Jak wyglądają ludzie na diecie wysokotłuszczowej...

1. Data: 2004-01-20 16:49:27

Temat: Jak wyglądają ludzie na diecie wysokotłuszczowej...
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...można zobaczyć i poczytać tutaj

http://atkins.com/advice/success-stories.html

Wraz z wagą ubyło im lat! :)
Doskonale ich rozumiem, bo to samo czuję na diecie optymalnej.

Krystyna

2. Data: 2004-01-20 17:36:04

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> writes:

> ...można zobaczyć i poczytać tutaj
>
> http://atkins.com/advice/success-stories.html
>
> Wraz z wagą ubyło im lat! :)
> Doskonale ich rozumiem, bo to samo czuję na diecie optymalnej.

No chyba że im ubyło , przecież jakby im nie ubywało to nikt by nie kupił
tych książeczek, suplementów, batonikow, power shakow i innych specyfików
które tam sprzedają :)

Pozdrawiam
Marcin

3. Data: 2004-01-20 18:30:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Wojtynski w wiadomości news:87ektuset7.fsf@135-mo3-3.acn.waw.pl
pisze:

> No chyba że im ubyło , przecież jakby im nie ubywało to nikt by nie
> kupił tych książeczek, suplementów, batonikow, power shakow i innych
> specyfików które tam sprzedają :)

A mnie do lez rozsmieszyl nastepujacy fakt: gdy ktos napisze cos o dietach
wysokotluszczowych, np. o tym, ze zmarla jakas osoba stosujaca diete
Atkinsa, to Krysia wlasna piersia oslania Kwasniewskiego i jego diete
stanowczo twierdzac, ze to dwa osobne sposoby odzywiania sie i efektow
jednego nie mozna przenosic na drugi. Gdy jest natomiast czym sie pochwalic,
np. usmiechnietymi ludzmi z reklamowki Atkinsa, to wtedy magicznie granica
rozmywa sie i mamy jedna, wspolna i radosna rodzine "diet
wysokotluszczowych". :)

4. Data: 2004-01-20 18:31:33

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bujs24$d8v$1@inews.gazeta.pl...

> Gdy jest natomiast czym sie pochwalic,
> np. usmiechnietymi ludzmi z reklamowki Atkinsa, to wtedy magicznie granica
> rozmywa sie i mamy jedna, wspolna i radosna rodzine "diet
> wysokotluszczowych". :)

To jest technika zaginania faktów i rzeczywistości, opanowana dość
skutecznie przez niektóre osoby;-)))

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2004-01-20 19:10:24

Temat: Re: Jak wyglądają ludzie na diecie weganskiej...
Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:
> ...można zobaczyć i poczytać tutaj
>
> http://atkins.com/advice/success-stories.html

A tak wygladaja osoby na diecie weganskiej:

http://www.drmcdougall.com/stars/

> Wraz z wagą ubyło im lat! :)

Prawda? ;-)
Kasia

6. Data: 2004-01-20 19:13:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:bujsg2$db1$1@opal.futuro.pl pisze:

> To jest technika zaginania faktów i rzeczywistości, opanowana dość
> skutecznie przez niektóre osoby;-)))

Wlasnie zauwazylem, nieopatrznie wchodzac na dieta.optymalna przez bramke
www :) Krysiu, nie ciesz sie tak bardzo ze swojej drugiej mlodosci. Nie
jestes przeciez na diecie "optymalnej" od urodzenia, zaczelas ja stosowac
ledwie kilka lat temu. Tak wiec to, czego teraz doswiadczasz, jest wprawdzie
wynikiem diety, ale tej, na ktorej wyroslas i spedzilas wiekszosc zycia. Nie
wzielas pod uwage takiego drobiazgu jak czynnik czasu, ale nie rob sobie
wyrzutow - to wina twojego sklonnego do skrajnosci sposobu myslenia i
wnioskowania. I uwazaj, bo jeszcze przestana Cie wpuszczac do kina na filmy
od lat 18.

megarotfl

PS: Zeby nie bylo, ze jakies wycieczki osobiste urzadzam, rozmawiam o
uczestnikach grupy a nie o diecie: przeciez to Krysia rozpoczela ten watek
podajac swoja osobe za przyklad dzialania okreslonej diety, wiec sila rzeczy
jej osoba stala sie nierozerwalnie z tematem zwiazana.

7. Data: 2004-01-20 20:10:57

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Jan 2004 17:49:27 +0100, na pl.misc.dieta, Krystyna*Opty*
napisał(a):

> ...można zobaczyć i poczytać tutaj

> http://atkins.com/advice/success-stories.html

Każda dieta, 1000 kcal, wegetariańska, e, no w ogóle każda, może
przedstawić swoją "dokumentację", która wykaże niezbicie, że ludzie na niej
schudli, czuli się lepiej i wyglądali wspanialej.

--
Eva Sheers

8. Data: 2004-01-20 20:36:35

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
niej
> schudli, czuli się lepiej i wyglądali wspanialej.

Nie do końca masz rację, wtedy "dokumentacja" nie będzie potwierdzeniem z
góry założonego wyniku, do którego się tylko szuka uzasadnień.

W tym wypadku przyjęte założenie, że ludzie na diecie niskowęglowodanowej są
piękni, pozwala rozpowszechniać ww link (mądrzy i zdrowi - już było). Gdyby
się pojawił przeciwny materiał, odpowiedź była by krótka, źle stosowana
dieta, lub to nie jest DO, nie wiele ma wspólnego.

Technika polegająca na wyszukiwaniu materiałów pasujących do z góry
postawionych założeń jest ulubioną czynnością m.in. pewnej osoby, która
wszelkie materiały nie pasujące do tych założeń stara się ośmieszyć marną
argumentacją na poziomie podstawówki lub przemilczeć. Przy okazji zabawne,
że określona grupa osób stara się dowartościować określając się jako "ludzie
myślący" czasami nawet okeślając docelową grupę czytelników stronniczych
materiałów, jako "do ludzi myślących.

Faktycznie, jest to śmiechu warte i do przemyślenia;-)))

Pozdrawiam,
Adam

9. Data: 2004-01-20 20:45:15

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niej
> schudli, czuli się lepiej i wyglądali wspanialej.

No z tą 1000 kcal to jakoś dziwnie bo te panie co prowadza Kwadrans na Kawe
to coraz grubsze są :( a i te królowe odchudzania po czasie wracają do
dawnych wymiarów , znam z praktyki . Az sam się dziwie że to jeszcze te
kluby kwadransowych grubasów działają

Slawek

10. Data: 2004-01-20 21:13:04

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Jan 2004 21:45:15 +0100, na pl.misc.dieta, slawekusuń napisał(a):

> [...]
> to coraz grubsze są :( a i te królowe odchudzania po czasie wracają do
> dawnych wymiarów , znam z praktyki . Az sam się dziwie że to jeszcze te

Wspomniałam o tej diecie tez, nie po to, by ją chwalic, tylko wiesz, jak to
jest, normalni ludzie nie wnikaja na ogół w szczegóły. Widzą, że są efekty,
bo przecież są i chcą stosować tę dietę też. Chodziło mi tylko o to, że
jaka by to dieta nie była, zawsze znajdzie się ktoś, kto na niej schudł,
poczuł się lepiej, wyładniał itd. Więc opublikuje się fotki, wypowiedzi
kilku osób i dla sporej grupy będzie to dowód i zachęta, że warto, że to
jest to, na co się czekało wieki. Oczywiście, o klęskach na ogół się nie
mówi, reportaży na temat osób, które powróciły do wagi wyjściowej po
zaprzestaniu diety, nie ma, a jeśli nawet wspomina się o tym, to raczej nie
umniejszając znaczenia tej diety, ale ganiąc niewłaściwy styl życia już
_po_ diecie, itd. Nawet Super Linia, która nawołuje przecież do mądrego
odchudzania się, podaje dziesiątki diet, niekoniecznie takich, które tutaj
zostałyby uznane za rozsądne. A co do działalności klubów kwadransowych
grubasów - nie śledzę jej, bo od początku założyłam, że to nie dla mnie.
Wcale nie wpływałoby na mnie dobrze przebywanie wśród osób dobranych pod
względem tuszy. Czułabym się trochę, jak w getcie. Uważam, że nawet jeśli
ważę za dużo to i tak mam prawo chodzic na basen kiedy mi się podoba,
ćwiczyć ze szczupłymi, nawet jesli ja zmęczę się bardziej itd. I wcale nie
podobało by mi się "pieszczotliwe" nazywanie mnie przez panią prowadzącą
"moje kochane, śliczne grubasy" :P ;) Ale ja bywam dziwaczna. Jeśli komuś
te kluby pomagają, to dobrze, że są :)

--
Eva Sheers

Oczyszczanie - jak było [długie]