Jak zlikwidować pryszcze?????

1. Data: 2004-02-29 14:48:42

Temat: Re: Jak zlikwidować pryszcze?????
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c1sub1$ou0$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Co mam zrobić, żeby pozbyć się PRYSZCZY?
> Np. pryszczy w okolicach czoła...

Dallacin T w płynie - apteka 37 zł

1. Data: 2004-02-29 14:52:46

Temat: Jak zlikwidować pryszcze?????
Od: "Maria" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co mam zrobić, żeby pozbyć się PRYSZCZY?
Np. pryszczy w okolicach czoła...

Proszę o pomoc
Maria :)

1. Data: 2004-02-29 15:28:41

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maria" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Dallacin T w płynie - apteka 37 zł

Antybiotyk bez recepty?
Chyba powinnaś powiedziec, ze najpierw się idzie do lekarza.
O.

1. Data: 2004-02-29 17:27:49

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupuje bez recepty, zależy od aptetki

1. Data: 2004-02-29 18:25:54

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupuje bez recepty, zależy od aptetki
tak, dalacin ma (miał?) status leku, który w ilości 1 opakowania mozna kupić
bez recepty. ale tu chodzi o coś innego- antybiotyki to nie są środki, które
można samemu bezpiecznie sobie aplikować- lepiej zapytać lekarza o opinię.

1. Data: 2004-02-29 18:36:39

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:
> Witam!
> Co mam zrobić, żeby pozbyć się PRYSZCZY?
> Np. pryszczy w okolicach czoła...
>
> Proszę o pomoc
> Maria :)

Wizyta u dermatologa.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-01 13:27:59

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam!
> Co mam zrobić, żeby pozbyć się PRYSZCZY?
> Np. pryszczy w okolicach czoła...
>
> Proszę o pomoc
> Maria :)

Pare dni temu opisane było działanie Sudokremu,wypróbowałam i działa.
Polecam.Na pewno nie zaszkodzi skoro przeznaczony jest dla delikatnej
niemowlęcej cery.
Jedyny problem to to,że ma się po nim "trupio"bladą cere,ale smarowałam nim
twarz na noc więc nie można mówic,że to problem.
Pozdrowienia
Lilith.

1. Data: 2004-03-01 15:36:47

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilith"
> Jedyny problem to to,że ma się po nim "trupio"bladą cere,ale smarowałam
nim
> twarz na noc więc nie można mówic,że to problem.
Problem bo smierdzi a niektorzy wola nie smierdziec. Szczegolnie
choc nie tylko kiedy sie nie sypia samemu.
Asia

1. Data: 2004-03-01 15:52:58

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:
> Problem bo smierdzi a niektorzy wola nie smierdziec. Szczegolnie
> choc nie tylko kiedy sie nie sypia samemu.

Ja smaruje nim tylko punktowo wypryski i pop raz pierwszy moge powiedziec o
czym ze dziala swietnie.Mi jakos nie smierdzi, moze mam stepiale powonienie?
Hafsa

[do kobiet] Depilacja włosów łonowych
Katowice - przekłucie języka
Odchudzanie w kapsułach Vacu Step