Jak wyprostowac plecy?

1. Data: 2003-01-24 17:28:11

Temat: Jak wyprostowac plecy?
Od: "Pisces" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Mam spory problem, ktory neka mnie juz pare lat. Studiuje kierunek,
wymagajacy dlugiego sleczenia nad ksiazkami. Z tego powodu zaczelam sie
garbic. W wyprostowanej postawie czuje sie nienaturalnie, ciezko mi sie
oddycha (chyba mi sie przewody poskracaly).
Zaczełam systematyczine plywac, ale to chyba nie wystarczy, bo zmiany sa
juz znaczne (szyja wygina mi sie jak u indyka ;), bardzo czesto bola mnie
plecy i kark.
Czy istnieja zatem jakies skuteczne sposoby na odwrocenie tego procesu?
Konkretne cwiczenia? Bylabym bardzo wdzieczna za jakakolwiek porade. Silnej
woli i wytrwalosci mi nie brakuje, wiec moga to byc cwiczenia wymagajace
czasu i wysilku .

Pozdrawiam

Monika

2. Data: 2003-01-24 21:40:20

Temat: Re: Jak wyprostowac plecy?
Od: "Paweł S." <P...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Silnej
> woli i wytrwalosci mi nie brakuje, wiec moga to byc cwiczenia wymagajace

Skoro masz taką silną wole, to warto ćwiczyć codziennie przez półgodziny
takie proste ćwiczenia takie jakie się robiło w szkole podstawowej. Np.
podnosząc ręce do góry leżąc na brzuchu, na stojąco ręce do góry, w bok,
pompki itd.. Pływanie to za mało ;)

Ja też się garbiłem, bo siedze przed komputerem po parenaście godzin. Mi to
akurat mama powiedziała, bo ja byłem zbyt pochłonięty tym komputerem że na
inne rzeczy nie miałem czasu. Zapisałem sie na siłownie i naprawde dobrze mi
to robi - lepiej sie czuje.

Pozdrawiam Paweł S.

3. Data: 2003-01-25 11:16:07

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pisces" <p...@g...pl> napisał/a news:b0rsv4$ecr$1@news.gazeta.pl:

> Konkretne cwiczenia? Bylabym bardzo wdzieczna za jakakolwiek porade.
> Silnej woli i wytrwalosci mi nie brakuje, wiec moga to byc cwiczenia
> wymagajace czasu i wysilku .

Polecam kupno kasety lub książki do callaneticsu. Na standardowym zestawie
45m ćwiczeń są m.in. ćwiczenia dla osób spędzających dużo czasu siedząc.
Bardzo dobre na kręgosłup, sprawdziłam na sobie -- też dużo siedzę i kiedyś
miewałam dni, kiedy w ogóle nie mogłam się ruszyć, miałam straszne
przykurcze i czułam się ogólnie obolała. Po tych ćwiczeniach, nawet
wykonywanych od czasu do czasu, takie bóle i przykurcze mijają.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

bezpłatna tabletka postkoitalna
okres, miesiaczka,seks a ciąża.
Strajk - proszę bez flame`ów.
powiekszona wątroba