Jak wyleczyć Candide jamy ustnej ?

1. Data: 2005-02-03 13:28:12

Temat: Jak wyleczyć Candide jamy ustnej ?
Od: "MArko" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moje objawy to :
- nigdy nie mam idealnie czerwonego języka ( 1 cm może jest czerwony ) (
przeszkadza to przy całowaniu z dziewczyną ),
- kwaśny smak w jamie ustnej ,
- najgorzej jest po nocnym spaniu ( gdy się budze to język mam cały biały, smak
kwaśny a nawet gorzki, na wargach i zębach biały śluz ) ,

Przypomne tylko, że o higiene jamy ustnej dbam jak mało kto ( 3 razy dziennie
myje zęby, zęby mam wszystkie zdrowe ) ,

Mam 20 lat

Proszę o fachową odpowiedz a nie jakieś plumkanie !! Najlepiej jakby mi
odpowiedzi na pytanie udzielił jakiś stomatolog, pedriatra, zielista czy ktoś o
podobnym fachu ! Dziękuje

2. Data: 2005-02-04 18:31:44

Temat: Re: Jak wyleczyć Candide jamy ustnej ?
Od: "MArko" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedzi na pytanie udzielił jakiś stomatolog, pedriatra, zielista czy ktoś o

chyba się nie doczekam :(

3. Data: 2005-04-14 07:47:26

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "MArko" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Proszę o fachową odpowiedz a nie jakieś plumkanie !! Najlepiej jakby mi
> odpowiedzi na pytanie udzielił jakiś stomatolog, pedriatra, zielista czy

Helicobacter Pylori
infekcja układu moczowego, jak długo może trwać?
Gastroenterologia
jakie objawy może dawać powiększony woreczek żółciowy?
plastry niquitin