Jak zachorowac na anoreksje?

71. Data: 2005-09-10 21:07:16

Temat: Re: Jak zachorowac na anoreksje?
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
news:4323414a$0$6487$f69f905@mamut2.aster.pl...

> gdybym był dzieckiem, powiedziałbym, że to cios poniżej pasa...
> ... a tak jeno zapytam, dlaczego jeszcze nikt nie zrezonansował łagodnego
> allowego głosu

Bo są dwa rodzaje rezonansów:
- Rezonans napięć (zwarcie - płynie maksymalny prąd)
- Rezonans prądów (suma prądów wynosi zero)

... gdybym był elektronikiem, tak bym własnie powiedział :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

72. Data: 2005-09-10 21:13:56

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet w news:dfvh8t$bj3$1@news.onet.pl:

> Zostaw mediom sprzedawanie mi medialnego_shitu. :)

Nie zauważyłam, żeby media zaliczały mu hardość
na plus :)

Natek

73. Data: 2005-09-10 21:50:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
> Nie zauważyłam, żeby media zaliczały mu hardość na plus :)

Hardosc? :))

Niejednokrotnie odnosze wrazenie, ze media sa rownie trafne
w swych interpretacjach roznych dzialan/zachowan jak...
np Alla. :)

Stad latwo w mediach (oraz wsrod ich odbiorcow) wyjsc np
na aroganta bedac dosc_bezkompromisowym, czy np na
gbura bedac bezposrednim i asertywnym, czy hardego
wobec klamcow i manipulatorow...

ale to juz podpada pod "wyzsza szkole jazdy". :)
Niestety. ;)

--
Czarek

74. Data: 2005-09-10 21:56:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... czy hardego wobec klamcow i manipulatorow...

... bedac oczywiscie nieprzejednanym w sytuacji koniecznosci
ew. kontaktowania sie z takowymi pojechanymi "yndywidualnosciamy". :))

--
Czarek

75. Data: 2005-09-12 10:36:32

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> niezbecki:
>
> Wejdz na strone, obejrzyj zdjecia, sam zobacz.
>
> Wokol nich iskrzy. ;)

Ale za to WC śpi z psami - i co Ty na to? :)

http://wlodzimierz-cimoszewicz.sejm.pl/prywatnie/pry
2.htm

PN
--
"Nie zdziwiłbym się, gdybym wygrał w pierwszej turze." - Maciej Giertych

76. Data: 2005-09-12 10:47:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> Ale za to WC śpi z psami - i co Ty na to? :)

Fakt, nieco przegina. :)

Gdyby mieszkal w bloku i tak robil powiedzialbym nawet:
popierdolony...
ale tak to jak dla mnie powiedzmy ze w normie.
W koncu: to jamniki, a on lubi zapolowac.

Za to DT trzyma wilczura w bloku - mutant pomyleniec. :)

--
Czarek

77. Data: 2005-09-12 13:10:02

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Taak, dodatnie sprzężenie zwrotne pomiędzy wysokim poparciem dla PO i DT
> (specyficzna sytuacja nakładania się wyborów prezydenckich i
> parlamentarnych).
> Głosowanie na DT/PO jako głosowanie przeciwko WC/SLD
> (nieudacznicy/przeszłość), LK/PiS (radykałowie + niewystarczające
propozycje
> podatkowe), AL/Samoobronie (populiści). Słusznie czy niesłusznie -
> skojarzenie DT/PO z normalnością/nowoczesnością/przyszłością. I owszem,
> dobrze prowadzona kampania i pewnie dobrze pokazywana (tego akurat nie
> [...]

Racja, inni maja przyprawione "gemby", PO ma jakby najmniej.
Jesli o mnie chodzi, to PO dla mnie jest jakos dziwnie malo wyrazista
wlasnie.
Brak "gemby", ale rownoczesnie jakas taka wlasnie nieokreslonosc.
Z nowoczesnoscia PO mi sie srednio kojarzy, ale i tak nie lece na
nowoczesnosc.
Dla mnie PO to skojarzenia z Unia Wolnosci (negatywne), oraz afery
Piskorskiego (negatywne).
Na plus jest Rokita, chociaz on pelni role figuranta i jest raczej kwiatkiem
od kapelusza, potem wyleci
(tak jak ta cala Z.Gilowska).
Numer z "obnizeniem" podatku dochodowego srednio na mnie dziala,
tym bardziej ze VAT wzrosnie i ZJE te obnizki.

> Uważasz, że należałoby go teraz dla przeciwwagi przestać pokazywać w TV? I
> naprawdę uważasz, że to spowodowałoby spadek poparcia np. o 20%?

Tak, jezeli przez najblizsze dwa tygodnie PO nie bylaby pokazywana wcale,
i NIE pokazywana bylaby jako faworyt (inne partie byly pokazywane), \
to z pewnoscia poparcie jej spadlo by, tak o okolo 20%.

Odwrotnie - jesli by przez najblizsze 2 tyg. faworytem zostalo okreslone
PiS,
to notowania PiS wzroslyby o 20%.

Pozdrawiam,
Duch

78. Data: 2005-09-12 22:09:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> Numer z "obnizeniem" podatku dochodowego srednio na
> mnie dziala, tym bardziej ze VAT wzrosnie i ZJE te obnizki.

Bardzo sluszna uwaga.
Tez do tego doszedlem.

Poza tym: co ma prezydent do podatkow?
Niepojete za jakich imbecyli maja spoleczenstwo niektorzy
kandydaci z wysokimi notowaniami... w mediach.

--
Czarek

79. Data: 2005-09-13 20:18:36

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym: co ma prezydent do podatkow?

Może zawetować stosowną ustawę?

A.

Czytanie fotograficzne
Wybór ?
To niesamowite, w jakich czasach żyjemy ...
Lęki
Rodzice nie potrafia wychowac dzieci