Jak wzbudzic zaufanie ?

1. Data: 2002-11-18 00:40:22

Temat: Re: Jak wzbudzic zaufanie ?
Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca>

> A kto bedzie placil rachunki, jak sie rozchorujesz?
> Kaska

Chyba do 26 roku życia przysługuje opieka lekarska opłacana przez rodziców z
ich ZUSu.
Nie wiem jak to dokładnie jest, ale piszemy o 18-latku, więc taka opieka mu
przysługuje.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-18 03:27:48

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

:

> Masz racje nie rozumiesz... Chodzi o zalozenie dzialalnosci gosp,
> powystawianie ludziom faktur i spisanie umow po czym zawieszenie
> dzialalnosci, ludziom nic sie nie dzieje dalej siec dziala jak
> dzialala i wszystko jest bardzo fajnie, a ja uwalniam sie od ZUSu
> zeby nie placic dodatkowo 650zl, ktore notabene jest kwota wieksza
> niz moj miesieczny zarobek. Jak slusznie spider zauwazyl, takie cudy
> moga byc tylko w Polsce bo czy to normalne, zebym placil ZUSowi
> wiecej niz zarabial ?

nienormalne.
ale czy to normalne ze polska, kraj bylo nie bylo ani nie
najludniejszy ani nie najbogatszy w europie ma najwieksza liczbe emerytow,
rencistow i chorych pobierajacyh pieniadze z kasy panstwa?

skads na to pieniadze trzeba brac, i wytrzepuje sie je z kieszeni
tych, co to jeszcze pracowac im sie chce.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-11-18 03:30:07

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> writes:

> Tylko...skoro z tego co zarabiasz nie wystarcza na skladki na ZUS, to jak
> moze wystarczyc na leczenie? No, poki co, mlodys, to i moze sali operacyjnej
> ani lozka szpitalnego predko nie bedziesz potrzebowal.
>
> A przy okazji - to skladki na ZUS nie sa wyliczane, procentowo od zarobkow?

nie.
jak masz swoja firme, to niezaleznie od tego czy zarabiasz czy nie,
MUSISZ miesiac w miesiac placic stawke minimum do ZUSu. fajne, co nie?

i nikogo nie obchodzi, ze nie masz pieniedzy bo ich nie zarobilas.
jak zalegasz ze skladkami to moze ZUS naslac na ciebie komornika.

1. Data: 2002-11-18 10:20:47

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" napisał:

> [..............] Jeśli ktoś prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą,
> to oczywiście nie ma pensji, zatem deklaruje dowolną składkę, nie niższą jednak niż
> odpowiadającą tej pensji minimalnej.

Małe przekłamanie - nie chodzi tutaj o pensję minimalną, tylko o 60% średniej
krajowej wyliczanej przez GUS i aprobowanej przez ZUS - a to jest cokolwiek
wyższy poziom.

--
Sławek

1. Data: 2002-11-18 13:54:12

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
> [...]
>
> i nikogo nie obchodzi, ze nie masz pieniedzy bo ich nie zarobilas.
> jak zalegasz ze skladkami to moze ZUS naslac na ciebie komornika.

Dziekuje za wyjasnienia, tobie i Slawkowi. Rzeczywiscie, zbaranialam.

Kaska

1. Data: 2002-11-18 13:57:24

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@n...li.lo.pl> wrote in message
> Chyba do 26 roku życia przysługuje opieka lekarska opłacana przez rodziców
> ich ZUSu.

Niezaleznie czy ktos sie uczy czy nie?

Przepraszam,ze tak podpytuje OT, ale mnie to naprawde interesuje. Jeszcze
jedno - czy w konstytucji nadal jest zapis o powszechnym dostepie do opieki
lekarskiej?

Kaska

1. Data: 2002-11-18 14:10:43

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol"

> Niezaleznie czy ktos sie uczy czy nie?

No właśnie nie wiem.

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-18 18:14:31

Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> wrote in

> Przepraszam,ze tak podpytuje OT, ale mnie to naprawde interesuje.
> Jeszcze jedno - czy w konstytucji nadal jest zapis o powszechnym
> dostepie do opieki lekarskiej?

Wszystkiego sie dowiesz na pl.soc.prawo i pl.soc.prawo.podatki to
wlasnie tam doradzili mi z tym zawieszaniem dzialalnosci... :-)

pozdr. Slawek

o z ta nerwica
Moje dziecko
2 osoby