylo a
> sycilo ???

Jak tylko Ci się zachce jeść - wypij szklankę ciepłej, prawie gorącej wody
z cytryną.

Sowa

KKG-Wawa
:UBLIN